quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sale bij apple online store
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, een paar weken geleden dachten we dat t voorbij zou zijn omdat ze toen niet meer wilde eten en drinken (na een paar dagen weer wel) ik weet niet of ze dat nu wel doet, maar ze is maar heel weinig bij bewustzijn dus ik kan me niet voorstellen dat ze veel binnenkrijgt.. er is ook nog maar heel weinig van dr over en het was best een forse vrouw voor een omatjequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat eerste komt bekend voorWel fijn dat hij nu lekker thuis is, voel je je toch meer op je gemak dan op je werk.
Maar ze eet en drinkt wel nog, of wilt ze dat ook niet meer want dan kan het wel erg snel gaan.
Ah oke, ja het ligt er ook maar net aan wat het lichaam zelf gewend is, bij de een gaat het heel snel, bij de ander kan het nog meer dan een week duren. Rot is dat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, een paar weken geleden dachten we dat t voorbij zou zijn omdat ze toen niet meer wilde eten en drinken (na een paar dagen weer wel) ik weet niet of ze dat nu wel doet, maar ze is maar heel weinig bij bewustzijn dus ik kan me niet voorstellen dat ze veel binnenkrijgt.. er is ook nog maar heel weinig van dr over en het was best een forse vrouw voor een omatje
De dokter zei dat het stervensproces was begonnen (wat klinkt dat toch vies afstandelijk)dus ik denk niet dat ze nog veel met haar gaan vechten om haar te laten eten eigenlijk
Zo hebben ze mijn opa ook laten gaan, geen eten en drinken meer proberen te geven. Ik vind het echt zo onmenselijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, een paar weken geleden dachten we dat t voorbij zou zijn omdat ze toen niet meer wilde eten en drinken (na een paar dagen weer wel) ik weet niet of ze dat nu wel doet, maar ze is maar heel weinig bij bewustzijn dus ik kan me niet voorstellen dat ze veel binnenkrijgt.. er is ook nog maar heel weinig van dr over en het was best een forse vrouw voor een omatje
De dokter zei dat het stervensproces was begonnen (wat klinkt dat toch vies afstandelijk)dus ik denk niet dat ze nog veel met haar gaan vechten om haar te laten eten eigenlijk
Ja, ik snap waarom je dat onmenselijk vindtquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zo hebben ze mijn opa ook laten gaan, geen eten en drinken meer proberen te geven. Ik vind het echt zo onmenselijk![]()
Heel erg veel sterkte, het is een akelige en moeilijke tijd
Is het ook, maar soms is het niet anders. Wat ook werkt, maar dat word bijna nooit gedaan, is om geen contact meer te hebben met familie en vrienden, om gewoon echt alleen te zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zo hebben ze mijn opa ook laten gaan, geen eten en drinken meer proberen te geven. Ik vind het echt zo onmenselijk![]()
Heel erg veel sterkte, het is een akelige en moeilijke tijd
Mijn opa wilde niet dood, maar kon zelf niet meer eten en drinken, hij was te verzwakt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja, ik snap waarom je dat onmenselijk vindt
Maar ik weet niet wat in dit geval beter is.. als ze niet wil en amper bij bewustzijn kan komen is haar lastig vallen met eten en drinken ook niet prettig lijkt meik weet het niet
Ja dat snap ik dus nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn opa wilde niet dood, maar kon zelf niet meer eten en drinken, hij was te verzwakt.
Vooral mijn moeder heeft nog van alles geprobeerd, maar als de verzorging en de arts niet meewerken dan houdt het gewoon op.
Op zo'n moment denk ik dan, ok het is afgelopen, laat hem dan snel gaan. Niet door hem langzaam weg te laten teren.
Ik vond dat echt vreselijk om te moeten zien gebeuren bij mijn opa.
Ik wil ook lowlandsquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
eeeeeeeen 330 euro van rekening af door lowlands kaartjes
in 2 uur was het al klaar ... mijn collega kon er nog maar 1 kopen, bij mij kwam blijkbaar net reservering vrij want ik had er 2, en daarna kon ik niet nog meer bestellen ..quote:
lawlquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in 2 uur was het al klaar ... mijn collega kon er nog maar 1 kopen, bij mij kwam blijkbaar net reservering vrij want ik had er 2, en daarna kon ik niet nog meer bestellen ..
ik heb 1 kaartje voor een collega en nog 1 over. Als het met mij goed gaat wil ik heen, maar ik gok dat mijn lichaam dat never nooit niet gaat redden dus dan doe ik die ene wel weg ..quote:
oh, haiquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ook!!
gister al mijn zomerschoenen in verhuisdozen gedaan dus er is weer plek
ja nog wel, maar ik ben echt helemaal door mijn swappers heen door die kofferquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Was je nog op zoek naar dat lakje? ( Matte Russian Navy?)
Ga ik doen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nog wel, maar ik ben echt helemaal door mijn swappers heen door die kofferneus anders eens door mijn excelsheet of er wat voor je tussen zit?
En bedanktquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
mexico, me-heXIIIIIIIIII-COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
het land van al mijn droohooomeeheeeeen
Je bent me alles waard mijn paradijs op aard ja dat ben jiijijijij
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
mexico, me-heXIIIIIIIIII-COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
het land van al mijn droohooomeeheeeeen
Je bent me alles waard mijn paradijs op aard ja dat ben jiijijijij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |