Ik zou de sloten voor mijn eigen gemoedsrust vervangen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
Maar nu weten ze dus waar ik woon mochten ze de sleutels hebben nagemaakt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
GEEEEEEEEEEERT!!!
Mijn tas! Iemand kwam hem brengen net. Maar wel een beetje vage gasten, dus nu twijfel ik of ik alsnog mijn sloten ga vervangen. Ze hebben hem gevonden op de zparklaan om 7 uur s ochtends en hebben via de videotheek mijn adres achterhaald. Niet dat ik nog iets met mijn pasje kan, maar toch fijn! Mijn eigen sleutelbos.
Valt wel mee hoor, heb het al eens eerder gedaan (zelf). Dat was toen ik ook mijn sleutels kwijt was.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Dementor het volgende:
Sloten vervangen kost nogal wat toch?
Dan zou ik er eerder een extra slot opzetten.
"Waarom heb je zoveel sloten op je deur? ik verlies telkens mijn sleutels".
Nou je tas is terug en nu idd even voor je eigen gemoedsrust dat slot veranderenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wat raar.
Naja in ieder geval even nieuw slot op de voordeur.
En er is 1 kant van het hengsel losgeraakt, dus hij is gewoon afgegleden.
Maar ja, ik had in ieder geval genoeg gedronken om het niet te merken
Kutje!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wat raar.
Naja in ieder geval even nieuw slot op de voordeur.
En er is 1 kant van het hengsel losgeraakt, dus hij is gewoon afgegleden.
Maar ja, ik had in ieder geval genoeg gedronken om het niet te merken
Ja want ik heb er wel een erg raar gevoel over. Ze brengen hem 5 dagen later terug. Maar misschien hebben ze het ook al wel eerder geprobeerd.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou je tas is terug en nu idd even voor je eigen gemoedsrust dat slot veranderen
Stiltecoupé!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:12 schreef Toverheks het volgende:
Sssssssssssssttttttttttttttttttttttttttttttttt
Sorry.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Kutje!
En wij drie keer het huis doorzoeken, tot in de schuur toe.
Slot laten vervangen hoor! Zsm.
Trouwens.. gastjés? Kwamen ze met twee of meer aan de deur, met je tassie?
Vaag!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want ik heb er wel een erg raar gevoel over. Ze brengen hem 5 dagen later terug. Maar misschien hebben ze het ook al wel eerder geprobeerd.
Die man die aanbelde, die vroeg dus of ik mevrouw Vogel was, naja nee dus. Maar hij had mijn adres gekregen van de videotheek, dan zou je toch denken dat hij mijn naam zou moeten weten, maar misschien heeft hij ook wel alleen het pasje laten zien. Ook raar dat de videotheek mijn adres geeft trouwens. Naja en toen vertelde hij dat hij een tas had enzo en toen kwam er een andere man uit hun auto en die gaf mij mijn tas. En dan dat mijn kleingeld weg is, ik had het ze gegeven hoor,anders, daar gaat het niet om. Whaaaaaah zoveel gedachtes!
En aan de andere kant voel ik mij dom dat ik nu aan die mannen twijfel terwijl zij misschien met de beste bedoelingen alles hebben gedaan om mij mijn tas terug te geven.
Ik heb tegen ze gezegd dat ik natuurlijk al mijn pasjes had geblokkeerd en dat ik de sloten al had vervangen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Vaag!
Maar: zij voelen het toch niet als je je slot laat vervangen, mochten ze te goeder trouw zijn?
Behalve als ze vannacht proberen binnen te komen (vrouw alleen, denken ze misschien nu) en het lukt niet. Nou in dat geval is het óók goed dat je het slot hebt verwisseld.
Dat lijkt me voldoende niet? Vervangen die zooi.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ja want ik heb er wel een erg raar gevoel over.
Vorige keer dat ik mijn slot heb vervangen was ik mijn sleutel ook kwijt. Ik had zelf het gevoel dat ik hem misschien aan de buitenkant van de voordeur had laten zitten.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kun je van sloten ruilen met je buren, Liesje. Toen ik hier kwam wonen hebben ze de sloten verwisseld met de woning hieronder die ook leegstond. De woningbouwvereniging vertrouwde de vorige bewoner niet.
Moeten het wel buren zijn waarmee je op zo goede voet staat dat ze sowieso toch al een sleutel van je hadden.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kun je van sloten ruilen met je buren, Liesje. Toen ik hier kwam wonen hebben ze de sloten verwisseld met de woning hieronder die ook leegstond. De woningbouwvereniging vertrouwde de vorige bewoner niet.
Dan zou een kwaadwillende buur ook zo naar binnen komen, wie zegt dat die buur alle sleutels afgeeft?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, in dat geval: hop, naar de winkel. Je wou toch zo graag iets kopen?quote:
Ja maar zelfde probleem als vorige keer, dan ben ik dus even niet thuis. Dus ik vraag sp3c of hij langskomt, kan hij mooi even op het huis passen en die enge mannen wegjagen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, in dat geval: hop, naar de winkel. Je wou toch zo graag iets kopen?
Zo maken we er gewoon een shopfeestje van!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef Gert het volgende:
Nou, in dat geval: hop, naar de winkel. Je wou toch zo graag iets kopen?
Dat is wel handig, jaquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik vind jouw tip ook een goeie, moet je wel je buren kunnen vertrouwen natuurlijk.
Ja ja, net als de mensen die netjes mijn tas aan de balie van een winkel hebben afgeleverd nadat ze eerst mijn portemonnee leeg hadden gehaald. En daar zat iets meer in dan kleingeld. Gelukkig hadden ze wel de pasjes en mijn chequeboek erin laten zitten. Gewoon die sloten veranderen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want ik heb er wel een erg raar gevoel over. Ze brengen hem 5 dagen later terug. Maar misschien hebben ze het ook al wel eerder geprobeerd.
Die man die aanbelde, die vroeg dus of ik mevrouw Vogel was, naja nee dus. Maar hij had mijn adres gekregen van de videotheek, dan zou je toch denken dat hij mijn naam zou moeten weten, maar misschien heeft hij ook wel alleen het pasje laten zien. Ook raar dat de videotheek mijn adres geeft trouwens. Naja en toen vertelde hij dat hij een tas had enzo en toen kwam er een andere man uit hun auto en die gaf mij mijn tas. En dan dat mijn kleingeld weg is, ik had het ze gegeven hoor,anders, daar gaat het niet om. Whaaaaaah zoveel gedachtes!
En aan de andere kant voel ik mij dom dat ik nu aan die mannen twijfel terwijl zij misschien met de beste bedoelingen alles hebben gedaan om mij mijn tas terug te geven.
Heb je digitenne?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef Toverheks het volgende:
heb vandaag een nieuwe tv gekocht
een heule grote kan ik AJAX helemaal overzien in 1 keertje
Ja, het is niet altijd en overal vrede op aarde, kip met karbonade.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ergens voel ik mij echt schuldig dat ik ze wantrouw.
Is dat nog wel zo'n feest?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef Toverheks het volgende:
kan ik AJAX helemaal overzien in 1 keertje
Reden genoeg om ze te wantrouwen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Of terug naar Appelscha. Maar zelfs daar wonen gemene mensen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, het is niet altijd en overal vrede op aarde, kip met karbonade.
Alsjeblieft hoor, je goedheid moet echt terug in z'n mand geschopt worden.
in mijn slaapkamer wel, hier in huiskamer gewoon kabel, maar mooie kleuren echt had eerst een Philps maar die heeft van die *donkere* kleuren zeg maar, nu een Samsung maar groot ppfffttt mooi hoor.quote:
Nee, dat is niet zo vreemd als je weet de Mediamarkten ook met elkaar concurreren en niet voor ieder artikel dezelfde prijs hanteren.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in mijn slaapkamer wel, hier in huiskamer gewoon kabel, maar mooie kleuren echt had eerst een Philps maar die heeft van die *donkere* kleuren zeg maar, nu een Samsung maar groot ppfffttt mooi hoor.
was wel een ellende bij die mediamarkt, alleen in Almere was hij reklame heel raar zit dat, maar amsterdam arena moest hem gewoon voor de reklameprijs meegeven, gelijk een muurbeugel erbij morgen komt zwager hem ophangen.
Dat is waar! Appelschaasters zijn raar volk!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Of terug naar Appelscha. Maar zelfs daar wonen gemene mensen.
Wat weet jij over mijn tante Oenie uit Appelscha?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef Gert het volgende:
Of terug naar Appelscha. Maar zelfs daar wonen gemene mensen.
En jij!?!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is waar! Appelschaasters zijn raar volk!
ja echt he, raar hoor, verkopers krijgen dus een percentage ook, nou dit was aardige jongen en deed er niet moeilijk over, zei gelijk ja dan moeten wij het ook voor die prijs verkopen en media amsterdam noord ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo vreemd als je weet de Mediamarkten ook met elkaar concurreren en niet voor ieder artikel dezelfde prijs hanteren.
Ik ben geboren en getogen in Oosterwolde. 5 kilometer verderop.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat weet jij over mijn tante Oenie uit Appelscha?
HIj pakt er dan minder op maar iets is beter dan niets in zijn geval.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt he, raar hoor, verkopers krijgen dus een percentage ook, nou dit was aardige jongen en deed er niet moeilijk over, zei gelijk ja dan moeten wij het ook voor die prijs verkopen en media amsterdam noord ook.
Had Oenie ook niet een winkel ofzo?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
Wat weet jij over mijn tante Oenie uit Appelscha?
Ik ben er een keer geweest. Tussen de weilanden en volgens mij stond er ook een klooster. En tante Oenie en haar man hadden een schoenenzaak.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Geboren en getogen in Oosterwolde. 5 kilometer verderop.
dit is een samsung 107 cm. 366 en in andere winkels kost hij 479 kan je nagaan, nou ben er superblij mee. Aktie geld tot zondag.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
HIj pakt er dan minder op maar iets is beter dan niets in zijn geval.
Ik heb Oenie al eens aangehaald, hè?quote:
Ik heb haar nog gezocht!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb Oenie al eens aangehaald, hè?
Ja, het is wat je noemt platteland daar. De dichtstbijzijnde snelweg is toch al gauw een half uur rijden.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest. Tussen de weilanden en volgens mij stond er ook een klooster. En tante Oenie en haar man hadden een schoenenzaak.
Ik vond toen vooral de winkelzolder vol schoenendozen heel boeiend.
Gevonden ook?quote:
Het was 1976 of zo.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, het is wat je noemt platteland daar. De dichtstbijzijnde snelweg is toch al gauw een half uur rijden.
Schoenenzaak aan de vaart?
Misschien moet je gewoon eens wat beter op je spullen gaan letten, heb ik al zo vaak tegen je gezegdquote:Op donderdag 25 november 2010 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar zelfde probleem als vorige keer, dan ben ik dus even niet thuis. Dus ik vraag sp3c of hij langskomt, kan hij mooi even op het huis passen en die enge mannen wegjagen.
Ze zijn me in ieder geval niet bijgebleven.quote:[b] Op donderdag 25 november 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:[/b
Maar je bent vast wel naar de Kale Duinen geweest, toen.
Zelfs die zou snappen dat zo'n opmerking niet gewaardeerd wordt.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn me in ieder geval niet bijgebleven.
En Lies, ik wist niet dat je moeder hier ook post!
Lies, als jij even zuipt raak je meteen alles kwijt, telefoons, portemonnees, huissleutels, hele handtassen. Maar het ligt niet aan jou hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs die zou snappen dat zo'n opmerking niet gewaardeerd wordt.
Weet je zeker dat het niet in 1876 was? Toen was er waarschijnlijk ook een klooster.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn me in ieder geval niet bijgebleven.
Nee,maar als je beter op je zooi zou letten zou je de sloten van je huis niet hoeven te vervangen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij zeg ik he-le-maal nergens dat het niet aan mij zou liggen?
Goed zo, paps!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens wat beter op je spullen gaan letten, heb ik al zo vaak tegen je gezegd
Geen klooster?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Weet je zeker dat het niet in 1876 was? Toen was er waarschijnlijk ook een klooster.
Nee. Waarschijnlijk is er ooit wel eens een klooster geweest aangezien er wel een Kloosterweg is maar het is nooit helemaal duidelijk geworden waar dat klooster dan gestaan zou hebben.quote:
Oenie is wel een naam die in die contreien vaak voorkwam.quote:Had ik wel een tante Oenie???
Ik zie het ook niet als aanval hoor, ik zie het als benadrukken hoe dom ik wel niet ben op een belerend toontje.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee,maar als je beter op je zooi zou letten zou je de sloten van je huis niet hoeven te vervangen bijvoorbeeld.
Het is geen aanval ofzo, maar ik was al stomverbaasd dat jij in een volle kroeg gewoon je portemonnee en telefoon midden op tafel legt. Dan vraag je er gewoon om.
heel vaag, heb je de videotheek nog gebeld om te vragen waarom ze jouw adres hebben doorgegeven? kun je meteen hun naam en adres vragen, van die mannen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Loopt die weg door weilanden? Of iets wat daar op lijkt, voor mij? Dan heb ik het klooster gewoon bij de weg bedacht.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee. Waarschijnlijk is er ooit wel eens een klooster geweest aangezien er wel een Kloosterweg is maar het is nooit helemaal duidelijk geworden waar dat klooster dan gestaan zou hebben.
Tante Oenie weet ik ook nog zeker. De wortels van mijn moeders familie liggen in die contreien. Mijn oma heette Aaltjequote:Oenie is wel een naam die in die contreien vaak voorkwam.
Ik heb nooit meer wat gehoord over dat flashdingquote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Noek het volgende:
Ik mag de wake up light testen! whooot!![]()
Natuurlijk leen ik het niet uit aan Liesje, zij raakt het toch alleen maar kwijt.
Ik vergeef het je, ik heb namelijk al een wake up light.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Noek het volgende:
Natuurlijk leen ik het niet uit aan Liesje, zij raakt hem toch alleen maar kwijt.
Dom? Dat ben je helemaal niet, alleen een beetje slordig met je spullenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als aanval hoor, ik zie het als benadrukken hoe dom ik wel niet ben op een belerend toontje.
En zoals ik al zei wordt dat niet gewaardeerd.
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, ik heb namelijk al een wake up light.
Oeh! Even kijken of hij er nog staat.
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Zie je net een man met jouw licht door de achterdeur wegsluipen.
En dan krijg jij weer vage gasten aan je deur ...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Noek het volgende:
Natuurlijk leen ik het niet uit aan Liesje, zij raakt het toch alleen maar kwijt.
Nee nog niet gebeld, ben er nog wel over aan het nadenken om dat te doen. Niet om hun adres te vragen want ik betwijfel of ze dat hebben moeten achterlaten, maar wel om te melden dat ik het op zijn zachts gezegd appart vindt dat ze adresgegevens verstrekken.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
heel vaag, heb je de videotheek nog gebeld om te vragen waarom ze jouw adres hebben doorgegeven? kun je meteen hun naam en adres vragen, van die mannen.
Zie Noeks sig.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dom? Dat ben je helemaal niet, alleen een beetje slordig met je spullen
ik zou meteen even bellen lies, als ik jou wasquote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee nog niet gebeld, ben er nog wel over aan het nadenken om dat te doen. Niet om hun adres te vragen want ik betwijfel of ze dat hebben moeten achterlaten, maar wel om te melden dat ik het op zijn zachts gezegd appart vindt dat ze adresgegevens verstrekken.
Die loopt van Appelscha naar Elsloo. Inderdaad tussen de weilanden en langs de Kale Duinen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Loopt die weg door weilanden? Of iets wat daar op lijkt, voor mij? Dan heb ik het klooster gewoon bij de weg bedacht.
[..]
Je moeder is heel klein? Die streek hoorde vroeger tot de armste van Nederland, voornamelijk door de schrale zandgronden.quote:Tante Oenie weet ik ook nog zeker. De wortels van mijn moeders familie liggen in die contreien. Mijn oma heette Aaltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |