Dit. Ik heb genoten van het lezen.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:45 schreef Silenus het volgende:
Vorig topic ook gelezen, (voor de tweede keer).
TS, je bent een held. Je wijf is is een irritant zeikwijf, je verdient beter. Ik stel voor dat we samen een keer gaan zuipen, want dat wordt gegarandeerd een schitterende avond.
Hulde voor je verhalen.
Idd wat een sukkelquote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef DestroyerPiet het volgende:
dit moet gewoon wel nep zijn.
iemand gaat een speciaal uitje plannen met zijn vriendin om vervolgens alleen op een terras bier te gaan zuipen. daarna gaat flirten met een ander meisje en vervolgens verbaasd zijn dat je vriendin boos wordt. Dat geloof je toch zelf niet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom koop je een bamiblok bij een benzinestation als je met de trein bent?
quote:
Episch!quote:Ik ramde op de ramen en schreeuwde door de brievenbus dat het godverdomme ook mijn huis was. Ik ben toen achterom gegaan en heb een ruitje ingetikt om binnen te komen. Mijn vriendin was bang (waarom weet ik niet)
Omdat die absoluut het lekkerst zijn!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom koop je een bamiblok bij een benzinestation als je met de trein bent?
TS plant uitje naar duitsland voor zijn vriendinquote:Op vrijdag 26 november 2010 04:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Holy fucking shit wat een OP.
Kun je een samenvatting geven?
Anders lees ik hem binnenkort nog wel eens
alles moet op jouw manierquote:Echter had ik extra broodjes in de mand gelegd voor de dag erop natuurlijk en ook lekker beleg.
Ze vond dit echter niet nodig en legde de broodjes terug en ik vroeg waarom ze dat deed. Het was nogal een vaag verhaal dat we op de centjes moesten letten en nog wat andere onzin. Echte onzin want ik betaal sowieso de boodschappen dus ik vond het een raar verhaal. Hier begon het dus al en ik schaamde me kapot om een beetje ruzie te maken midden in de Jumbo om een zak broodjes. Mensen keken ons nee schuddend aan en ik had zin om die zak broodjes over haar hoofd te trekken.
Dit doe ik niet omdat ik mijn woede enzo altijd goed kan beheren. Heb hier al eens een gesprek over gehad met mijn ouders, ik had vroeger wel eens losse handjes maar dat is opgelost met een korte therapie. Ik was het echt compleet beu en gooide de zak broodjes met een ferme worp op de grond. De zak scheurde waardoor de bolletjes door de Jumbo rolde en de filiaalmanager op ons af stapte. Die was hier niet van gediend en wilde ons de winkel uitsturen.
is dat zo erg dan?quote:koffie, mevrouw was inmiddels ook wakker maar zat slaapdronken op de bank voor zich uit te staren. Ik kreeg niet eens een reactie nadat ik vroeg of ze zin had in koffie. Het enige wat eruit kwam 5 min later is wanneer die vriend van mij zou komen. Ik zei rond een uur of 11 en ging verder koffie zetten.
Van buiten niet dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:46 schreef
en je vriendin is heel zielig ([b]van binnen). ze huilt niet voor niets. ik heb je vorige verhaal ook gelezen, en het klinkt heel zielig dat ze op de wc gaat huilen enzo. en rode ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |