Als die weet wat dat isquote:Op donderdag 25 november 2010 17:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal wel bij het Maasgebouw staan.
Staat hij daar allemaal leuzen te schreeuwen en als dan Gudde naar buiten komt vraagt hij of hij met hem op de foto mag.quote:
De Leeuw is zeker een optie, maar misschien moet Feyenoord ook eens naar Ars van Zwolle kijken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef satecl het volgende:
[..]
KahEen van de slechtste verdedigers van de Eredivisie.. Onee sorry, ik was Bahia bijna vergeten.
Het wordt tijd dat Feyenoord even goed gaat scouten in de Jupiler League en op zoek gaat naar transfervrije spelers. Mijn lijstje voor interessante spelers.
Transfervrij:
- Hadouir
- Silberbauer
- Koevermans
- Wielaert
Jupiler League:
- de Leeuw
- Botteghin
- Sterk
Mooi lijstje voor Leo om even een paar weken te gaan kijken naar deze spelers.
Verder zijn van Beukering zijn statistieken niet heel slecht hoor, in vergelijking met Haddad.quote:Sjoerd Ars
15-04-1984
211/102
Dus voor de breedte zou hij wel gewenst zijn, al blijft hij minder dan Koevermans.quote:Jhon Van Beukering
29-09-1983
207/77
Andreas Haddad
05-05-1982
146/49
quote:Danny Koevermans
01-11-1978
247/136
Proestquote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Staat hij daar allemaal leuzen te schreeuwen en als dan Gudde naar buiten komt vraagt hij of hij met hem op de foto mag.
Nee niks is zeker, maar zo krijg je wel een beeld van spelers. Met in het achterhoofd in welke competities ze uitkomen natuurlijk. Maar geef hem toch ook wel een aardige kans idd.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ga je maar niet teveel baseren op statistieken, ik bedoel, Makaay zijn statistieken zijn allemaal 3 zo niet 4x beter als diegene die jij opnoemde, maar alsnog liep het totaal niet met hem in het team...
Ik heb trouwens een goed gevoel bij Jhon op de een of andere manier...
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
Dat football manager is wel een verdomd realistisch spel, Fernandez scheurt bij mij in de voorbereiding zijn kruisband, Vlaar heeft geregeld last van zijn hamstring en Cissé breekt zojuist zijn teen.
Eh wat? Iemand die overal weggestuurd is wegens overgewicht of zijn contract inleverde wegens gebrek aan motivatie?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:46 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb ook op de een of andere manier wel een goed gevoel bij van Beukering - qua mentaliteit heeft hij het in elk geval. Hij wil zich ontzettend graag bewijzen danwel revancheren, en dat is al een erg goed begin.
Ik bedoel eerder qua z'n mentaliteit m.b.t. Feyenoord. Ik krijg de indruk dat hij alles op alles wil zetten om zich te bewijzen. En dat vind ik positief.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Eh wat? Iemand die overal weggestuurd is wegens overgewicht of zijn contract inleverde wegens gebrek aan motivatie?
Denk het niet, als hij al niet eens bij Cambuur of Go Ahead een contract kreeg...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef Happel het volgende:
Ik zie het wel afketsen op salariseisen. Mocht hij al komen dan.
Oh dat zeker. Ik hoop alleen dat hij die uitspraak van "ik wil het gras opvreten" echt in de praktijk brengt en blijft brengen. Het zou gewoon godsgeklaagd zijn dat hij er 10 inschiet en vervolgens weer met een pens waar John de Wolf jaloers op is op de club verschijnt met een lulsmoes dat ie heus echt één keertje is wezen wokken.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder qua z'n mentaliteit m.b.t. Feyenoord. Ik krijg de indruk dat hij alles op alles wil zetten om zich te bewijzen. En dat vind ik positief.
Die Ars is goed inderdaad.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
De Leeuw is zeker een optie, maar misschien moet Feyenoord ook eens naar Ars van Zwolle kijken.
Dit seizoen in 14 wedstrijden, 17 goals en 5 Assists.
[..]
Verder zijn van Beukering zijn statistieken niet heel slecht hoor, in vergelijking met Haddad.
[..]
Dus voor de breedte zou hij wel gewenst zijn, al blijft hij minder dan Koevermans.
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
Dat football manager is wel een verdomd realistisch spel, Fernandez scheurt bij mij in de voorbereiding zijn kruisband, Vlaar heeft geregeld last van zijn hamstring en Cissé breekt zojuist zijn teen.
WTFquote:
quote:Auassar hervat de groepstraining bij Feyenoord
Adil Auassar heeft donderdag weer deelgenomen aan de groepstraining van Feyenoord. De middenvelder is hersteld van
een griepje.
Auassar werkte donderdag al een individueel programma af, maar is inmiddels weer bij de groep van trainer Mario Been aangesloten. Dat geldt niet voor Luigi Bruins. Deze moest zondag in de wedstrijd tegen FC Groningen verstek laten gaan met een liesblessure en werkte donderdag een individueel programma af.
Ruilen tegen Janssenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:24 schreef Hilgo het volgende:
Ruilen voor wie? Theo zal wel lekker naar het buitenland gaan en Willem wil slagen bij Twente (als het allemaal klopt wat de snor zegt).
Onder het kopje positief nieuws:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |