En de eigenaar ervan maar afvragen waar zijn heli blijftquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo nu mag ik ook meedoen in deze reeksheb vanaaf Black Ops gehaald. Ben benieuwd, totaal geen ervaring met de COD reeks. Voor de 360 trouwens
Exotische GTquote:Op zondag 28 november 2010 00:06 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
heb vandaag een xbox 360 slim gehaald met black ops, level 10 nu
mijn GT is: Tropical Rob voor wie wat extra kills wilt
Echte mannen slapen niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik hem nu opstart of morgenavondmorgenochtend om 0800 gaat mijn wekker en ben de hele dag weg en als ik nu begin ben ik bang dat ik tot 3/4 uur in de nacht bezig ben
Wel mannen die vandaag al 11 uur gewerkt hebben en die morgenochtend gewekt worden door hun zoontje die zich niets aantrekt van een papa die slaaptquote:
Zeg hem dat je Black Ops hebt gekocht, dan begrijpt hij het wel.quote:Op zondag 28 november 2010 00:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel mannen die vandaag al 11 uur gewerkt hebben en die morgenochtend gewekt worden door hun zoontje die zich niets aantrekt van een papa die slaapt
Nu je Black Ops hebt hoef je niet meer buiten te komenquote:Op zondag 28 november 2010 00:20 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
[..]
is er tenminste nog iets exotisch met dit weer
quote:
Hij is bijna 2quote:Op zondag 28 november 2010 00:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Zeg hem dat je Black Ops hebt gekocht, dan begrijpt hij het wel.
Dan laat je hem het hoesje zienquote:Op zondag 28 november 2010 01:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hij is bijna 2
Maar ben nu inderdaad 1,5 uur aan het spelen
De storygame om wat ervaring op te doen, want wil wel online spelen
je stelt goeie prioriteitenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:06 schreef dreamzk het volgende:
Ben er vanavond niet bij, ben bij QlimaxMorgen zal ik lekker brak wel weer aanschuiven
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |