abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2010 @ 10:38:50 #145
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_89710568
Gister mail gehad dat ik een swype beta account gekregen heb... nog meer mensen ?
pi_89711967
Voor de Legend gebruikers; Froyo wordt nú uitgerold
pi_89712016
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
Voor de Legend gebruikers; Froyo wordt nú uitgerold
Ik ben aan het updaten, maar volgens mij is het pas deel 1
Eens met wat hierboven staat
pi_89712036
quote:
2s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:31 schreef Splutje het volgende:

[..]

Ik ben aan het updaten, maar volgens mij is het pas deel 1
Die kwam gister al beschikbaar, nu deel 2 (de échte Froyo update)

zie ook; http://www.androidworld.n(...)naar-froyo-begonnen/
pi_89712076
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die kwam gister al beschikbaar, nu deel 2 (de échte Froyo update)

zie ook; http://www.androidworld.n(...)naar-froyo-begonnen/
Ik had gister nog niks, dit is pas mijn eerste update. Maargoed ik wacht wel af hoe het eruit ziet zo
pi_89712313
quote:
De telefoon is geupdate naar versie 3.15.405.3
Das geen froyo volgens mij
  donderdag 9 december 2010 @ 16:52:19 #151
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89725534
OK vage shit.. Mn Desire geeft aan, er is n update, wilt u die installeren blahblah.. Nee nu ff niet, ben onderweg... Paar uur later ben ik bij mn ouders, denk lekker makkelijk via wifi, geeft ie aan dat mn tel uptodate is... ..eh..huh
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  donderdag 9 december 2010 @ 17:34:58 #152
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_89727090
Eindelijk Froyo! *O*

Bereik (zowel wifi als 3g) is beter geworden valt me op. Ook is de telefoon sneller geworden.
En ook chill is het dat ik eindelijk apps op de sd-kaart kan zetten *O*
pi_89727187
Ik heb ook froyo _O_ wat een verbetering, echt een stuk sneller
  donderdag 9 december 2010 @ 18:43:12 #154
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_89729521
Ik heb sinds kort naast mijn Hero een supersimpele Androidtablet. Als ik daar vanavond een nieuwe ROM op zet zal die ook toegang tot de market hebben. Kan je dan dezelfde Google account gebruiken en zo profiteren van reeds gekochte apps, of braak de Market daarvan en moet je kiezen voor twee accounts?
Life is what you make it.
  donderdag 9 december 2010 @ 19:46:40 #155
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_89732635
quote:
5s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:43 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb sinds kort naast mijn Hero een supersimpele Androidtablet. Als ik daar vanavond een nieuwe ROM op zet zal die ook toegang tot de market hebben. Kan je dan dezelfde Google account gebruiken en zo profiteren van reeds gekochte apps, of braak de Market daarvan en moet je kiezen voor twee accounts?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je je gekochte apps op max. 2 telefoons (of tablet dan) kunt installeren.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_89801865
Er komt een 'nieuwe' market;

quote:
De laatste tijd hebben we veel gehoord over Market-updates voor ontwikkelaars. Zo mochten er extra plaatjes worden geüpload en moesten ontwikkelaars een leeftijdsclassificering aan hun applicatie geven. Het resultaat van deze wijzigingen hebben we tot nu toe echter nog niet gezien.

De update van de Market-cliënt, de applicatie waarmee je nieuwe apps en games download, die vandaag aangekondigd is brengt vernieuwingen voor gebruikers én ontwikkelaars. Helaas is er wel ook een flink nadeel voor gebruikers: apps en games kunnen voortaan nog maar 15 minuten worden uitgeprobeerd in plaats van 24 uur.

Uiterlijke én innerlijke verbeteringen
Zoals je op de screenshots hieronder en hiernaast kunt zien, is het uiterlijk van de Android Market-cliënt een stuk verbeterd. Google zelf hamert vooral op verbeteringen in gebruiksvriendelijkheid. Alle informatie over een applicatie wordt weergegeven in één scherm, in plaats van verdeeld over meerdere tabbladen. Hiermee wordt een eerdere wijziging, waarbij reacties en commentaar op een apart tabblad werden weergegeven, ongedaan gemaakt.

Voortaan wordt bovenaan het scherm bij het bekijken van een applicatie een promotioneel plaatje weergegeven. Dit plaatje kon al vanaf het begin door ontwikkelaars worden bijgevoegd, maar werd alleen weergegeven als de app tot de top vijf van een bepaalde categorie hoorde. Bij de vernieuwde Market wordt er dus een stuk uitgebreider gebruik gemaakt van het plaatje. Naast uiterlijke veranderingen zullen Androidgebruikers ook een tweetal nieuwe categorieën in de Market zien, namelijk live wallpapers (bewegende achtergronden) en widgets. Ook wordt het mogelijk om te filteren op leeftijdsclassificatie.

Vooral voor gameontwikkelaars verandert er achter de schermen wat meer. Applicaties worden bijvoorbeeld automatisch gefilterd op schermgrootte of GL-textuur-formaten. Verder wordt het mogelijk om applicaties tot 50 mb te uploaden. Dit zorgt er voor dat gameontwikkelaars grotere games kunnen uploaden dan voorheen mogelijk was. De limiet staat op dit moment nog op 25 mb.

Apps proberen en softwarepiraterij
Eind juli kondigde Google een nieuw systeem aan om illegale kopieën van Android-apps en games te voorkomen. Het gebeurde namelijk regelmatig dat Androidgebruikers een applicatie kochten, kopieerden en daarna het geld automatisch binnen 24 uur terugvroegen bij de ontwikkelaar. De app werd dan wel van de telefoon verwijderd, maar omdat er een kopie was, kon de applicatie nog wel (illegaal) gebruikt worden.

Het systeem dat Google introduceerde werkt door middel van licenties. Op het moment dat jij een applicatie gekocht hebt, staat er op één van de Google-servers dat jij recht op het gebruik van die app hebt. Wanneer de app opstart, wordt gecontroleerd of jij daadwerkelijk in het bezit bent van die licentie. Wanneer je je geld hebt teruggevraagd, door middel van een zogenaamde refund, zal de applicatie niet langer werken. Natuurlijk zijn er altijd manier om de applicatie alsnog te kraken, maar door nieuwe functionaliteiten die ingebouwd zijn in de laatste versie van de ontwikkelingskit voor Android wordt dat steeds lastiger.

Bij kleine games loste dit echter nog niet veel op: sommige games zijn vrij kort en uit te spelen binnen 24 uur. Dit geldt ook voor bijvoorbeeld comics-applicaties: je kunt best binnen 24 uur een strip op je Androidtoestel uitlezen. Voor de ontwikkelaar levert het natuurlijk niets op als hun klanten allemaal hun geld opvragen binnen die 24 uur. De vraag is natuurlijk of Google nu niet te ver is doorgeschoten naar de ander kant: voortaan is het slechts mogelijk om voor een refund te kiezen binnen 15 minuten. Volgens Google worden de meeste verzoeken tot het teruggeven van de aankoopkosten daadwerkelijk binnen die 15 minuten gedaan.

De mogelijkheid tot het terugvragen van je geld wordt dus nu flink beperkt. Voor gebruikers is dit zeker geen goed nieuws. 15 minuten is lang niet altijd genoeg om te beoordelen of een app of game waar voor zijn geld biedt.

Beschikbaarheid en toekomstige uitbreidingen
De nieuwe Android Market wordt binnen de komende twee weken uitgerold. Hier hoef je niets voor te doen: de Market updatet zichzelf namelijk. Alle Androidtoestellen die beschikken over de Android Market én een versie vanaf Android 1.6 zullen de nieuwe Market vanzelf ontvangen!

Overigens wordt er in de aankondigingsblogpost van Google nog niets gerept over twee verbeteringen waar Androidgebruikers al een tijdje op wachten. Ten eerste is dat ondersteuning voor andere betalingsopties, zoals Paypal en ten tweede is dat de desktopversie van de Android Market, waarmee applicaties vanaf de browser op je computer konden worden geïnstalleerd. Deze werd eind mei al gedemonstreerd, maar verdween daarna van de radar.

Google geeft in ieder geval dat we de komende weken en maanden nog meer verbeteringen bij de Android Market zullen gaan zien.

Er zwerft ook een linkje waarmee je hem zelf kan downloaden ipv te wachten tot de Market zelf update, ben nu aan 't kijken of dat werkt
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 december 2010 @ 14:26:16 #157
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89802336
Die is al te downloaden, ik heb hem geïnstalleerd net.
pi_89802623
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Die is al te downloaden, ik heb hem geïnstalleerd net.
Geeft bij mij een parsererror ;(
pi_89810188
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Geeft bij mij een parsererror ;(
Werkt bij mij goed, al vind ik het foei lelijk en veel te druk.
pi_89812629
Ik lees hier nog niet echt mee dus weet niet of het al genoemd is maar "alchemy" (van Andrey 'Zed' Zaikin) is echt een geniaal spel, eerst dacht ik omg wat suf, maar zit het echt heel vaak te spelen nu, je moet wel flink logisch nadenken maar ik vind t geweldig :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 11 december 2010 @ 23:04:26 #161
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_89818520
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef Splutje het volgende:
Wanneer komt die 2.2 nou voor de Legend! :')
Ik heb hem sinds vannacht 2.2 voor legend ..Wat een lange systeem-update was het..ik begon om 21.25 tot 01.30 :( Ze hebben veel Applicaties erop gezet.
  zaterdag 11 december 2010 @ 23:13:09 #162
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_89818831
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef Spaghettivreter het volgende:

Thnx! ^O^

Heb vandaag trouwens de voorbereidende update ontvangen (Froyo komt in 2 delen namelijk) *O*
klopt woensdag had ik een update en gisterenavond.
  zaterdag 11 december 2010 @ 23:15:20 #163
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_89818894
quote:
13s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:38 schreef Splutje het volgende:

Das geen froyo volgens mij
Wel waar.
  zaterdag 11 december 2010 @ 23:17:51 #164
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_89818955
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Eindelijk Froyo! *O*

En ook chill is het dat ik eindelijk apps op de sd-kaart kan zetten *O*
Hoe kan ik de nieuwe apps op de sd-kaart zetten :@ ?
pi_89818977
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik heb hem sinds vannacht 2.2 voor legend ..Wat een lange systeem-update was het..ik begon om 21.25 tot 01.30 :( Ze hebben veel Applicaties erop gezet.
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 23:13 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

klopt woensdag had ik een update en gisterenavond.
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 december 2010 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wel waar.
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 december 2010 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Hoe kan ik de nieuwe apps op de sd-kaart zetten :@ ?
Zeg, heb jij wel eens van de edit knop gehoord? :')
  zaterdag 11 december 2010 @ 23:21:04 #166
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_89819034
quote:
1s.gif[b] Op zaterdag 11 december 2010 23:18 schreef delano.888 het volgende:

Zeg, heb jij wel eens van de edit knop gehoord? :')
Ik was aan het terug lezen ..en houdt je mond ja :6
pi_89819063
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Bij mij duurde die echt nog geen half uurtje
pi_89819103
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 december 2010 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik was aan het terug lezen ..en houdt je mond ja :6
Dan nog werkt de edit knop wel hoor :') (om 4 posts in 1 te maken)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')