Jawel. Hoe moeilijk is het om op 'Open nieuw deel' te klikkenquote:
quote:
Ik zocht de OP maar die kon ik nergens vindenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Hoe moeilijk is het om op 'Open nieuw deel' te klikken
Laat dat hartje nouquote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vooral met een hartje als PI ernaast
Details.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef norich het volgende:
[..]
Ik zocht de OP maar die kon ik nergens vinden
Open nieuw deel staat ie er automaties in?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef norich het volgende:
[..]
Ik zocht de OP maar die kon ik nergens vinden
Plaatje van Jeffrey doet 't niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Open nieuw deel staat ie er automaties in?
Waardeloos figuur dan ook dat zijn plaatjes niet werkenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Plaatje van Jeffrey doet 't niet.
So truequote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ajax, de schande van de nederlandse clubs in europa
Bedspelletjesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef ACT-F het volgende:
Zijn ze nog niet uitgespeeld daar op dat trapveldje in Milaan? Doe mij maar andere spelletjes
Ik heb niemand om die spelletjes mee te doenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom ben jij daar niet mee bezig dan?
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niemand om die spelletjes mee te doen
Jij had toch wat met die golfer?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niemand om die spelletjes mee te doen
Gelukkig heeft de dokter daar instrumenten voorquote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ergens krabben waar je met de vinger niet bij komt zeker
Da's uit joh.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef Redbaron het volgende:
![]()
[..]
Jij had toch wat met die golfer?
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de dokter daar instrumenten voor
Dat weet ik toch niet, ik hou de relatieperikelen niet meer bij de laatste 5mndquote:
Ghehehequote:Op woensdag 24 november 2010 22:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, ik hou de relatieperikelen niet meer bij de laatste 5mnd
Zo'n fijne eendenbek zekerquote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de dokter daar instrumenten voor
Moet je ook niet willen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, ik hou de relatieperikelen niet meer bij de laatste 5mnd
Waarom niet?quote:
Oh, ik zei alleen: Het is uit. That's it.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom niet?
Af en toe best vermakelijk en weet ik gelijk wie ik evt zou kunnen benaderen
Ok, zondequote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik zei alleen: Het is uit. That's it.
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan kun je er makkelijker induiken
Ik prefereer een vleesstaafquote:Op woensdag 24 november 2010 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je een eendenbek aan de haak slaat
Zoals een homofiele barman laatst zei toen ik een vriendin van me een lolly gaf: "Nou, doe mij maar een lully"quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zoals een homofiele barman laatst zei toen ik een vriendin van me een lolly gaf: "Nou, doe mij maar een lully"
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zoals een homofiele barman laatst zei toen ik een vriendin van me een lolly gaf: "Nou, doe mij maar een lully"
Het is een geweldige, en voor de buitenstaander een obscure club, maar als je de toko eenmaal kent vliegen de seksgrappen je om de orenquote:
Klinkt als een club voor mijquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is een geweldige, en voor de buitenstaander een obscure club, maar als je de toko eenmaal kent vliegen de seksgrappen je om de oren
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
Oh, leven! Ik wilde bijna tieten gaan posten!
mag nog steeds welquote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
Oh, leven! Ik wilde bijna tieten gaan posten!
quote:
Post maar tieten danquote:
We want morequote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Intelligence het volgende:
Huis spy-pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:50 schreef GimmeGore het volgende:
Minimalistische inrichting met stijlvolle sfeerverlichting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Donequote:Op woensdag 24 november 2010 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik verwacht op z'n minst een pafipo
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
En nee, ik post geen tietennice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 23:10 schreef Intelligence het volgende:
Enge stalkers aan de deur gehad?
Neu alleen wij 2quote:Op woensdag 24 november 2010 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard
ACT-F wil ook mee, geloof ik.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
En nee, ik post geen tietenMOAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dat zijn geen tieten, maar uiers!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weet je die tieten van san he...
quote:
Mika?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Ik zit overigens naar een ontzettend truttig homo-nummer te luisteren, precies in de stijl van die obscure club
Welkequote:Op woensdag 24 november 2010 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Ik zit overigens naar een ontzettend truttig homo-nummer te luisteren, precies in de stijl van die obscure club
quote:
Mijn arme oortjesquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:58 schreef Intelligence het volgende:
afk, politie hier rijd met zoeklampen rond, zoeken iemand, denk dat ie hier ergens achter thuis zit, bewegingslampen gingen aan
quote:
Dat zei ik vroeger ook altijd tegen mijn leraar. Daarop antwoordde hij:quote:Op donderdag 25 november 2010 00:07 schreef Redbaron het volgende:
Maar Maar ik heb heul niets gedaan
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:09 schreef Intelligence het volgende:
Politie had melding gehad dat bij meerdere mensen de lampen in de tuin vanzelf aan gingen, die met sensor ...
T stikt hier van de konijnen,
1+1=2 ?
Komt me bekend voor!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger ook altijd tegen mijn leraar. Daarop antwoordde hij:
"Dat is het juist,doe toch eens wat!".
Niet wetend dat hij mijn huiswerk bedoeldeDus ik ging verder met klieren
Met dank aan vriendlief.quote:
San was de top-poster van woensdag 24 november 2011?quote:
hoezo heb je daar hem 2,5 wakker gelegen dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:14 schreef GimmeGore het volgende:
,
[..]
Met dank aan vriendlief.
Heb vanacht door hem heb ik vannacht 2.5 uur wakker gelegen, vanaf 01:30.
En om half 7 ging de wekker weer.
Tel daarbij een gruwelijke verkoudheid op en geklaag van mijn vriend bij op en mijn humeur is naar onder het nulpunt gedaald
ff een beetje WOGquote:Op donderdag 25 november 2010 09:20 schreef norich het volgende:
[..]
zekeren daarna mooi twente gekeken
![]()
druk aant werk?
Ja met 23.4 berichten per uur gisterenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:26 schreef ReMcOrE het volgende:
San was de top-poster van woensdag 24 november 2011?
dat kende je nog niet? kende je SOG wel dan?quote:
en hoeveel daarvan waren er in ToF?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja met 23.4 berichten per uur gisteren.
teveel?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kende je nog niet? kende je SOG wel dan?
[..]
en hoeveel daarvan waren er in ToF?
Geen idee, te druk gisteren, niets van gezien dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
en hoeveel daarvan waren er in ToF?
Op de een of andere ziekelige wijze moest ik aan Heirate Mich van Rammstein denkenquote:
NICE!, ik ook niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Op de een of andere ziekelige wijze moest ik aan Heirate Mich van Rammstein denken
Neu, ik doe alsof.quote:
Waarom interesseert jou dat?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja met 23.4 berichten per uur gisteren.
quote:
Omdat ik, als ik eenmaal wakker ben, heel moeilijk weer in slaap kom.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:26 schreef ReMcOrE het volgende:
hoezo heb je daar hem 2,5 wakker gelegen dan?en waar klaagde hij over?
Ik lui?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kon zijn dat je lui was i.p.v. moe
[..]
mooie signature!
niet lui als in dingen niet doen ofzoquote:
Oh, nee. Helemaal geen last vanquote:Op donderdag 25 november 2010 10:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet lui als in dingen niet doen ofzomaar lui als in dat je je loom voelt ofzo...
dr biequote:
Paardrijden, kamer opruimen, huiswerk. In een notendop.quote:
Oh ik eigenlijk ook wel !quote:
Pussyquote:Op donderdag 25 november 2010 10:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oké, eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in
Koffie
quote:
Niet zo op je teentjes getrapt, schattekequote:Op donderdag 25 november 2010 10:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maak er van wat je wilt, het viel me gewoon op maar zal het niet weer doen mevrouw.
vertel?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ffuuuuuuuuuu, moeilijke dingen
Uitdaging
Valt mee, maar hou me liever stil op deze momenten.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:59 schreef Samzz het volgende:
Niet zo op je teentjes getrapt, schatteke
je kunt het, go Davidquote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco: Moet een best lastige brief schrijven, juridisch vrij complex
Dat kan je doenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Valt mee, maar hou me liever stil op deze momenten.
Waarover?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco: Moet een best lastige brief schrijven, juridisch vrij complex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Welk recht heb je?Goederenrecht, 2 uur lang in dat dramalokaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, nu ist pauze gelukkig, kan ik eindelijk ff studentmobiel proberen te bereiken (en daar ben ik alweer een kwartier mee bezig ondertussenmijn humeur gaat er meteen weer op achteruit)
Een damhert.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
is er hier iemand boer of gaat het gewoon over alles wat maar melk produceerd?![]()
Too much info manquote:
Het drietn ging goedquote:
Normaal wel jaquote:Op donderdag 25 november 2010 13:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Schijtn en dan nog niet wakker?
Da's toch altijd zo'n heerlijke wake-up call. Vooral die lucht.
nice!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:35 schreef Intelligence het volgende:
MIddagHeerlijk .. om nu al weekend te hebben
the big move?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:57 schreef Intelligence het volgende:
Dit weekend gaat t gebeuren!
Dus ff dingen afmaken enzo
m'n pa had ooit een collega uit Engeland op de zaak en hun dus zo;quote:
Zo had een oud collega van me een vriend die bij Adobe (?) in Schotland solliciteerde. Zijn naam: Dick Kok.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
m'n pa had ooit een collega uit Engeland op de zaak en hun dus zo;
- What's your name?
* I'm Steven.
- Wat zej; hej'n stiev'n?
En dan zou hij maar voetbal spelen.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo had een oud collega van me een vriend die bij Adobe (?) in Schotland solliciteerde. Zijn naam: Dick Kok.
ah, nu wordt het wel wat duidelijkerquote:Op donderdag 25 november 2010 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@wouter, dat deed ze wel, omdat ze het de ideale vrouw voor Bas vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |