Misschien helpt fiets. Dan hoeft de taxi ook niet, want hij snapt dingen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja als geld krap is blijft het wel een uitgave idd!
zou leuk zijn als je komt natuurlijk, maar wat niet kan dat kan neit hoor
Whyyyy?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef princess-a het volgende:
Somebody shoot me pleeeeaaaaaseee?
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien helpt fiets. Dan hoeft de taxi ook niet, want hij snapt dingen.
Ik niet zegmaar
Wat denk jij dat zaterdag op de nagels zitquote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil wel pics zien van dat lakje hoor.
@ Ren: welke gebruik je nu dan?
Twijfel, zal ik hier 4 december heen gaan of niet?
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat denk jij dat zaterdag op de nagels zit?
Ik kom om in het huiswerkquote:
Kom zaterdag en gebruik eens Nfu Oh, dat helpt echt heel goed!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb die van OPI nuHeb het nog nooit gebruikt, dus ik weet niet goed hoe het werkt. De handleiding zegt dat je ze gewoon terug moet duwen
Da's kutquote:Op donderdag 25 november 2010 22:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik kom om in het huiswerker komt gewoon geen einde aan en het moet morgenvroeg ingeleverd
Die van OPI scheen hetzelfde te werkenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kom zaterdag en gebruik eens Nfu Oh, dat helpt echt heel goed!
Nfu Oh schraapt er allemaal smurrie afquote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die van OPI scheen hetzelfde te werkenMaar goed, dan weet ik hoe het werkt.
Ijoew.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nfu Oh schraapt er allemaal smurrie af.
Ik gebruik een satéprikkerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:19 schreef RenRen- het volgende:
Waarmee schraap je het af danm? Je nagels?
je bent wel wat gewend toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
Ik ben serieus tegen zondag aan het opzien.
Jawel, maar de laatste keer viel het zwaar verkeerd, dan ben ik altijd een beetje huiverig.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent wel wat gewend toch?
Ik ben heel nieuwsgierig, wat ga je doen?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, maar de laatste keer viel het zwaar verkeerd, dan ben ik altijd een beetje huiverig.
Vrijdag eerst "werken" (lees: gratis bier). Zaterdag meet en 's avonds nog een feestje (lees: halve avond gratis bier)quote:Op donderdag 25 november 2010 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig, wat ga je doen?
als je dan ook echt alleen bier drinktquote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrijdag eerst "werken" (lees: gratis bier). Zaterdag meet en 's avonds nog een feestje (lees: halve avond gratis bier)
Gaat lollig worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |