Denk ik ook hoor. Zelfs deze categorie valt helaas helaas buiten het budget. Of we het leuk vinden of niet, beter gaan we even duimen dat Jhonny echt zijn best blijft doen en eindelijk eens uitbetaalt wat ze 10 jaar geleden van hem verwachtten bij ons!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef Stokstaart het volgende:
Die jongen zal een salaris willen van + 1 miljoen . Anders gaat hij gewoon naar Griekeland of Rusland .
Ik help je hopen, zouden we wel een keer verdiend hebben, een speler die een compleet succes is bij ons.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor. Zelfs deze categorie valt helaas helaas buiten het budget. Of we het leuk vinden of niet, beter gaan we even duimen dat Jhonny echt zijn best blijft doen en eindelijk eens uitbetaalt wat ze 10 jaar geleden van hem verwachtten bij ons!
Als hij 1x scoort is het al een success, met de verwachtingen die we van hem hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik help je hopen, zouden we wel een keer verdiend hebben, een speler die een compleet succes is bij ons.
Heb eigenlijk wel respect voor dit soort gewaagde keuzes . Laat mensen maar lachen .quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor. Zelfs deze categorie valt helaas helaas buiten het budget. Of we het leuk vinden of niet, beter gaan we even duimen dat Jhonny echt zijn best blijft doen en eindelijk eens uitbetaalt wat ze 10 jaar geleden van hem verwachtten bij ons!
Als ik mij niet vergis was de Zeeuw gewoon een redelijke speler in de eerste divisie, dit is wel even iets anders. Maar zoals ik al eerder zei, voordeel van de twijfel, en gewoon hopen dat het echt een keer iets is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb eigenlijk wel respect voor dit soort gewaagde keuzes . Laat mensen maar lachen .
Er zal vast ook ooit hard gelachen zijn toen zo'n De Zeeuw naar AZ kwam ....
Beuk is/was een aardige spits in de Eredivisie . Jammer dat hij kampt met dat overgewicht .quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:54 schreef Siyara het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis was de Zeeuw gewoon een redelijke speler in de eerste divisie, dit is wel even iets anders. Maar zoals ik al eerder zei, voordeel van de twijfel, en gewoon hopen dat het echt een keer iets is.
Als hij er een hoop in schiet dan mag hij van mij ook goed betaald krijgen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Siyara het volgende:
Opzich vind ik het niet heel erg om burgerking erbij te hebben, alleen hopen dat hij en niet teveel betaald krijgt en er gewoon een zooi goals inschiet dit seizoen.
Zo'n jongen moet god op zijn knieën bedanken dat hij Varkenoord mag betreden, en heeft niets te eisen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
Precies
Hij wil trouwens wel spelen . Dus dan zal Mario alsnog zijn systeem moeten wijzigen in een 2 spitsen systeem .
Of hij moet Luc op de bank zetten maar dat lijkt me niet .
Hij heb op RTV Rijnmond al gezegd dat die wil spelen anders zou die niet komen . Nu speelt die bij ons dus Mario zal wel toezeggingen hebben gedaan .quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo'n jongen moet god op zijn knieën bedanken dat hij Varkenoord mag betreden, en heeft niets te eisen.
quote:Been hoopt op winters rentree Van Bronckhorst
27 november 2010
Als het aan trainer Mario Been ligt, keert Giovanni van Bronckhorst in de winterstop als speler terug bij Feyenoord. De geroutineerde linksback stopte na vorig seizoen met profvoetbal, maar traint nog wel regelmatig mee met de Rotterdamse club.
"Hij kan zo mee bij ons; misschien moet ik het in de winter nog eens proberen", zegt Been in De Telegraaf. Met zijn ervaring zou Van Bronckhorst de zo gewenste mentor van de piepjonge Feyenoord-selectie kunnen zijn.
Dat zal toch niet, neem niet aan dat iemand een gegarandeerde basisplaats krijgt. En zeker niet Jhonny.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heb op RTV Rijnmond al gezegd dat die wil spelen anders zou die niet komen . Nu speelt die bij ons dus Mario zal wel toezeggingen hebben gedaan .
Wel triest idd maarja
Dat niet maar hij wil wel speelminuten . Zie ook dat filmpje van RTV Rijnmond over waarom hij denkt dat het bij ons wel gaat lukken .quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:51 schreef zlakto het volgende:
[..]
Dat zal toch niet, neem niet aan dat iemand een gegarandeerde basisplaats krijgt. En zeker niet Jhonny.
Ik zou god (als ik gelovig was uiteraard) op mijn blote knieen danken als Gio terugkwamquote:
Absoluut, maar lijkt me sterk dat daar budget voor is. Of zou Pim weer een zakje hebben gehaald bij de bank ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:20 schreef Happel het volgende:
We zouden ze ook alle twee kunnen gebruiken.
Nee moeten ze niet doen, heeft mooi afscheid genomen en die moet je nu niet weer speler gaan maken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:25 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik zou god (als ik gelovig was uiteraard) op mijn blote knieen danken als Gio terugkwam
Die is toch mentaal en fysiek niet meer op het niveau waar hij vorig jaar zat? Dat kan je gewoon niet vragen van iemand die toch al zoveel heeft gegeven. Daarnaast is het echt een klap in het gezicht voor de gasten die er al staan. Eerst overal maandenlang roepen 'ja, ze kunnen echt wel voetballen, deze positie is Feyenoord onwaardig' om dan vervolgens allemaal versleten voetballers aan te trekken ..quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:25 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik zou god (als ik gelovig was uiteraard) op mijn blote knieen danken als Gio terugkwam
Precies dat zou gewoon gênant zijn .quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee moeten ze niet doen, heeft mooi afscheid genomen en die moet je nu niet weer speler gaan maken.
Allemaal?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:34 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Die is toch mentaal en fysiek niet meer op het niveau waar hij vorig jaar zat? Dat kan je gewoon niet vragen van iemand die toch al zoveel heeft gegeven. Daarnaast is het echt een klap in het gezicht voor de gasten die er al staan. Eerst overal maandenlang roepen 'ja, ze kunnen echt wel voetballen, deze positie is Feyenoord onwaardig' om dan vervolgens allemaal versleten voetballers aan te trekken ..
Al zit hij niet meer op z'n top, ik denk dat het heel goed is voor die jonge jongens om zo iemand erbij te hebben, al zou het alleen maar zijn voor de morele ondersteuning tijdens de wedstrijd en een goede captain te hebben die ook nog is mee kan doen met een aanval.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:34 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Die is toch mentaal en fysiek niet meer op het niveau waar hij vorig jaar zat? Dat kan je gewoon niet vragen van iemand die toch al zoveel heeft gegeven. Daarnaast is het echt een klap in het gezicht voor de gasten die er al staan. Eerst overal maandenlang roepen 'ja, ze kunnen echt wel voetballen, deze positie is Feyenoord onwaardig' om dan vervolgens allemaal versleten voetballers aan te trekken ..
quote:De berusting bij Feyenoord is veel te ver doorgeslagen
Mario Been is als de ober die zijn gasten komt vertellen dat het eten heus wel lekker zal smaken, ook al ligt er een zompig prutje
Het fijne aan Jhonny van Beukering is toch vooral zijn voornaam, vind ik. Niet Johnny, maar Jhonny. Een foutje van pa die - zo wil het verhaal - dol van vreugde twee lettertjes verdraaide bij de burgerlijke stand. 'We zijn erg blij met de geboorte van onze zoon', stond er op het kaartje. 'Toch noemen we hem Jhonny'.
Ik heb Jhonny van Beukering altijd een fascinerende speler gevonden, al is het maar omdat ik gek ben op dikke voetballers. Dikke voetballers hebben iets prettig aanraakbaars. Ze zijn één van ons, zeg maar. Ze doen je terugverlangen naar de tijd dat het nog gewoon kon, als voetballer, dik zijn.
Jhonny schijnt topfit te zijn, tegenwoordig. Fitter dan ooit, zei Mario Been deze week zelfs, op een toontje vol bewondering. Sterker nog, volgens Mario is Jhonny van Beukering 'in het strafschopgebied misschien wel de beste aanvaller van Nederland'.
Ik vond het ontroerend, die opmerking. Mario maakt de mensen graag aan het lachen, maar nu probeerde hij, tegen beter weten in, precies het omgekeerde. Dat Jhonny van Beukering op proef is bij Feyenoord was heus niet om te lachen hoor, vond Mario. Want Jhonny is topfit. En Jhonny is 'in het strafschopgebied misschien wel de beste aanvaller van Nederland'.
Mario is als de ober die zijn gasten komt vertellen dat het eten heus wel lekker zal smaken, ook al ligt er een zompig, halfwarm prutje op het bord. Met weinig middelen was de kok er toch nog in geslaagd om iets heerlijks te bereiden, vertelde de ober. Maar dan moesten de mensen het natuurlijk wel een eerlijke kans geven.
Het probleem is: bij Feyenoord zijn de mensen er onderhand wel een beetje klaar mee, met dat armoedige gedoe. Met elke keer die goedkope, zouteloze hap. Heeft het legioen zich er eindelijk mee verzoend dat alles wat minder wordt de komende jaren, neem je een speler op proef waar ze bij godbetert Go Ahead Eagles niet op zaten te wachten. Ik bedoel, je kunt het ook overdrijven.
De berusting binnen Feyenoord is allang te ver doorgeslagen. Leo Beenhakker is de enige die zich nog wel eens vreselijk kwaad maakt op de werkvloer, af en toe. De rest wentelt zich in een hemeltergend soort acceptatie dat alles 'nu eenmaal is zoals het is'. Het geld is op, de spelers zijn te jong en de spelers zijn te klein. Als je het maar vaak genoeg blijft herhalen, slaat alles om je heen vanzelf dood. De honger verdwijnt, als het ware. En dan neem je dus, op een goede dag, Jhonny van Beukering op proef.
Vorig seizoen besloot PSV om Andy van der Meyde een kans te geven, als een soort noodverband voor Danko Lazovic. Een schat van een jongen en een fijne dikke voetballer bovendien, Andy, maar prompt werd de titel verspeeld. Het geloof verdween. In een cruciale fase gaf PSV precies het verkeerde signaal af, door een speler te halen om wie iedereen moest lachen.
Dikke Mido bij Ajax, zelfde verhaal. Er is geen geld en geen balvaste spits, dus dan halen we Mido maar. Puur theoretisch is het vast allemaal nog wel uit te leggen, maar het gaat om wat je ermee stuk maakt. Namelijk het niet te onderschatten gevoel dat je een topclub wilt zijn. Dat je voor het allerhoogste en het allerbeste gaat.
Een gevoel van vrijblijvendheid, zelf hou ik ervan, maar voor een voetbalclub is het dodelijk. Dat Feyenoord nu zestiende staat, met dit beschikbare spelersmateriaal; Been en zijn oversten vinden dat allemaal heel vervelend. Sterker nog, ze vinden dat allemaal vreselijk, zorgelijk, jammer, teleurstellend, balen, ellendig, droevig, kwalijk, betreurenswaardig en triest.
Maar dat is het allemaal niet, want het is veel erger dan dat. Het is belachelijk.
Da's wel een eng berichtje. Op die leeftijd lijkt me dat je toch niet zo snel overbelast raakt dat het tot bloedarmoede leidt. Beter zoeken ze de oorzaak eerst even goed uit ja...quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:14 schreef Stokstaart het volgende:
De Vrij kampt met bloedarmoede en is voorlopig uitgeschakeld
Zaterdag, 27 november 2010 om 12:47
Mario Been kan in de aankomende weken geen beroep doen op Stefan de Vrij. Bij de verdediger, dit seizoen basisspeler in het eerste elftal, is bloedarmoede geconstateerd. De Vrij ontbreekt dan ook in de selectie voor het treffen met ADO Den Haag, zo meldt Feyenoord op haar website.
De Rotterdammers nemen geen risico met De Vrij. We willen eerst heel goed uitzoeken waardoor dit veroorzaakt wordt, laat clubarts Casper van Eijck weten. Zo lang we dat niet weten, nemen we uiteraard geen risico met hem en zal hij geen wedstrijden spelen.
De afwezigheid van de achttienjarige De Vrij is een domper voor Been, die dit seizoen nog in alle competitiewedstrijden (vijftien stuks) een beroep deed op de jongeling. Vorig seizoen speelde De Vrij zeventien duels in de Eredivisie en wist hij te scoren tegen SC Heerenveen.
Ik moet zeggen dat deze schrijver wel gelijk heeft jammer genoeg. Het is inderdaad de hele tijd, het is jammer, spelersgroep is jong, dit en dat.quote:
In de meeste gevallen is dat een gebrek aan ijzer, ik meen dat Sneijder een paar weken geleden ook niet goed werd in de rust, is onderzocht en bleek ook bloedarmoede te hebben 4 dagen later stond hij weer in het veld tegen Ac Milan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Da's wel een eng berichtje. Op die leeftijd lijkt me dat je toch niet zo snel overbelast raakt dat het tot bloedarmoede leidt. Beter zoeken ze de oorzaak eerst even goed uit ja...
John de Wolf was gisteren bij FC Rijnmond en hij gaf ook aan dat het verloopt zo enorm is . Het ene moment spelen ze prima, aanvallend en met een gedachte . En dan 10 minuten later valt het niveau zover terug dat het echt onacceptabel is .quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat deze schrijver wel gelijk heeft jammer genoeg. Het is inderdaad de hele tijd, het is jammer, spelersgroep is jong, dit en dat.
Bahia had daar overigens gelijk in, als je er staat moet je je verantwoordelijkheid durven nemen, je bent goed genoeg voor het eerste dus geen smoesjes...
Heb je een seizoenkaart dan ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef Paul-89 het volgende:
Mensen waar ik altijd mee ga zullen dat nooit van de resultaten laten afhangen.
Ik niet. Optyfen met die gast.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:41 schreef Paul-89 het volgende:
Jongens Ritmo heeft een ban van een paar maanden. Ik mis zijn gepeperde uitspraken.
Nope heb ik volgens mij al eens uitgelegd waarom niet. Maar het groepje (man of 7) die sc hebben waar ik altijd mee ga zeggen de sc niet op door slechte resultaten of iets in die richting.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je een seizoenkaart dan ?
Ja maar jij woont heel ver weg toch ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nope heb ik volgens mij al eens uitgelegd waarom niet. Maar het groepje (man of 7) die sc hebben waar ik altijd mee ga zeggen de sc niet op door slechte resultaten of iets in die richting.
Kei ver weg wil ik niet zeggen maar Venlo is wel een flink stuk ja. Auto ongeveer 1 uur en 3 kwartier. Trein iets meer dan 2;30. Maar persoonlijk vind ik dat niet zo heel erg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar jij woont heel ver weg toch ?![]()
Ik zeg elk jaar dat ik niet meer ga en dan op de valreep toch weer een sk .Al moeten ze niet weer met zo'n nazi verhoging van 50 euro ofzo komen want dan kunnen ze het wel bekijken .
Het kan aan je dieet liggen ja, maar misschien is het een aangeboren defect .. goed dat ze geen risico nemen, maar het is wel weer een van de betere spelers die we dan moeten missen. Zucht. En dat stuk over Van Beukering is ook gewoon waar. We moeten redelijk beroerde en overal gefaalde spelers halen voor noppes, okay, maar ga dan geen rare dingen zeggen zoals 'hij is een van de beste spitsen in de 16' ><quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In de meeste gevallen is dat een gebrek aan ijzer, ik meen dat Sneijder een paar weken geleden ook niet goed werd in de rust, is onderzocht en bleek ook bloedarmoede te hebben 4 dagen later stond hij weer in het veld tegen Ac Milan.
Ik ben juist van plan om volgend jaar een SK aan te gaan schaffen, mede ook door de slechte resultaten. Ik ben van mening dat Feyenoord nu meer dan ooit support nodig heb.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ben benieuwd hoeveel seizoenkaarthouders we overhouden als het spelniveau en de klassering zo dramatisch blijven . Hoor her en der op het vak en van kennissen wel dat veel mensen toch twijfelen of ze volgend jaar weer een seizoenkaart nemen . Jullie dan ?
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef PIETR het volgende:
Waar ik al voor vreesde gaat gebeuren. Van Beukering krijgt een contract aangeboden. ...
Die gast heeft nog een doorlopend contract bij City en daarbij is dat salaris echt onbetaalbaar, of denk je dat ze voor hun lol spelers als van Beukering halen ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef PIETR het volgende:
Waar ik al voor vreesde gaat gebeuren. Van Beukering krijgt een contract aangeboden. Hiermee speldt Been zichzelf meteen een brevet van onvermogen op. 433 blijkt met ons materiaal niet te werken. Als dat al niet lukte met één van de beste spitsten ter wereld, Makaay, waarom denkt Been dat het dan wel gaat lukken met een spits die nog te slecht is voor de Jupiler League?
Ben klaar met Been. En met Beenhakker ook trouwens. Belachelijk dat ie nog niet met Bellamy heeft gesproken. Die jongen heeft tot 2 keer toe een open sollicitie gedaan, maar daar is dus nog niks mee gedaan.
Is gewoon geschreven door een Nederlander.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:38 schreef Tommy2K het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen jongens, maar toch wat liefde uit Engeland voor jullie. Interessant om te lezen hoe de "buitenwereld" er tegenaan kijkt...
Feyenoord op When Saturday Comes
http://www.wsc.co.uk/content/view/5983/38/
Zijn er echt mensen die daar aan twijfelen dan? Zodra het nieuws gemeld werd van die zogenaamde stage was dat al 100% duidelijk.quote:
1) Hoe kunnen ze dat nou in vredesnaam niet wetenquote:Feyenoord gaat kijken hoe ze Van Beukering zo snel mogelijk kunnen inlijven, zo meldt De Telegraaf. De club zoekt uit wanneer hij inzetbaar is, omdat hij de amateurstatus heeft.
1. Financiën, kan dat ze het extern gaan doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
1) Hoe kunnen ze dat nou in vredesnaam niet weten
2) Die staat zondag dus gewoon in de basis als het kan
Excelsior in de slotfase de gelijkmaker om de oren zie ik net, gemiste kans hoor, tegen dat droevige Willen II. Al was het alleen maar om J. Derksen weer stof te laten happen maandag.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Concurrenten Willem 2, Excelsior en NEC hebben weer punten verloren![]()
Belachelijk dat je een Bellamy als haalbaar acht. Dan ben je werkelijk alle realiteit uit het oog verloren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef PIETR het volgende:
Ben klaar met Been. En met Beenhakker ook trouwens. Belachelijk dat ie nog niet met Bellamy heeft gesproken. Die jongen heeft tot 2 keer toe een open sollicitie gedaan, maar daar is dus nog niks mee gedaan.
Kans is zeer, zeer minimaal, maar je kunt in ieder geval even netjes een belletje doen, om te laten horen dat er nu helaas echt niets mogelijk is. Netwerken, beleefdheid, opties openhouden voor de toekomst etc.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Belachelijk dat je een Bellamy als haalbaar acht. Dan ben je werkelijk alle realiteit uit het oog verloren.
Prachtig dat een speler als hij wil komen. Er zit echter gewoon een prijskaart aan die speler. Hij is eigendom van Manchester City, dus bij voorbaat onhaalbaar. En al was hij transfervrij, zijn salaris is van dien aard, dat wij daar sowieso nooit aan kunnen voldoen.
Beenhakker heeft al eens contact met hem gehad, wei weet heeft hij dat inmiddels wel al gedaan. Maar hier denken er een aantal dat alles wat er in de voetbalwereld gebeurt op Voetbalzone staat volgens mij, als het daar niet staat is het ook niet gebeurd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kans is zeer, zeer minimaal, maar je kunt in ieder geval even netjes een belletje doen, om te laten horen dat er nu helaas echt niets mogelijk is. Netwerken, beleefdheid, opties openhouden voor de toekomst etc.
Stond volgens mij nog in dat Feyenoord legioen magazine, dat Beenhakker 't niet nodig vond contact op te nemen omdat hij toch onhaalbaar was. Bellamy moest maar contact met hem opnemen als hij wilde. Ofzo. Of ben ik nou in de war?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Beenhakker heeft al eens contact met hem gehad, wei weet heeft hij dat inmiddels wel al gedaan. Maar hier denken er een aantal dat alles wat er in de voetbalwereld gebeurt op Voetbalzone staat volgens mij, als het daar niet staat is het ook niet gebeurd.
Geen idee, het enige wat ik weet is dat ze weleens hebben gesproken maar dat toen een transfer niet aan de orde was vanwege zijn contract bij City.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Stond volgens mij nog in dat Feyenoord legioen magazine, dat Beenhakker 't niet nodig vond contact op te nemen omdat hij toch onhaalbaar was. Bellamy moest maar contact met hem opnemen als hij wilde. Ofzo. Of ben ik nou in de war?
Het is zeldzaam dat een speler van zijn kaliber ooit nog een keer voor Feyenoord zou willen uitkomen. Bij City issie uit beeld, hij wordt niet voor niks verhuurd. En daarbij heeft ie zelf al aangegeven dat salaris geen probleem hoeft te zijn. Als zon kansje zich voordoet moet je geen lakse houding aannemen maar alles op alles zetten om zo iemand naar de Kuip te halen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Belachelijk dat je een Bellamy als haalbaar acht. Dan ben je werkelijk alle realiteit uit het oog verloren.
Prachtig dat een speler als hij wil komen. Er zit echter gewoon een prijskaart aan die speler. Hij is eigendom van Manchester City, dus bij voorbaat onhaalbaar. En al was hij transfervrij, zijn salaris is van dien aard, dat wij daar sowieso nooit aan kunnen voldoen.
Zijn contract loopt ook na dit seizoen nog door bij City, Feyenoord kan nu gewoon niets doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is zeldzaam dat een speler van zijn kaliber ooit nog een keer voor Feyenoord zou willen uitkomen. Bij City issie uit beeld, hij wordt niet voor niks verhuurd. En daarbij heeft ie zelf al aangegeven dat salaris geen probleem hoeft te zijn. Als zon kansje zich voordoet moet je geen lakse houding aannemen maar alles op alles zetten om zo iemand naar de Kuip te halen.
Tuurlijk kan Beenhakker wel iets doen. Altijd nog beter dan niets doen, want dan komt ie sowieso nooit naar Feyenoord.quote:Op zondag 28 november 2010 00:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn contract loopt ook na dit seizoen nog door bij City, Feyenoord kan nu gewoon niets doen.
Wat ziet hij er toch uit als een kamper.quote:
En vertel mij eens waarom 4-4-2 niet zou kunnen 4-3-3 met deze groep is gewoon niet te doen. Je mist gewoon overwicht op het middenveld wat eigenlijk niet zou moeten als iedereen zich aan zijn taken zou houden. 4-4-2 is gewoon veel makkelijker en je staat er verdedigend een stuk stabieler voor dan wanneer je 4-3-3 speelt. Je wisselt in 4-4-2 gewoon minder van positie waardoor spelers zoals Wijnaldum en Bahia beter uit de voeten kunnen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die gast heeft nog een doorlopend contract bij City en daarbij is dat salaris echt onbetaalbaar, of denk je dat ze voor hun lol spelers als van Beukering halen ?
Daarbij is 4-4-2 ook niet de oplossing hoor, het materiaal wat we hebben is gewoon te min/elftal is niet in balans. Zowel voor 4-3-3 als 4-4-2 of welk systeem dan ook.
Wat moet hij dan doen ? Iedere week bellen om te zeggen hoe goed hij kan voetballen en zeggen tegen hem dat hij hoopt dat Bellamy in de zomer van 2012 naar Feyenoord komt ?quote:Op zondag 28 november 2010 00:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk kan Beenhakker wel iets doen. Altijd nog beter dan niets doen, want dan komt ie sowieso nooit naar Feyenoord.
Misschien dat ik er morgen op inga nu geen zin om een heel verhaal te typen hoe ik erover denk.quote:Op zondag 28 november 2010 00:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En vertel mij eens waarom 4-4-2 niet zou kunnen 4-3-3 met deze groep is gewoon niet te doen. Je mist gewoon overwicht op het middenveld wat eigenlijk niet zou moeten als iedereen zich aan zijn taken zou houden. 4-4-2 is gewoon veel makkelijker en je staat er verdedigend een stuk stabieler voor dan wanneer je 4-3-3 speelt. Je wisselt in 4-4-2 gewoon minder van positie waardoor spelers zoals Wijnaldum en Bahia beter uit de voeten kunnen.
4-3-3 is meer voor een team dat speelt om te winnen en die meer op de helft van de tegenstander kunnen voetballen. Ook is de omschakeling in 4-3-3 gewoon wat lastiger dan in 4-4-2.
K.I.S.S.
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 november 2010 00:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen ? Iedere week bellen om te zeggen hoe goed hij kan voetballen en zeggen tegen hem dat hij hoopt dat Bellamy in de zomer van 2012 naar Feyenoord komt ?
Zolang hij niet transfervrij is valt er gewoon niets aan te doen, hij is geïnteresseerd in Feyenoord, Feyenoord ook wel in hem maar nu valt er gewoon niets aan te doen, tenzij hijzelf zijn contract gaat afkopen of zoeits dergelijks.quote:Op zondag 28 november 2010 00:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
'Ik heb aan het eind van vorig seizoen met Leo Beenhakker (technisch directeur, red) gesproken. Ik heb hem verteld dat hij als hij geïnteresseerd was, we later zouden kunnen praten. Ik heb daarna niets meer gehoord. Ik zou de club graag helpen om aan de top terug te komen.'
'Ik zei dat wij hem nooit zouden kunnen betalen', reageert Beenhakker in het Feyenoord Magazine. 'Maar hij vertelde dat dat geen probleem was.'
Vind ik ook raar... Ook al is het Feyenoord, je speelt in de kelder van de Eredivisie...quote:Op zondag 28 november 2010 00:45 schreef PKRChamp het volgende:
En hou komt het eigenlijk dat Bellamy zo graag voor Feijenoord wilt spelen.
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat er binnenkort wel wat overgewicht bijkomt in de voorhoede.quote:Op zondag 28 november 2010 00:14 schreef PKRChamp het volgende:
Je mist gewoon overwicht op het middenveld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen om 9 uur opstaan![]()
Wat zei ik nou net over realiteit? Denk even logisch na, joh.quote:Op zondag 28 november 2010 00:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk kan Beenhakker wel iets doen. Altijd nog beter dan niets doen, want dan komt ie sowieso nooit naar Feyenoord.
Door Feyenoord-Newcastle volgens mij in 2003 ofzo. Hij was onder de indruk van het Legioen en het stadion en sindsdien volgt hij Feyenoord en heeft hij er een zwak voor.quote:Op zondag 28 november 2010 00:45 schreef PKRChamp het volgende:
En hou komt het eigenlijk dat Bellamy zo graag voor Feijenoord wilt spelen.
Ik las overgewichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Nou dat heeft Leo ook al eens uitgevogeld en gesprekken over gehad, maar clubs als Arsenal Man Utd. Chelsea etc. lenen ze ten eerste liever uit aan andere Premier League clubs. Daarbij kan Feyenoord het salaris niet (volledig) betalen. 3. Andere clubs leggen dat geld met gemak neer. Dus er valt voor Feyenoord weinig te halen. Zie het verhaal rond Di Santo van afgelopen Zomer.quote:Op zondag 28 november 2010 01:08 schreef PKRChamp het volgende:
Als Feijenoord geluk heeft dan kan het zo maar zijn dat Man City hem mischien wel wil verhuren aan Feijenoord. Dan moeten ze wel zijn salaris blijven betalen of Bellamy moet genoegen nemen met minder.
Is trouwens nog niet eens zo`n gek idee om gewoon bij Premier Leageu clubs te gaan kijken of je wat ervaring kan huren. Die grote selecties maken de kans op speeltijd er niet groter op en zo hebben die reserves die zeker van toegevoegde waarde kunnen zijn voor Feijenoord toch nog wat wedstrijden in de benen en staan ze ook meer in de picture. Ik zie weer een win-win.
Wat denk je dat Beenhakker afgelopen zomer heeft gepoogd te doen? En waar kwam die mee? Lumb en Smolov.quote:Op zondag 28 november 2010 01:08 schreef PKRChamp het volgende:
Als Feijenoord geluk heeft dan kan het zo maar zijn dat Man City hem mischien wel wil verhuren aan Feijenoord. Dan moeten ze wel zijn salaris blijven betalen of Bellamy moet genoegen nemen met minder.
Is trouwens nog niet eens zo`n gek idee om gewoon bij Premier Leageu clubs te gaan kijken of je wat ervaring kan huren. Die grote selecties maken de kans op speeltijd er niet groter op en zo hebben die reserves die zeker van toegevoegde waarde kunnen zijn voor Feijenoord toch nog wat wedstrijden in de benen en staan ze ook meer in de picture. Ik zie weer een win-win.
Zoals al gezegd: nu is die kans inderdaad minimaal. DAN NOG! hoor je uit respect/beleefdheid gewoon even wat te laten horen om in de toekomst kansen open te houden en een beetje te netwerken. Zoals die quote van PIETR vind ik gewoon triest/onprofessioneel, net als de houding richting Excelsior. Ik heb altijd veel vertrouwen gehad in Beenhakker als professional, maar dit vind ik gewoon letterlijk genant.quote:Op zondag 28 november 2010 00:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zolang hij niet transfervrij is valt er gewoon niets aan te doen, hij is geïnteresseerd in Feyenoord, Feyenoord ook wel in hem maar nu valt er gewoon niets aan te doen, tenzij hijzelf zijn contract gaat afkopen of zoeits dergelijks.
Die Lumb dat is brandhout en Smolov loop ik ook niet echt warm voor. Vreemd eigenlijk dan dat er zoveel clubs zijn die gewoon geen spelers willen afstaan. Ze schieten er meer mee op dan ze mee te laten spelen met het 2e elftal of nog erger gewoon helemaal niet te spelen. Dat is weggooien van je geld.quote:Op zondag 28 november 2010 01:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk je dat Beenhakker afgelopen zomer heeft gepoogd te doen? En waar kwam die mee? Lumb en Smolov.
Ik weet nog wel een leuke uitdaging voor hem...quote:Frank Arnesen, sportief directeur bij Chelsea, verlaat aan het eind van het seizoen de club. 'Het is een voorrecht en een eer geweest om bij zo'n grote club gewerkt te hebben' vertelt de 54-jarige Deen op de website van Chelsea. 'Na zes prachtige jaren is het tijd voor een nieuwe uitdaging'.
'Het is een prachtige reis geweest. Ik wil vooral Roman Abramovich bedanken voor de kansen die hij mij gegeven heeft' vervolgt Arnesen. 'Hij heeft me de tijd gegeven om een jeugdacademie op te zetten waar Chelsea nu de vruchten van kan plukken.'
'Het is altijd lastig om zulke grote beslissingen te nemen, maar de beslissing ligt volledig bij mij. Ik zal met plezier doorwerken bij Chelsea tot het eind van het seizoen' concludeert Arnesen.
Frank Arnesen debuteerde in 1976 op negentienjarige leeftijd bij Ajax, waar hij in zes seizoenen 209 wedstrijden speelde. Hij scoorde 75 doelpunten in het shirt van de Amsterdammers.
Na uitstapjes naar onder andere Valencia en Anderlecht werd Arnesen in 1985 ingelijfd door PSV. Voor de Eindhovenaren scoorde hij elf keer in 55 duels. Hier kende hij echter succesvolle seizoenen door drie keer op rij kampioen te worden, de KNVB beker én de Europa Cup I in de wacht te slepen.
Na zijn voetbalcarrière werd Arnesen van 1991 tot 1993 assistent-trainer bij PSV. In 1994 tot 2004 werd hij manager van de club uit Eindhoven. Arnesen ontdekte voor PSV spelers als Jaap Stam, Ronaldo, Ruud van Nistelrooy en Arjen Robben. In 2004 vertrok hij naar Londen om aan de slag te gaan bij Tottenham Hotspur.
Leerdam.quote:Op zondag 28 november 2010 04:51 schreef Stokstaart het volgende:
Wie speelt er eigenlijk voor Stefan de Vrij ?
Nou, ik gok op een rode kaart in de 67e minuut. En jullie?quote:
Zijn genoeg clubs die spelers willen afstaan, je had ook Bulykin kunnen halen bvquote:Op zondag 28 november 2010 01:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Die Lumb dat is brandhout en Smolov loop ik ook niet echt warm voor. Vreemd eigenlijk dan dat er zoveel clubs zijn die gewoon geen spelers willen afstaan. Ze schieten er meer mee op dan ze mee te laten spelen met het 2e elftal of nog erger gewoon helemaal niet te spelen. Dat is weggooien van je geld.
Het is echter wel zo dat 'ie nu aan z'n andere "grote liefde", Cardiff is verhuurd. En ik weet niet precies hoe het zit, maar een topclub in de Championship is denk ik ondertussen al meer vermogend dan Feyenoord... Er is daarbij ook nog een kans dat 'ie met hen promoveert, en dat is natuurlijk ook erg aantrekkelijk voor hem.quote:Op zondag 28 november 2010 01:08 schreef PKRChamp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |