Marijkquote:Op donderdag 25 november 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisEn druk met de eerste opruimbui
Oh man, had een huisbezoek waar de verwarming uitstond, ik kwam gewoon verkleumd buiten
Hoe is het hier?
Even verbeterd,quote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meh, nu krijg ik krullen en vrouwen vinden dat geil schattig
omg die kraanquote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jaja.. komt er aan..
Kraan
werkblad op de grond
Werkblad in de lucht
Werkblad in de keuken
dan blijf maar dromenquote:
Marijkequote:Op donderdag 25 november 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh man, had een huisbezoek waar de verwarming uitstond, ik kwam gewoon verkleumd buiten
Hoe is het hier?
Liebchenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Scheelt zo wel tillenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jaja.. komt er aan..
Kraan
werkblad op de grond
Werkblad in de lucht
Werkblad in de keuken
quote:
Je vergeet weekend, bier inslaan en mijn nieuwe telefoon is binnenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen
Bewust uit, of gas afgesloten?
Hier is alles normaal, het gaat over seks, foto's van enfermerel en ferrari die denkt dat ie kan scoren als ie zijn krullies laat staan.
Coolquote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jaja.. komt er aan..
Kraan
werkblad op de grond
Werkblad in de lucht
Werkblad in de keuken
quote:
Mooi dat het wel goed gaatquote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Goed bezigdat is wel minder
Kapotmaar verder wel goed
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk![]()
Jeuj!
Oh errrgggja das wel ff koud nu zeg, met dit weer!
Met mij goed, met jou?
Batskoningquote:
zal wel niet anders kunnen heh dat doen ze niet omdat het tillen scheeltquote:
en de orgies?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier is alles normaal, het gaat over seks, foto's van enfermerel en ferrari die denkt dat ie kan scoren als ie zijn krullies laat staan.
Liebchenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen
Bewust uit, of gas afgesloten?
Ja. As usual jaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Niet gas afgeslotenWeet niet waarom eigenlijk....
HahahahaAs usual dus
Telefoonquote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je vergeet weekend, bier inslaan en mijn nieuwe telefoon is binnen
Nee, want moet druk verder met opruimen, dit is een korte pauzequote:
ketel misschien kapotquote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Niet gas afgeslotenWeet niet waarom eigenlijk....
HahahahaAs usual dus
heh wat?quote:
Het wordt nu wel saaiquote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
Broadcast Message from root@monitor
(no tty) at 15:00 CET...
Warning! Warning!
Automatic System Restore in 5 minutes
Warning! Warning!
Maar eens zien hoelang ik het vanavond vol houquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool
[..]PGR
![]()
[..]
Mooi dat het wel goed gaat
[..]
Ja, en ik ben er ruim een uur bezig geweest, man wat had ik koude handen
Maar die mensen waren zo gastvrijEcht onvoorstelbaar
MooiHier alles okee
[..]
Batskoning
Gebeurt daar verder nog iets?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
Warning! Warning!
Warning! Warning!
Dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ketel misschien kapot![]()
net zoals hier
Ja hij is mooi, moet alleen ff een nieuwe sim kopen enzo.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Telefoon![]()
![]()
Is ie mooi?
[..]
Nee, want moet druk verder met opruimen, dit is een korte pauzeAnders ken ik mezelf, dan blijf ik weer te lang hangen
Godsamme, heet die machine teletubbie1.serverpark.staatsbank.nl ?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
Warning! Warning!
Warning! Warning!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |