geniaal ja. En werkt op nokia, blackberry, iphone en android telefoons!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op weg naar het werk, dus vrije dag definitief van de baan. Wel wat later dan normaal, want was gister ook later.
Heb een handige app ontdekt: whatsapp. Kan je gratis smssen. Na 90 dagen kost het 2 dollar per jaar geloof ik. Ik vind het superhandig
.
niet om je te ontmoedigen maar op vrijdag ochtend is het bijna altijd rustig op de wegquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
succes Vik!!
Ben met de auto naar 't werk gegaan, en er staat gewoon geen enkele vorm van file waar dan ook, dá's fijn... dus wellicht pak ik nuwat vaker de auto als ik twijfel over 't weer
huh?quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Knuffel voor Chico en Vik! Sterkte allebei!
Nynke 4 PREZ!!![]()
Naar aanleiding van je droom!quote:
cool! die ga ik ook installerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:17 schreef progje het volgende:
[..]
geniaal ja. En werkt op nokia, blackberry, iphone en android telefoons!
Van Sarah Palin win je sowieso!quote:
nu ik een touchscreen heb, gaat sms'en terwijl je auto rijdt niet... maar goed ook.. dan doe ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:21 schreef -marz- het volgende:
Ik zit altijd in de auto te Whatsappen. Sleckt hoor. Probeer het af te leren.
Vaak kijken ze voor de normering naar de gehele groep, als iedereen het lastig vindt kan het best zijn dat je het nog best goed deed!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Chicolate het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik heb een vak gehaald waarvoor ik niet geleerd had en misschien het halve tentamen van gemaakt had. Snap er niets van. Maar gehaald is gehaald, denk ik?
Ja en misschien heb ik het opgehaald met huiswerk en verslagen. Maar dacht dat je altijd minstens een 5 voor het tentamen moet hebben daarvoor. En dat tentamen kan ik niet gehaald hebben, want ik heb complete opdrachten niet gemaakt en beheers de stof alles behalve.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vaak kijken ze voor de normering naar de gehele groep, als iedereen het lastig vindt kan het best zijn dat je het nog best goed deed!
Open Universiteit/Volksuniversiteit enzo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ben nu benieuwd welke uni's niet echt zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |