wat hij zegtquote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Michhas doe even normaal en verziek de OP niet.
wat hij zegtquote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Ow er gaat vaag iets dagenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe ik ook
[..]
nee je was boos op mij
Wat hij zegtquote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef Ploertendoder het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef Ploertendoder het volgende:
quote:
haha gelukkig maarquote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow er gaat vaag iets dagen
Maar ik heb mijn msn de deur uitgeflikkerd, gelijk met mijn hyves
En ik ben nooit zo heel lang boos
Alsnog sorry dan Sym van vorige weekquote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow er gaat vaag iets dagen
Maar ik heb mijn msn de deur uitgeflikkerd, gelijk met mijn hyves
En ik ben nooit zo heel lang boos
Relnichtquote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Alsnog sorry dan Sym van vorige weekIk ben normaliter geen reluser
Ik ook niet(quote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
omdat dat alles irritant isquote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef Michhas het volgende:
Symphonic dit is fucking oneerlijk
Ik had heel veel werk in de OP gestopt JA!? Waarom nou
Godver
Jij hoort ook bij alles...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat dat alles irritant is
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef Lutte het volgende:
KutTT, verzieking OP. Goed bezig Mich-Has.
Nee, da's een roddel!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Supermod Symph!Edit sneller dan het licht.
Maar moet bij elke edit een note?
ONZ is verderop.quote:
Het stamt af van het woord allesquote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef tdrone het volgende:
waar komt alesssss eigenlijk vandaan?
Nope... niet bij alles...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
is goed hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehequote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is goed hoor
Als iets me irriteert dan ga ik er even vol in, maar dat blijft geen dagen hangen hoor
En ik ken wel veel mensen op FOK! maar niet iedereen, dus was ws gewoon een verkeerde kennismaking. Maar ik til er niet zo zwaar aan hoor
Ken je mij?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is goed hoor
Als iets me irriteert dan ga ik er even vol in, maar dat blijft geen dagen hangen hoor
En ik ken wel veel mensen op FOK! maar niet iedereen, dus was ws gewoon een verkeerde kennismaking. Maar ik til er niet zo zwaar aan hoor
dat... een topics verkloten, baggeren, ed.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke alleen bij doodverwensingen,ziektes etc?
je deed iets foutquote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef tdrone het volgende:
ik heb een note en vraag me af waarom
Hier, een mod zegt ook allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet je betalenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef tdrone het volgende:
ik heb een note en vraag me af waarom
Dat zijn mijn talentenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat... een topics verkloten, baggeren, ed.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
ja maar niet zo irritant zoals jij dat doet met schuin vet enzoquote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier, een mod zegt ook allesMaar neeeuuu hoor, het gepeupel mag dat niet
[spoiler] grapje, je weet allesss[/spoiler}
Okay. Want ik heb dus twee notes, en eentje is van Ludo, redelijk terecht, en de andere weet ik niet dus dit is relevante informatie voor mijn zoektocht.quote:
dart gaat haar ¤ 4,50 kostenquote:
Dat is mooi, dat moet een soort van echo voorstellenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar niet zo irritant zoals jij dat doet met schuin vet enzo
is de zoektoch niet waardquote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay. Want ik heb dus twee notes, en eentje is van Ludo, redelijk terecht, en de andere weet ik niet dus dit is relevante informatie voor mijn zoektocht.
DIe van mij 2 of 3 dagen geleden, maar daarna zit een hele lange tussenperiode!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn laatste note was 20 Oktober
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
DIe van mij 2 of 3 dagen geleden, maar daarna zit een hele lange tussenperiode!
je account is nog geen half jaar oudquote:Op woensdag 24 november 2010 22:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
DIe van mij 2 of 3 dagen geleden, maar daarna zit een hele lange tussenperiode!
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
je account is nog geen half jaar oud
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
als ze je tanden niet heeft gevoeld welquote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Veel users zien notes als negatief, maar ze kunnen ook positief zijn. Bijvoorbeeld als je yvonne heb gepijpt
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
19 van je 21 notes zijn van mijSwJ mocht mij vroeger niet, met al mijn gebaggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof!
Bwahahahahahaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ze je tanden niet heeft gevoeld wel
Haha, okay... Als ik er wat meer heb ga ik wel een keer betalen.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
19 van je 21 notes zijn van mijTuurlijk, iedereen kent A...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... H.. AT... HP... AP
![]()
Lutte... een note kan ook positief zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, okay... Als ik er wat meer heb ga ik wel een keer betalen.Maar ik hoop er niet meer te krijgen. Ik weet nu beter wat wel en niet kan, en waarvoor ik die note kreeg doe ik de volgende keer niet meer. Dus eigenlijk wel leerzaam.
een voor crew interresante overtreding om een beeld te creeern van de user (en de problemen die hij veroorzaaktquote:
Ik verwijs je graag door naar het topic "Schrokkend Nieuws"quote:Op woensdag 24 november 2010 22:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen kent A..... H.. AT... HP... AP
Maar waarvoor krijg je serieus een positieve note?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Veel users zien notes als negatief, maar ze kunnen ook positief zijn. Bijvoorbeeld als je yvonne heb gepijpt
gewoon een overzicht van gebagger, maar soms ook als iemand juist positief opvalt.quote:
Dat vraag ik mij ook vaak af!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar waarvoor krijg je serieus een positieve note?
i dunnoquote:Op woensdag 24 november 2010 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar waarvoor krijg je serieus een positieve note?
Oke... Dus voor de duidelijkheid, ik heb gisteravond door dat 'alles' te posten zoveel 'problemen' veroorzaakt dat ik er 4 notes voor heb gekregen?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
een voor crew interresante overtreding om een beeld te creeern van de user (en de problemen die hij veroorzaakt)
Huum, denk dat ze beiden negatief zijn hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lutte... een note kan ook positief zijn
Mijne pas anderhalf, en toch zit ik al 11 jaar op het forumquote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
je account is nog geen half jaar oud
Ik zit er ook al wel een tijdje op!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijne pas anderhalf, en toch zit ik al 11 jaar op het forum
Er zijn veel mensen met een nieuw account begonnen
Jawel... niet zoveelquote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef tdrone het volgende:
benny heb jij wel eens notes moeten geven in TAL? daar zitten toch niet veel baggeraars
ouwe rot in het vakquote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel dat die note daarvoor dan niet heeel lang geleden kan zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jezus, dat jij niet geband ben zeg...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, denk dat ze beiden negatief zijn hoor.
Voor mij is lang ongeveer 3 wekenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel dat die note daarvoor dan niet heeel lang geleden kan zijn
Ik heb je een keer een post zien editten en een keer zien vragen om te kappen met SC'en. Ooh, een Bart twee keer zien waarschuwen. Das al.quote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jezus, dat jij niet geband ben zeg...
Damn, dit is echt te erg voor woorden
[spoiler]Nah die notes stellen niks voor, maar waren op dat moment ws even irritant voor de betreffende mod, maar niks om je zorgen om te maken
ik wil een andere usernamequote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent er nog trots op ookquote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor mij is lang ongeveer 3 weken
dat kan ik me voorstellen!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In totaal ben ik nu iets van 8 jaar mod, en ik vind het nog steeds leuk
Nou, yes!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jezus, dat jij niet geband ben zeg...
Damn, dit is echt te erg voor woorden
[spoiler]Nah die notes stellen niks voor, maar waren op dat moment ws even irritant voor de betreffende mod, maar niks om je zorgen om te maken
Vind het vanaaf wel meevallen, vanmiddag was echt onmogelijk... Niet meer leukquote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja er zijn zoveel mensen hier
valt wel mee hoor.quote:
ONZ SC dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt wel mee hoor.
In het Wk forum gingen er soms 7 topics in een uur door
Ik... ik kan het niet eensquote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef tdrone het volgende:
wie vind het niet leuk om de baas te spelen
ik wel iigquote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef tdrone het volgende:
Ik? Ik wil de baas zijn, niet spelenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef tdrone het volgende:
met jou als baas zouden alle topics over alles moeten draaienquote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik? Ik wil de baas zijn, niet spelen
Ik heb't een half jaar gedaan, (niet hier) en het was wel tof, maar na een paar weken begint het saaier te wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef tdrone het volgende:
Wat gelukt?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet trots...
[..]
Just do it! Het is mij ook gelukt!
Huum, ik denk dat goede mods niet de baas spelen. Ik vind eigenlijk maar van een mod dat die echt de baas speelt en die is niet bepaald geliefd.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef tdrone het volgende:
Wasberen!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met jou als baas zouden alle topics over alles moeten draaien
in GC zijn alleen maar toffe users is me opgevallenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb't een half jaar gedaan, (niet hier) en het was wel tof, maar na een paar weken begint het saaier te wordenBehalve als je toffe users hebt!
Jij bent anders wel een van de chillere mods...quote:
ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, ik denk dat goede mods niet de baas spelen. Ik vind eigenlijk maar van een mod dat die echt de baas speelt en die is niet bepaald geliefd.
Je vergeet de wasberenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met jou als baas zouden alle topics over alles moeten draaien
zo zie ik dat nietquote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef tdrone het volgende:
Lutte doet daar ook soms aan meequote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef honkeytonk het volgende:
Nachtbagger, daar ben ik te jong voor
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent anders wel een van de chillere mods...
Je post gezellig mee, je zegt altijd goedemorgen in het goedemorgen topic, heb je ook vaak genoeg in NB gezien, dat kan ik nou van niet bepaald zeggen van veel andere mods
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat een goede mod gewoon een user is, die zich ook als user gedraagt. En alleen als het nodig is ingrijpt
Symphonic, over die OP die je ge-edit hebt he, daar wou ik het wel even over hebben, kan dat?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo zie ik dat niet
Ik vind het gewoon leuk om het forum voor iedereen leuk te houden en mensen op weg te helpen.
En ik heb ook wel eens mijn dag niet hoor, maar als iemand met goede argumenten komt ben ik ook niet te beroerd om iets terug te draaien. En ik doe ook neit aan heksenjachten enzo
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat een goede mod gewoon een user is, die zich ook als user gedraagt. En alleen als het nodig is ingrijpt
Maar dit dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte doet daar ook soms aan mee
Ik doe KLB ook, en dat is wel een uitdaging, daar ben ik ook een stuk minder aardig.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in GC zijn alleen maar toffe users is me opgevallen
hier hetzelfde, moet morgen weet stage lopenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:17 schreef tdrone het volgende:
tegenwoordig al ron 11 uur aan het slapen met stage etc.
Ja dat heb ik gemerkt hahaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik doe KLB ook, en dat is wel een uitdaging, daar ben ik ook een stuk minder aardig.
Maar dan nog, als ik iets verkeerd zie sta ik best open voor argumenten
V&A lijkt me trouwens wel veel werk om tequote:Op woensdag 24 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik doe KLB ook, en dat is wel een uitdaging, daar ben ik ook een stuk minder aardig.
Maar dan nog, als ik iets verkeerd zie sta ik best open voor argumenten
Ja hallo, je maakt je notes openbaar in de OP, dat kan echt niet hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Symphonic, over die OP die je ge-edit hebt he, daar wou ik het wel even over hebben, kan dat?
Vakanties, weekend, soms doordeweeks.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:17 schreef Michhas het volgende:
WHAT?! Ik heb Lutte nog nooit gezien in NBWanneer ben jij nou aan het nachtbaggeren Lutte?
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:18 schreef honkeytonk het volgende:
Onzin, dat zijn vooral toffe users, maar dan zijn er weer van die kleine kutusers die het verpesten, zoals Beverton en die konthaarmensen
Huh? Mijn notes? Die snap ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hallo, je maakt je notes openbaar in de OP, dat kan echt niet hoor
is ook veel werk, maar wel leukquote:Op woensdag 24 november 2010 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
V&A lijkt me trouwens wel veel werk om te
modden...
Hoezo? Vind je mij hypocriet ofzo?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
ik moest stiekem lachen
Laffer en Cynix zijn echt tof!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef tdrone het volgende:
MEN lijkt me echt zo'n sai forum om te modden maar van de andere kant wel een leuk nooit echte ruuzie ofzo
Nee ik moest lachen omdat ik me ook irriteerde aan die beverton en konthaarmensenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoezo? Vind je mij hypocriet ofzo?
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik moest lachen omdat ik me ook irriteerdeergerde aan die beverton en konthaarmensen![]()
Verder is ONZ ook wel heel gezellig
ONZ gezellig? Ik vond het 4 jaar geleden beter daar.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik moest lachen omdat ik me ook irriteerde aan die beverton en konthaarmensen![]()
Verder is ONZ ook wel heel gezellig
Goed beginquote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Lutte het volgende:
Mijn eerste post was in een stevenmac topic.
Je bent toch niet zo'n stevenmac-geval he?quote:
kijk ff rechts onderin je schermquote:Op woensdag 24 november 2010 22:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Mijn notes? Die snap ik niet
Ik had gewoon een mooie lap text gemaakt, met echo enzo, vond het wel wat hebben..
Nee, netzoals dat ik Penisbaard en Panzermaus niet mag. Wat een usersquote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n stevenmac-geval he?
niet roddelen he, ze lezen allesquote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, netzoals dat ik Penisbaard en Panzermaus niet mag. Wat een users
Ik zit altijd op mijn iPod.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ga nu echt, ik hou het niet meer bij op mijn ipod
Toodaloo bitchass en madafackaas
Dat boeit mij vrij weinig, als het om die users gaat.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet roddelen he, ze lezen alles
goede instellingquote:Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat boeit mij vrij weinig, als het om die users gaat.
Ik heb aan niemand een hekel. Behalve aan kitao en Chinless. En dat is beiden wederzijds en daar maken ze beiden geen geheim van.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, netzoals dat ik Penisbaard en Panzermaus niet mag. Wat een users
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit altijd op mijn iPod.
Maar trusten lekkerding!
greatquote:Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's mijn internetinstelling.
Je e-penis groeit weer?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's mijn internetinstelling.
Lullig voor je.quote:
dat hoop ik niet....quote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n stevenmac-geval he?
ik...nee ik zeg niksquote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt zo lekker in de hand. En laptop is meestal bezet. En FOK!t veeeel makkelijker.
Echt waar?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt zo lekker in de hand. En laptop is meestal bezet. En FOK!t veeeel makkelijker.
ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 22:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zit gewoon via mijn pc te fokken
klopt, het zijn er niet veel, maar ik heb wel een klein lijstje.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef Michhas het volgende:
Ach, iedereen heeft wel een paar users die ze niet mogen, zo simpel is dat
Ik heb drie eeuwen gelurkt op iPod, dan raak je behendig. Op iPod kan ik deze sc bijhoden en bij normaalquote:Op woensdag 24 november 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb juist moeite met een touchscreen FOK!ken
Écht? Da's wel vetquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, het zijn er niet veel, maar ik heb wel een klein lijstje.
Maar dan nog maak ik daar geen misbruik van
En mijn grootste aartsvijand op FOK! heb ik een keer irl ontmoet, bleek het een hele toffe gast te zijn
Zo schijnt het vaker te gaan jaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En mijn grootste aartsvijand op FOK! heb ik een keer irl ontmoet, bleek het een hele toffe gast te zijn
hij doet zelf anders ook behoorlijk uit de hoogtequote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Michhas het volgende:
Niks mis met stevenmac, die gast wordt alleen door iedereen opgehemeld om niks, waarschijnlijk snapt hij het zelf ook niet
Wij willen namenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en daar kan ik niet tegenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Michhas het volgende:
Niks mis met stevenmac, die gast wordt alleen door iedereen opgehemeld om niks, waarschijnlijk snapt hij het zelf ook niet
Net als dandyblue. Hele slimme jongen is dat.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Michhas het volgende:
Een leven heb je, of je hebt het niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Ploertendoder het volgende:
Mensen ik heb WEER geen leven vandaag
wisten wequote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Ploertendoder het volgende:
Mensen ik heb WEER geen leven vandaag
ik heb er ondertussen wel meer gepostquote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef Ploertendoder het volgende:
1 453 Ploertendoder
2 396 Samzz
3 248 stbabylon
4 225 Good.vs.Evil
5 220 Chocolate-chick
Gewoon nog topics drbij ookquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb drie eeuwen gelurkt op iPod, dan raak je behendig. Op iPod kan ik deze sc bijhoden en bij normaal
tempo deze en TAL, en dan in beide gevallen ook nog gewoon FOK!ken. Dat zou ik op de computer echt niet kunnen.
gr gr toi toiquote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Net als dandyblue. Hele slimme jongen is dat.
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb er ondertussen wel meer gepost
quote:
Nee, ik hang mijn vuile was nooit buiten.quote:
Symphonic: 48 uur wegens noten.quote:
Ploertendoder 72 uur wegens Symphonic bannenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Symphonic: 48 uur wegens noten.
Not(e) this shit again.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ploertendoder 72 uur wegens Symphonic bannen
Ik ben onbanbaarquote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ploertendoder 72 uur wegens Symphonic bannen
dat is er zo een: zo haalt hij het bloed onder je nagels vandaan, en zo komt hij weer met een briljant topic. En dat kan ik echt wel waarderen. Net als Tong, hij maakt per week 300 kuttopics, maar dan ook weer 10 waar ik echt dubbel om lig, en hij zeikt nooit over slotjesquote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Net als dandyblue. Hele slimme jongen is dat.
wel bij SwJquote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is er zo een: zo haalt hij het bloed onder je nagels vandaan, en zo komt hij weer met een briljant topic. En dat kan ik echt wel waarderen. Net als Tong, hij maakt per week 300 kuttopics, maar dan ook weer 10 waar ik echt dubbel om lig, en hij zeikt nooit over slotjes
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja en ik weet dat het van 48 naar een week gaat maar ik vond 72 uur leuker klinken
Bij mij Netsplitterquote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik niet, dat heeft Yvonne wel laten merken
Ik hoor het sarcasmequote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is er zo een: zo haalt hij het bloed onder je nagels vandaan, en zo komt hij weer met een briljant topic. En dat kan ik echt wel waarderen. Net als Tong, hij maakt per week 300 kuttopics, maar dan ook weer 10 waar ik echt dubbel om lig, en hij zeikt nooit over slotjes
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Symphonic: 48 uur wegens noten.
Ben jij weleens geband in die 11 jaar?quote:
Woooow, das niet waarquote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tot morgenquote:
Slijmbal;quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ook daarom moet hij vol zonder dat Michhas de lapo grijpt
Dat zal niet gebeurenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ook daarom moet hij vol zonder dat Michhas de lapo grijpt
Welterustequote:
What the fuck Luttequote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Lutte het volgende:
Trustenxxxxxxxxxx honkey! Oneluf, knzj, wjnmk!
WJONMK WOBBITquote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Lutte het volgende:
Trustenxxxxxxxxxx honkey! Oneluf, knzj, wjnmk!
Ik heb niks tegen je, mits je je gedraagt en gewoon gezellig meepostquote:Op woensdag 24 november 2010 22:37 schreef Michhas het volgende:
Wat heeft iedereen ineens tegen mij man, what the hell
Jij baggert.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:37 schreef Michhas het volgende:
Wat heeft iedereen ineens tegen mij man, what the hell
Wat nou? Ik post de hele tijd al gewoon mee hoor, alleen de eerste pagina nietquote:Op woensdag 24 november 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen je, mits je je gedraagt en gewoon gezellig meepost
Jij liegt.quote:
Je bent er van op de hoogte dat je die opmerking met een kilo zout moet nemen?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen je, maar zo'n reactie als ik een grapje maak is niet nodig.
Truste schatjequote:Op woensdag 24 november 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen!
Truste lieverdjes![]()
Houvanjullie
Trusten!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen!
Truste lieverdjes![]()
Houvanjullie
Oke goedzo Michquote:Op woensdag 24 november 2010 22:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat nou? Ik post de hele tijd al gewoon mee hoor, alleen de eerste pagina niet
[..]
Jij liegt.
[..]
Je bent er van op de hoogte dat je die opmerking met een kilo zout moet nemen?
Trustenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen!
Truste lieverdjes![]()
Houvanjullie
Trustenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen!
Truste lieverdjes![]()
Houvanjullie
Okequote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja zorg dat die gek niet de lapo krijgt
Trage jijquote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef Lutte het volgende:
Ik ga vrijdag op al mijn FoBoberichten reageren. Ik loop een maand achter ofzo.
Ik voel de liefde in deze opmerkingquote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja zorg dat die gek niet de lapo krijgt
Succesquote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef Lutte het volgende:
Ik ga vrijdag op al mijn FoBoberichten reageren. Ik loop een maand achter ofzo.
Jaaa! En dan de vrijdag erop niet want dan heb ik surprise en blijf ik daar slapen, de week daarop is Thomas hier en de week daarop ben ik er weer wel!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Succes
Ben je er vrijdag wel weer bij?
Okequote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa! En dan de vrijdag erop niet want dan heb ik surprise en blijf ik daar slapen, de week daarop is Thomas hier en de week daarop ben ik er weer wel!
Lutte waarom geen wasbeer in je ondertitelquote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa! En dan de vrijdag erop niet want dan heb ik surprise en blijf ik daar slapen, de week daarop is Thomas hier en de week daarop ben ik er weer wel!
Jups.quote:
Omdat het kan.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lutte waarom geen wasbeer in je ondertitel
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:45 schreef Lutte het volgende:
Ik zet hem er zo bij Michhas, maar dit is gewoon een afleidignsmanoeuvre van je, om de lapo te jatten.
Wat boeit mij die lapo nou?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:45 schreef Lutte het volgende:
Ik zet hem er zo bij Michhas, maar dit is gewoon een afleidignsmanoeuvre van je, om de lapo te jatten.
Niksssquote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kent Michhas! Hij leidt ons allemaal af en dan zoef... Allesssssssss.
Iets met een bak zout Michhas, of een container zout, mag ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat boeit mij die lapo nou?
Jullie doen net alsof ik een of andere gestoorde freak ben die supererge dingen zegt, heel Fok! verpest en alleen maar kut kan doen
Gaat nergens meer over, iedereen hier weet dat ik van ouwehoeren hou, veel, maar ik ken mijn grenzen echt wel
Van alles serieus nemenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat boeit mij die lapo nou?
Jullie doen net alsof ik een of andere gestoorde freak ben die supererge dingen zegt, heel Fok! verpest en alleen maar kut kan doen
Gaat nergens meer over, iedereen hier weet dat ik van ouwehoeren hou, veel, maar ik ken mijn grenzen echt wel
Dat was ik niet faalkonijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huil dan ook niet over de TT, dan moet je die ook niet serieus nemen
Nee.. dat was iedereenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat was ik niet faalkonijn.
Oke, dan neem ik al mijn woorden terugquote:Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef Lutte het volgende:
Over elke TT wordt gejankt. Van kipkerrieTT's tot vliegensoepTT's. Gewoon, omdat dat leuk is.
Ik ben niet iedereen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |