Maar dat is als je zelf aan het typen bent. Voorheen stond dat in rode letters boven je reageervenster maar PIETERST vindt het vast weer FANTASTISCH HOOR!!!!11!!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Gert het volgende:
Dat test ik net uit en toen wachtte ik zonder iets te typen en zag ik het toch!!!
Kan iemand NU even wat typen?
Precies jaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Noek het volgende:
Maar dat is als je zelf aan het typen bent. Voorheen stond dat in rode letters boven je
Ik dacht het net dus ook te zien toen ik NIETS in het reageerscherm aan het typen was!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat is als je zelf aan het typen bent. Voorheen stond dat in rode letters boven je reageervenster maar PIETERST vindt het vast weer FANTASTISCH HOOR!!!!11!!
Noem je me nou een hitsige puber?quote:
Ja, zo zie ik U gern.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noem je me nou een hitsige puber?
Je moet ook niet typen dat je een jonge licky licky zoekt om de spinnenwebben uit je flots te zoenen.quote:
Vond het zelf wel een sexy openingszin!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet ook niet typen dat je een jonge licky licky zoekt om de spinnenwebben uit je flots te zoenen.![]()
Ja dat gaat nu extra snel met die chat, normaal had ik dit pas na een half uur per PM gehoord.
Ik ben meer geïnteresseerd in Hero Brinkmanquote:Op woensdag 24 november 2010 23:02 schreef Gert het volgende:
Heel die hartoperatie gemist trouwens. Maar dat zo nog wel effe bij P&W aan bod komen in de zappservice..
Wakker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |