abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89157087
waarom koop je een bamiblok bij een benzinestation als je met de trein bent?
  donderdag 25 november 2010 @ 22:30:19 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89157307
Toen was hij al in Assen waarschijnlijk. Maar heel schattig dat iedereen naar continuïteitsfoutjes zoekt, alsof het daarom gaat. :')

(Natuurlijk is het een kakverhaal, maar het is gewoon grappig geschreven. Pointe.)
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 25 november 2010 @ 23:36:22 #53
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89161169
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:45 schreef Silenus het volgende:
Vorig topic ook gelezen, (voor de tweede keer).

TS, je bent een held. Je wijf is is een irritant zeikwijf, je verdient beter. Ik stel voor dat we samen een keer gaan zuipen, want dat wordt gegarandeerd een schitterende avond.

Hulde voor je verhalen.
Dit. Ik heb genoten van het lezen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_89162831
Wat een ongelovelijke kutkind ben je ook.
A friend doesn't go on a diet because you are fat
pi_89163094
quote:
Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef DestroyerPiet het volgende:
dit moet gewoon wel nep zijn.

iemand gaat een speciaal uitje plannen met zijn vriendin om vervolgens alleen op een terras bier te gaan zuipen. daarna gaat flirten met een ander meisje en vervolgens verbaasd zijn dat je vriendin boos wordt. Dat geloof je toch zelf niet

_O- _O- _O-
Idd wat een sukkel
pi_89163498
Zelfs IK vind jou een rare jongen al doe ik de raarste dingen zelf.

Dus volgens jou is het niet raar dat je een onbekende vrouw omhelst en daar ook nog een kus van krijgt terwijl je een leuke dag met je vriendin had geplanned?
#freefrederike
  vrijdag 26 november 2010 @ 04:44:56 #57
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89165695
Holy fucking shit wat een OP.
Kun je een samenvatting geven?
Anders lees ik hem binnenkort nog wel eens :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89166040
Je wou toch met haar weg, waarom ga je dan zoveel zuipen en blijf je expres bij hun? Btw. eigen schuld dikke bult.. :P
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_89167055
quote:
5s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
_O-
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:12:57 #60
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_89167421
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef Lienekien het volgende:
Hilarisch.
quote:
Ik ramde op de ramen en schreeuwde door de brievenbus dat het godverdomme ook mijn huis was. Ik ben toen achterom gegaan en heb een ruitje ingetikt om binnen te komen. Mijn vriendin was bang (waarom weet ik niet)
Episch!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_89169941
_O- Gast! Geweldig beschreven weer! Echt het was ganz geil!

Maareh... miss wat minder bier drinken in het vervolg? En geef toe, je ex? heeft wel ballen hoor....jou achterlaten in Duitsland en er vandoor gaan met de auto...

En ofwel je bent een sublieme schrijver (hak hem in stukken of verkort hem en je hebt een collumn) of een psychopaat ;) ..of beide, ik ben een fan!

*O* * kijk uit naar je volgende stuk
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_89170457
Bedankt voor de reacties, zoals al eerder aangegeven wil ik dit gewoon van me afschrijven en maakt het me verder niet veel uit of je het gelooft of niet. Ik voel me een stuk fijner nu ik dit verhaal kwijt ben.

quote:
5s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat die absoluut het lekkerst zijn!
Probleem
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:31:10 #63
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_89171922
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 04:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Holy fucking shit wat een OP.
Kun je een samenvatting geven?
Anders lees ik hem binnenkort nog wel eens :')
TS plant uitje naar duitsland voor zijn vriendin
daar aangekomen besluit TS zich te bezatten en zijn vriendin te vragen of ze terug wil rijden. zij stemt daarmee in
Vriendin vraagt zich af of ze nog wat anders gaan doen dan zuipen op een terras, want ze wil winkelen
Daar heeft TS geen zin in dus ze stuurt hem de stad in zodat hij kan blijven zuipen met wat gasten en dames op het terras
hij flirt met een van de dames en dat ziet zijn vriendin
vriendin pakt auto naar huis en laat TS achter in Duitsland
TS is daar boos over.

voila

ik vind het verhaal te langdradig, je moet nog wat oefenen met schrijven maar verder leuk bedacht hoor.

en mocht het toch waar zijn: ik vind jouw ex een tof wijf *O* de auto meenemen en je achterlaten met je gezuip _O- briljant!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_89172007
Kan deze topic niet naar onzin, inmiddels? :')
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:46:39 #65
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89174925
quote:
Echter had ik extra broodjes in de mand gelegd voor de dag erop natuurlijk en ook lekker beleg.
Ze vond dit echter niet nodig en legde de broodjes terug en ik vroeg waarom ze dat deed. Het was nogal een vaag verhaal dat we op de centjes moesten letten en nog wat andere onzin. Echte onzin want ik betaal sowieso de boodschappen dus ik vond het een raar verhaal. Hier begon het dus al en ik schaamde me kapot om een beetje ruzie te maken midden in de Jumbo om een zak broodjes. Mensen keken ons nee schuddend aan en ik had zin om die zak broodjes over haar hoofd te trekken.
Dit doe ik niet omdat ik mijn woede enzo altijd goed kan beheren. Heb hier al eens een gesprek over gehad met mijn ouders, ik had vroeger wel eens losse handjes maar dat is opgelost met een korte therapie. Ik was het echt compleet beu en gooide de zak broodjes met een ferme worp op de grond. De zak scheurde waardoor de bolletjes door de Jumbo rolde en de filiaalmanager op ons af stapte. Die was hier niet van gediend en wilde ons de winkel uitsturen.
alles moet op jouw manier

quote:
koffie, mevrouw was inmiddels ook wakker maar zat slaapdronken op de bank voor zich uit te staren. Ik kreeg niet eens een reactie nadat ik vroeg of ze zin had in koffie. Het enige wat eruit kwam 5 min later is wanneer die vriend van mij zou komen. Ik zei rond een uur of 11 en ging verder koffie zetten.
is dat zo erg dan?

en wat is dat met dat jij knipoogt naar andere vrouwen!!!!
en dronken worden en dan ook nog die meid je laten zoenen!!!
misschien heeft ze met deze dingen wel wat problemen

en je vriendin is heel zielig (van binnen). ze huilt niet voor niets. ik heb je vorige verhaal ook gelezen, en het klinkt heel zielig dat ze op de wc gaat huilen enzo. en rode ogen.
pi_89175915
:')
pi_89178817
wat een zuur kut wijf
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:14:13 #68
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_89223855
De moraal van het verhaal: je hebt nieuwe vrienden gemaakt en een potentiële nieuwe vriendin! :o
pi_89226952
ik moest een heel klein beetje denken aan michielos' vecht-topics :')
pi_89226993
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:46 schreef
en je vriendin is heel zielig ([b]van binnen
). ze huilt niet voor niets. ik heb je vorige verhaal ook gelezen, en het klinkt heel zielig dat ze op de wc gaat huilen enzo. en rode ogen.

Van buiten niet dan? :o
  zondag 28 november 2010 @ 02:32:54 #71
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_89247325
Jullie relatie doet mij btw een beetje denken aan Basil en Sybil van de serie: Fawlty Towers.
Hij irriteert zich dood aan haar, maar kan ook niet zonder haar.
Zij begrijpt geen hol van zijn buitensporige neurotische gedrag maar houdt van hem.

Hoe gaat het nu btw?
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_89247534
TS _O_
Tering irritant wijf, dumpen en neuk dat wijf van in dat kroegje.
pi_89266054
Ik heb dit topic, en je vorige topic gelezen. God wat ben jij sneu :') ik heb medelijden met je vriendin..
pi_89266860
Het was ook niet erg handig, TS.. Een dagje uit plannen, zonder dat zij dat wist, vrolijk je bezatten in de kroeg terwijl je haar alleen laat winkelen en dan ook nog lekker aan een andere vrouw zitten.
Ik stel me iets anders voor bij een gezellig dagje uit, samen.
Ben bang dat je relatie idd. voorbij is..
  zondag 28 november 2010 @ 19:32:53 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89266876
Ik ben er stil van.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')