abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89124612
Nu het weer kouder wordt en de ijspegels aan de vensterbank hangen verheugt iedereen zich op een mogelijke Elfstedentocht. Dat is, bijna iedereen. Eigenlijk schaam ik me hier een beetje voor, maar ik kan niet schaatsen. Bij een goede Nederlandse opvoeding hoort toch dat je je kind leert schaatsen, maar mijn ouders zijn hierin volledig tekort geschoten. Ik heb het nooit geprobeerd en om nu te gaan oefenen en stuntelen met een houten stoel op een bevroren beekje is op mijn leeftijd ook not-dun. Alle heisa die er nu weer ontstaat rond een mogelijke Elfstedentocht komt bij mij dus ook weer hard aan omdat ik met mijn probleem word geconfronteerd en niet mee kan in de euforie.

Meer mensen die zich in dit probleem herkennen en zich geen 100% Nederlander voelen door hun schaatsgebrek?
pi_89124617
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 04:20 schreef DrDentz het volgende:
Nu het weer kouder wordt en de ijspegels aan de vensterbank hangen verheugt iedereen zich op een mogelijke Elfstedentocht. Dat is, bijna iedereen. Eigenlijk schaam ik me hier een beetje voor, maar ik kan niet schaatsen. Bij een goede Nederlandse opvoeding hoort toch dat je je kind leert schaatsen, maar mijn ouders zijn hierin volledig tekort geschoten. Ik heb het nooit geprobeerd en om nu te gaan oefenen en stuntelen met een houten stoel op een bevroren beekje is op mijn leeftijd ook not-dun. Alle heisa die er nu weer ontstaat rond een mogelijke Elfstedentocht komt bij mij dus ook weer hard aan omdat ik met mijn probleem word geconfronteerd en niet mee kan in de euforie.

Meer mensen die zich in dit probleem herkennen en zich geen 100% Nederlander voelen door hun schaatsgebrek?
Ik ben ook maar een matige schaatser maar nog nooit een minderwaardigheidscomplex gehad op de ijsbaan. Gewoon met je schoenen op het ijs en jagermeister drinken.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_89124624
:') .

Overigens weet zelf niet meer of ik kan schaatsen. Je schijnt het net als fietsen niet te verleren.
  donderdag 25 november 2010 @ 04:47:33 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_89124633
Bio deed aan ijshockey. Op gewone schaatsen ben ik een drama.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_89124635
Ik kan niet schaatsen en ik heb er ook gewoon de pest aan nadat ik 1 maal een poging had gedaan. }:| Schaatsen :r
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_89124640
Het lijkt me prachtig om de Elfstedentocht te rijden en dan een overheerlijke Unox-worst en soep te eten.
pi_89124673
Unox is bocht . Slagersrookworst en verse erwtensoep daarentegen :9
Schaatsen kun je oefenen . Zon toch is er ook niet in een week en de kunstijsbanen zijn overal al open .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89125131
Schaatsen is stom ;)
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_89125144
quote:
Op donderdag 25 november 2010 04:49 schreef trovey het volgende:
Ik kan niet schaatsen en ik heb er ook gewoon de pest aan nadat ik 1 maal een poging had gedaan. }:| Schaatsen :r
Dus dat. Schaatsen :') Ik kijk wel hoe anderen op hun muil gaan.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_89126186
Kijken vind ik niks aan, ik keek ook nooit naar Rintje Ritsma of die jongen die laatst de verkeerde baan koos. Ik wil het zelf doen, met de jongens door de vrieskou, ijspegels aan de neus, afgestorven tenen, en daarna soep en worst en bier.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 25 november 2010 @ 10:28:11 #11
39237 crew  H_T
2733
pi_89127676
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 04:20 schreef DrDentz het volgende:

Meet jezelf een buitenlands accent aan en ga naar een schaatsplek waar niemand je kent ^O^
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_89127962
Ik kan ook niet schaatsen, maar dat boeit me eigenlijk vrij weinig.

Ik had 't trouwens niet erg gevonden hoor als mijn ouders me als klein ventje op het ijs hadden gezet, maar dat hebben ze nu eenmaal niet gedaan. En de enige die er nu last van heeft is mijn vriendin, omdat die dolgraag met me wil schaatsen. Ik heb haar echter al onomwonden duidelijk gemaakt dat ik echt niet lomp ga staan klungelen op dat ijs.

Maar hé, als je 't wil leren, ga gewoon op een rustig uurtje ergens in een verre stad naar de ijsbaan. Lekker discreet je lijf blauw vallen op een paar noren!
:')
pi_89128471
Ik ben Fries, met een oeroude Friese naam, en kan ook niet schaatsen.. :@ Maar goed, als ik zie hoe slapers bij mijn ouders na het schaatsen van de Elfstedentocht kreperend terug komen, en al kotsend van de kramp in een warm bad liggen bij te komen, ben ik blij dat ik lekker met een beerenburgje langs de kant van het water sta te kijken. :Y
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_89137906
Mijn vriend is er ook niet zo goed in maar hij is Spaans. Ik ben het hem wel aan het leren en het gaat wel goed maar een Elfstedentocht zit er nog niet in. (Daarvoor mag ik zelf ook wel weer eens gaan rijden).
Haters gonna hate.
pi_89141289
Tis gauw te leren, ik kan ook nog steeds geen pootje over, maar gewoon een mooi stukje schaatsen op redelijk tempo zonder vallen dat lukt ondertussen wel.
  donderdag 25 november 2010 @ 23:38:05 #16
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89161254
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:53 schreef thettes het volgende:
Tis gauw te leren, ik kan ook nog steeds geen pootje over, maar gewoon een mooi stukje schaatsen op redelijk tempo zonder vallen dat lukt ondertussen wel.
De kunst van pootje over is dat je genoeg snelheid hebt. Anders ga je veels te kort door de bocht, teminste dat had ik altijd.

En TS, er zijn vast wel beginnerscursussen. Dan loop je misschien wel voor lul, maar daarna kan je het wel. Als je dan een bekende in zijn strakke schaatspak met super-de-luxe scherpgeslepen klapschaatsen langs ziet zoeven moet je je daar gewoon niets van aantrekken, sterker nog gewoon om tips vragen aan diegene!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_89162645
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

De kunst van pootje over is dat je genoeg snelheid hebt. Anders ga je veels te kort door de bocht, teminste dat had ik altijd.

En TS, er zijn vast wel beginnerscursussen. Dan loop je misschien wel voor lul, maar daarna kan je het wel. Als je dan een bekende in zijn strakke schaatspak met super-de-luxe scherpgeslepen klapschaatsen langs ziet zoeven moet je je daar gewoon niets van aantrekken, sterker nog gewoon om tips vragen aan diegene!
dat is het probleem niet, ik kan echt wel snel genoeg :D
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:34:02 #18
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89163522
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:07 schreef thettes het volgende:

[..]

dat is het probleem niet, ik kan echt wel snel genoeg :D
Dan gewoon oefenen, oefenen oen nogmaals oefenen!
Wees niet bang om de bocht in te hangen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')