F1 auto's:quote:Op donderdag 25 november 2010 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Zit er in dit spel ook een Polyphony wagenofterwijl een F1?
De schades die ik in filmpjes gezien heb was toch best heel redelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
ik ben nu een avondje bezig geweest en mijn eerste gevoel is toch ook een kleine teleurstelling. o.a. het schademodel is echt om te huilen, de graphics vind ik ook niet echt top (maar zeker niet slecht) en het geluid vind ik ronduit slecht. als je bijvoorbeeld door een tunnel rijdt hoor je het geluid niet eens galmen.
Ik heb vorig jaar me helemaal uitgeleefd met Forza 3 op de Xbox360 en ik ben van mening dat GT5, welke maar liefst een jaar later uitkomt, toch zeker Forza 3 als benchmark had moeten nemen. en dan met name het schademodel!
daarnaast vind ik de laadtijden ook te lang duren..
conclusie: voor een game waar zoveel ophef over is geweest en met deze aankondiging vind ik hem toch enigszins tegenvallen.
Top...nou nog die F1 kunnen inzetten in de endurance races. Weet wel bij GT4 dat je met de F1 aan het eind van 4 uur race de anderen zo'n 40/50 keer had ingehaald hahaquote:Op donderdag 25 november 2010 11:16 schreef Yngwie het volgende:
[..]
F1 auto's:
- Ferrari F10
- Ferrari F2007
En als speciale auto, de Red Bull X1 Concept
[ afbeelding ]
En ja, er zitten ook endurance races in GT5
Jazeker kan dat... Werkt ook goed. Je kan alleen maar één auto per dag cadeau doen aan iemand. Boeit verder niet want ik rij vanavond die race uit met die auto die ik gister gekregen heb en stuur hem vanavond weer terug naar die knaapquote:Op donderdag 25 november 2010 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Kan dat dan? Das wel vert handig....
Tijdens het installen ben ik even naar de supermarkt geweest, had nog tijd over toen ik terug kwamquote:Op donderdag 25 november 2010 11:15 schreef Rainesz het volgende:
geheel onverwacht kwam de Postbode zojuist aan de deur GT5 is binnuuhh!!
Nu even installen!
Heb jij een RUF met de motor voorin? ruilen dan?!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik neem aan die Beginners FR cup wel toch?
Kwam er gister al achter dat ik ernstig nieuwe auto's moet gaan kopen want met die barrels die ik win kan ik weinig.
Heb met twee vrienden al de deal gemaakt dat we allemaal verschillende auto's kopen voor de verschillende races en die aan elkaar uitlenen. Hoef je niet alles te kopen maar geef je elkaar steeds een auto cadeau
Excuus, je hebt gelijk... Ik dacht dat het achterwielaandrijving wasquote:Op donderdag 25 november 2010 11:46 schreef Sant. het volgende:
[..]
Heb jij een RUF met de motor voorin? ruilen dan?!
Daarmee wil ik wel eens een dagje op de autobahn spelen.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef jackson het volgende:
Aan welke restricties moet je auto voldoen dan precies bij FR.
Motor voorin en achterwiel aandrijving? Front engine Rear wheeldrive?
Dat ja, zo is FF voorwielaandrijving met de motor voorin, MR is een middenmoter met achterwielaandrijving. De rest weet ik niet uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef jackson het volgende:
Aan welke restricties moet je auto voldoen dan precies bij FR.
Motor voorin en achterwiel aandrijving? Front engine Rear wheeldrive?
misschien omdat dat ding nooit echt goed heeft gereden.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:12 schreef jackson het volgende:
Ahh, dan snap ik het toch goed
Leek me zelf wel tof om een M3 te kopen maar vind hem eigenlijk niet bijster goed rijden in voorgaande GT's.
die hippiebusjesrace is echt irritant ja! schiet voor geen moer op en je mag ook werkelijk geen paaltje raken..quote:Op donderdag 25 november 2010 12:48 schreef nero7 het volgende:
De top gear hippiebus event ook gewonnen. EINDELIJK![]()
jawel de buitenstequote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
die hippiebusjesrace is echt irritant ja! schiet voor geen moer op en je mag ook werkelijk geen paaltje raken..
Dat lijkt m zo suf kijk je naar rechts naast je tv gaat je tv ook rechts kijken ik heb er geen idee van hoe dat zit hehehquote:
Nee, je buigt je hoofd naar rechts, en dan kijk je op de tv naar rechts. Leun je naar links, zie je links.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat lijkt m zo suf kijk je naar rechts naast je tv gaat je tv ook rechts kijken ik heb er geen idee van hoe dat zit heheh
In GT5P vond ik het zonde van mijn geld.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:12 schreef jackson het volgende:
Ahh, dan snap ik het toch goed
Leek me zelf wel tof om een M3 te kopen maar vind hem eigenlijk niet bijster goed rijden in voorgaande GT's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |