je snapt wat ik bedoelquote:
in welke aflevering blijkt dat ze van elkaar houden? dat zou ik wel willen zien. volgensmij zijn ze alleen omdat het voor het hotel 'moet' nog bij elkaar ofzo.quote:Op zondag 28 november 2010 02:32 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Jullie relatie doet mij btw een beetje denken aan Basil en Sybil van de serie: Fawlty Towers.
Hij irriteert zich dood aan haar, maar kan ook niet zonder haar.
Zij begrijpt geen hol van zijn buitensporige neurotische gedrag maar houdt van hem.
Hoe gaat het nu btw?
quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het was ook niet erg handig, TS.. Een dagje uit plannen, zonder dat zij dat wist, vrolijk je bezatten in de kroeg terwijl je haar alleen laat winkelen en dan ook nog lekker aan een andere vrouw zitten.
Ik stel me iets anders voor bij een gezellig dagje uit, samen.
Ben bang dat je relatie idd. voorbij is..
ja echt! . nogmaals echt.!quote:Op zondag 28 november 2010 19:14 schreef Jenizzle het volgende:
Ik heb dit topic, en je vorige topic gelezen. God wat ben jij sneuik heb medelijden met je vriendin..
Dat komt omdat je geen meisje kunt versieren, je zou het maar wat graag willen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
Hij doet misschien ook wel wat waar zij zich aan ergert. knipogen naar vrouwen, en flirten enzo.
zelfs ik doe dat nooit, en dan ben ik ook nog vrijgezel ook.
als iemand die 8000 euro doneert aan een hoer al je acties veroordeelt, moet je toch eens bij jezelf gaan denken, of niet TS?quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je snapt wat ik bedoel
ze gedraagd zich een beetje zuur van buiten zo lijkt het zoals ts het beschrijft
[..]
in welke aflevering blijkt dat ze van elkaar houden? dat zou ik wel willen zien. volgensmij zijn ze alleen omdat het voor het hotel 'moet' nog bij elkaar ofzo.
[..]
[..]
ja echt! . nogmaals echt.!
TS, jij doet misschien ook wel wat waar zij zich aan ergert. knipogen naar vrouwen, en flirten enzo.
zelfs ik doe dat nooit, en dan ben ik ook nog vrijgezel ook.
Ik heb het niet gelezen, ben er wel een paar keer overheen geskimd (snel over de tekst heen flitsen en wat flarden lezen om te kijken of het wat is).quote:Op donderdag 25 november 2010 15:09 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Je hebt het niet gelezen, maar je weet wel wat er in het verhaal staatKnap hoor.
Nee man, hier moet je even tijd voor máken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Holy fucking shit wat een OP.
Kun je een samenvatting geven?
Anders lees ik hem binnenkort nog wel eens
Geweldig topic... Kan niet anders zeggenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom koop je een bamiblok bij een benzinestation als je met de trein bent?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:17 schreef GSbrder het volgende:
De OP's zijn te lang. Samenvatting iemand?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
TS plant uitje naar duitsland voor zijn vriendin
daar aangekomen besluit TS zich te bezatten en zijn vriendin te vragen of ze terug wil rijden. zij stemt daarmee in
Vriendin vraagt zich af of ze nog wat anders gaan doen dan zuipen op een terras, want ze wil winkelen
Daar heeft TS geen zin in dus ze stuurt hem de stad in zodat hij kan blijven zuipen met wat gasten en dames op het terras
hij flirt met een van de dames en dat ziet zijn vriendin
vriendin pakt auto naar huis en laat TS achter in Duitsland
TS is daar boos over.
Daarna 'het grooterste probleem.'quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:01 schreef wojiao het volgende:
volgende topic: 'Het grootste probleem'
ik kan niet wachten
De Spanning....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |