Was tof Rossdalequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Dit sloeg ook nergens opGast zette een claymore neer en precies nadat hij hem neer zet maak ik een headshot. De claymore ontploft en ik krijg een assisted suicide. Ik knal hem toch echt door zijn kop hoor ipv dat ik op zijn claymore schiet
Oh en ja, mijn commando met tijgerprint is baas deluxe!
Het is frietquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:45 schreef Fsmxi het volgende:
Ook ik ken de toorn van kou op het werk Teun. Nadat ik patatje heb gescoord, kom ik ook wel online. (of voor jullie "speciale" mensen, "friet" ())
Hahaha, niet hapquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:49 schreef Fsmxi het volgende:
@Nick
Hap hap hap
Om eerlijk te zijn, ik gebruik ze allebei
Anyway, de frietat/patiet wordt geserveerd.
Jeweetselluf gewoon knalle hele avondjequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:03 schreef Parvus het volgende:
IK SOU NAAR DE STAD GAAN MA DA GAAT NIE MEER DOOR DUS NU LEKKER KNALLE HELE AVONT JA TOG
Fuck die leveltje ja tog homies!? ALLES! Ja tooog?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Jeweetselluf gewoon knalle hele avondje
ALLES!!
ALLEEEESS!!!! JA Manquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck die leveltje ja tog homies!? ALLES! Ja tooog?
dat is niks meer man.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vertoef vanavond in Altforsthoe is het met die chick van je dan?
Wat ga je doen danquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat is niks meer man.
ga vanaaf gewoon verder hunten.
Haha nice hoorquote:
denk het wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat ga je doen danpilsen at my place?
Pimp pimp!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
denk het wel.
en dan nog ff de stad in
en dan miss met chickie mee naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |