Dat was ook de reden dat het fout ging, halve fles wodka over van de artiesten.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je dan ook echt alleen bier drinkten geen sterke drank
dan gaat het vast wel goed!
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat het fout ging, halve fles wodka over van de artiesten.
Mwah, om 11 uur 's ochtends heb ik meestal niet zo heel veel zin meer.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
water helpt goed.
en kotsen ook, daarna kan je wel weer door!
En dat is lastig omdat drukte?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrijdag eerst "werken" (lees: gratis bier). Zaterdag meet en 's avonds nog een feestje (lees: halve avond gratis bier)
Gaat lollig worden.
Mwah, hoe minder ik slaap, hoe "lolliger" ik word en hoe harder alcohol aan gaat komen. En ik ken mezelf, aan het fris ga ik toch niet. Dus zondag gaat een brak dagje worden.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dat is lastig omdat drukte?
Nou ja, je weet het wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, hoe minder ik slaap, hoe "lolliger" ik word en hoe harder alcohol aan gaat komen. En ik ken mezelf, aan het fris ga ik toch niet. Dus zondag gaat een brak dagje worden.
Doos mag niet dood!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, je weet het wel.
Ik drink zaterdag niet. Straks gaat de doos dood!
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We gaan dus met de trein... Niet dat het gaat gebeuren. Maar... stel dat de swapseldooskoffer op het station zou blijven staan.... En de explosievenopruimingsdienst gaat het onderzoeken en treft daar 100 'potjes' met vloeistof in aan...
Ja, ik heb een hele levendige fantasie.
Boeiend, lekker niet doen. Neons kunnen wel thoughquote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doos mag niet dood!
En heel suf, ik ben aan het twijfelen of ik überhaupt lakjes mee ga nemen deze keer, er is verdomd weinig bijgekomen sinds de laatste meet en ik heb geen zin om met nagellak op een happy hardcorefeestje rond te lopen.
ik bescherm hem met mijn leven!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
![]()
Ik wil de doos heel heel graag, dus dat doen we niet hè. Anders schop ik je.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |