TOT OVER ZN OGEN HELEMAAL VOLquote:Op donderdag 25 november 2010 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lawl joysa dr hond is een puddingmonster
Ben je ziek ofzo?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
En dan ook nog Or Tsarine.. met goud dus! Hoe bedoel je ik ben ineens veranderd
.
Toe maar!!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:47 schreef Debsterr het volgende:
Oh my ik heb zomaar een Dior lakje gekocht voor mezelf. Wel met korting omdat ik ook een Chanel mascara kocht.
Wat ben je aan het eten?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit mezelf misselijk te eten
Dat was ik van plan ook te doen maar mama maakt maar geen dipsausquote:Op donderdag 25 november 2010 21:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit mezelf misselijk te eten
Maak zelf dipsaus!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat was ik van plan ook te doen maar mama maakt maar geen dipsaus
Ja, dan heb je pechquote:Op donderdag 25 november 2010 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar die van mama is lekkerder
Marshmellowssssquote:
Jummie!!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Marshmellowssss![]()
OJA! Heb net met m'n baas gepraat, en als ik terug kom in augustus mag ik terug komen bij m'n werk (AH) en dan word ik teamleider![]()
Inderdaad, want ik zie niks.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
The double cheeseburger is a lie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |