Hier nog eentje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohw, ik kan wel wat extra XP gebruiken. Zit nu nog maar op level 28 ofzo en bak er over het algemeen weinig van. Misschien moet ik toch maar meer hardcore gaan spelen.
Soms gaat het goed maar meestal ligt mijn kd ratio zo rond de 1:5 ofzoquote:
Boeiend, als jij je maar vermaakt is het toch goed?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Soms gaat het goed maar meestal ligt mijn kd ratio zo rond de 1:5 ofzo![]()
Ik vond de AK47 in MW2 echt fucked up, in BO vind ik hem echt geweldigquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Na gisteravond de commando unlocked te hebben weet ik het zeker, ik kan niet meer zonder mijn ak47 en ga dus niet prestigen.
Hier sta ik op 0.90 ratio na 10 uur spelen, ik moet sowieso nog even de juiste samenstelling vinden van wapens met attachments, momenteel speel ik met de Famas i.c.m Red-dot, dat werkt redelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Soms gaat het goed maar meestal ligt mijn kd ratio zo rond de 1:5 ofzo![]()
In MW2 had ie echt dikke recoil, was het vooral een goede gun voor close range. In BO is het allround het beste wapen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vond de AK47 in MW2 echt fucked up, in BO vind ik hem echt geweldig
Maar ga wel prestigen, extra class jeweetzzz
prima classes, alleen dat last stand is jammerquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In MW2 had ie echt dikke recoil, was het vooral een goede gun voor close range. In BO is het allround het beste wapen.
Ik gebruik eigenlijk maar 2 classes:
Ak47 + Surpressor
Semtex
Flash bij TDM / Gas bij Domination
Claymore bij TDM/S&D / C4 bij Domination
Ghost Pro
Sleight of Hand Pro
Last Stand Pro
-----------
Bij kleine levels zoals Nuketown / Firerange gebruik ik
AUG + RDS
Semtex
Flash bij TDM / Gas bij Domination
Claymore bij TDM/S&D / C4 bij Domination
Hardline
Sleight of Hand Pro
Last Stand Pro
Works for me
serieus? de AK was echt met gemak het hardste wapen in heel MW2, de AK was een van de weinige wapens waarbij ik nooit mijn secondary gebruikte/moest gebruikenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vond de AK47 in MW2 echt fucked up, in BO vind ik hem echt geweldig
Maar ga wel prestigen, extra class jeweetzzz
Inderdaad! Mensen die last stand gebruiken mogen ze van mij afschieten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
prima classes, alleen dat last stand is jammer
jammer inderdaad dat het spel daar ook niet voor bedoeld isquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
Inderdaad! Mensen die last stand gebruiken mogen ze van mij afschieten.
Last stand pro is echt baas.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
prima classes, alleen dat last stand is jammer
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon twee keer extra schieten, of meteen een headshot makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
PI.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:11 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
jammer inderdaad dat het spel daar ook niet voor bedoeld is
Ik heb een PS3, dus door de controllerlag kan ik niet zo goed raak schieten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon twee keer extra schieten, of meteen een headshot maken![]()
begin nou niet weer -_-quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb een PS3, dus door de controllerlag kan ik niet zo goed raak schieten.
Exact. Mooie zijn ook de shootouts als je beide Last Stand hebt. Beide kruipend over de vloer je pistool legenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon twee keer extra schieten, of meteen een headshot maken![]()
Ik heb een Xbox, ik ook niet maar het is meestal beter om naar ze toe te rennen en te knifenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb een PS3, dus door de controllerlag kan ik niet zo goed raak schieten.
Totdat er een geinponum een granaat tussen jullie ingooitquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Exact. Mooie zijn ook de shootouts als je beide Last Stand hebt. Beide kruipend over de vloer je pistool legen
Ik zie alleen regelmatig dat mensen tijdens hun val naar last stand, mij gewoon doodschieten met hun primary weapon.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Exact. Mooie zijn ook de shootouts als je beide Last Stand hebt. Beide kruipend over de vloer je pistool legen
Das PS3-only i thinkquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zie alleen regelmatig dat mensen tijdens hun val naar last stand, mij gewoon doodschieten met hun primary weapon.
Haha, gister waren dat nog de raffica's..quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
serieus? de AK was echt met gemak het hardste wapen in heel MW2, de AK was een van de weinige wapens waarbij ik nooit mijn secondary gebruikte/moest gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |