En zo wordt het live:quote:1. Unluck
2. The Wilhelm Scream
3. I Never Learnt To Share
4. Lindesfarne I
5. Lindesfarne II
6. Limit To Your Love
7. Give Me My Month
8. To Care (Like You)
9. Why Don't You Call Me?
10. I Mind
11. Measurements
Nice! Is er al een release datum bekend??quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef tim. het volgende:
Tracklist van zijn album:
[..]
En zo wordt het live:
[ afbeelding ]
En deze Hessle Audio-takeover is tof:
Dat was het.
7 februari lees ik hier net. Dat is snelquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:22 schreef Ducktails het volgende:
Nice! Is er al een release datum bekend??
Tof, ik begin die EP steeds meer te waarderen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:27 schreef friekin_ het volgende:
The Bells Sketch in Berlijn gekocht. Ja.
Ik lees het ook net! Maar even een goed moment voor uitkiezen en dan genieten.quote:
Daar draaide op een Hessle Audio-avond, straks draait hij op een R&S-avond. Live te zien: http://www.readplatform.c(...)imension-controller/quote:
quote:
Zijn er eindelijk namen bekend gemaakt?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef tim. het volgende:
Hij komt naar 5 Days Off, net als Caribou, Gold Panda, Darkstar, Joy Orbison, Digital Mystikz, Kode9 + the Spaceape en nog veel meer, wow!
En Maisnon, ik dacht een beetje hetzelfde, maar voor een goed oordeel wil ik hem aandachtig in een goede omgeving beluisteren.
Klinkt als mijn parteh.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef tim. het volgende:
Hij komt naar 5 Days Off, net als Caribou, Gold Panda, Darkstar, Joy Orbison, Digital Mystikz, Kode9 + the Spaceape en nog veel meer, wow!
En Maisnon, ik dacht een beetje hetzelfde, maar voor een goed oordeel wil ik hem aandachtig in een goede omgeving beluisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |