SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Nu moet je de winnaar nog een bericht sturen dat hij heeft gewonnen en een nieuwe foto mag uitzoeken en plaatsen, toch?quote:Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef Id_do_her het volgende:
Het is inderdaad best moeilijk een top 3 te kiezen.
1. Stofzuigerzak: YOUR MOTHER SUCKS COCKS IN HELLL.... krrrrrrrrrrr...
2. Linkse_Boomknuffelaar: Actie van OPZIJ: 'gratis jaarkaart zwembad voor nieuwe abonnees'.
3. banapples: Naast de rugslag, schoolslag en vlinderslag is er nu ook de tijgerslag, gaat niet hard maar je mag wel lekker brullen.
Hall of Fame:
Stofzuigerzak: 4
Id_do_her: 4
Little_Miss_Naughty: 4
Outtayourleague: 4
Trevland: 4
JJH: 4
Furdinand: 4
Linkse_Boomknuffelaar: 2
Lon3: 2
bloodacolyte: 2
Pfenisbaron: 2
iamredleader: 2
banapples: 1
ramakandra:1
Rockiejj: 1
Sciter: 1
Ja, dat heb ik net gedaan.quote:Op maandag 6 december 2010 15:29 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Nu moet je de winnaar nog een bericht sturen dat hij heeft gewonnen en een nieuwe foto mag uitzoeken en plaatsen, toch?
Ik heb de PM gisteren al verstuurd.. Wat is de bedoeling als iemand niet reageert?quote:
De nummer 2 en daarna de nummer 3 en anders TSquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb de PM gisteren al verstuurd.. Wat is de bedoeling als iemand niet reageert?
Dat is uit de regels volgens mij kan je wel een nieuwe foto plaatsen banapplesquote:De winnaar plaats zo snel mogelijk nadat de uitslag bekend is een nieuwe foto, als hij dit na +/- 12 uur niet gedaan heeft, doet de nummer 2 of 3, of ik een nieuwe foto, anders gaat alle snelheid uit het spel en kan je soms dagen wachten.
LET OP: vergeet niet om de winnaar een PM te sturen zodat diegene weet dat hij/zij gewonnen heeft en een nieuwe foto mag plaatsen.
Ja, we hebben lang genoeg gewacht lijkt me.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:19 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dat is uit de regels volgens mij kan je wel een nieuwe foto plaatsen banapples. Anders duurt het weer eeuwen voor nieuwe foto's
werd er ook een reden gegeven?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:08 schreef DragonFodder het volgende:
Bejaarde mannen willen meer seks
Schijnt nog waar te zijn ook, hoorde ik straks op de radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |