wat hij zegtquote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Michhas doe even normaal en verziek de OP niet.
wat hij zegtquote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Ow er gaat vaag iets dagenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe ik ook
[..]
nee je was boos op mij
Wat hij zegtquote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef Ploertendoder het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef Ploertendoder het volgende:
quote:
haha gelukkig maarquote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow er gaat vaag iets dagen
Maar ik heb mijn msn de deur uitgeflikkerd, gelijk met mijn hyves
En ik ben nooit zo heel lang boos
Alsnog sorry dan Sym van vorige weekquote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow er gaat vaag iets dagen
Maar ik heb mijn msn de deur uitgeflikkerd, gelijk met mijn hyves
En ik ben nooit zo heel lang boos
Relnichtquote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Alsnog sorry dan Sym van vorige weekIk ben normaliter geen reluser
Ik ook niet(quote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
omdat dat alles irritant isquote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef Michhas het volgende:
Symphonic dit is fucking oneerlijk
Ik had heel veel werk in de OP gestopt JA!? Waarom nou
Godver
Jij hoort ook bij alles...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat dat alles irritant is
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef Lutte het volgende:
KutTT, verzieking OP. Goed bezig Mich-Has.
Nee, da's een roddel!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Supermod Symph!Edit sneller dan het licht.
Maar moet bij elke edit een note?
ONZ is verderop.quote:
Het stamt af van het woord allesquote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef tdrone het volgende:
waar komt alesssss eigenlijk vandaan?
Nope... niet bij alles...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
is goed hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehequote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is goed hoor
Als iets me irriteert dan ga ik er even vol in, maar dat blijft geen dagen hangen hoor
En ik ken wel veel mensen op FOK! maar niet iedereen, dus was ws gewoon een verkeerde kennismaking. Maar ik til er niet zo zwaar aan hoor
Ken je mij?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is goed hoor
Als iets me irriteert dan ga ik er even vol in, maar dat blijft geen dagen hangen hoor
En ik ken wel veel mensen op FOK! maar niet iedereen, dus was ws gewoon een verkeerde kennismaking. Maar ik til er niet zo zwaar aan hoor
dat... een topics verkloten, baggeren, ed.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke alleen bij doodverwensingen,ziektes etc?
je deed iets foutquote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef tdrone het volgende:
ik heb een note en vraag me af waarom
Hier, een mod zegt ook allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet je betalenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef tdrone het volgende:
ik heb een note en vraag me af waarom
Dat zijn mijn talentenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat... een topics verkloten, baggeren, ed.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
ja maar niet zo irritant zoals jij dat doet met schuin vet enzoquote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier, een mod zegt ook allesMaar neeeuuu hoor, het gepeupel mag dat niet
[spoiler] grapje, je weet allesss[/spoiler}
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |