Deze nietquote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef outtayourleague het volgende:
Anywho ik ga dan toch maar een foto posten
[ afbeelding ]
veel succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door PfenisBaron op 25-11-2010 23:54:13 ]
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:47 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Overvaller bierboot zet het op een ontsnappen
welke wordt het? die graag vetgedrukt!quote:
Toch nog iemand die hersens heeft, dat heb ik ze gister ook al 100x proberen bij te brengen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:39 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
welke wordt het? die graag vetgedrukt!
Wellicht een apart topic maken voor vrouwen-humor?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:58 schreef MYV het volgende:
Grachten-pisser zwemt graag in eigen urine
Het is gewoon leuk om onderscriften te bedenken jammer dat maar 1 per persoon magquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hersens heeft, dat heb ik ze gister ook al 100x proberen bij te brengen.![]()
Eveneens heeft sciter ook 2 onderschriften.
Mag er wel meer maar je moet er zelf eentje kiezenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:31 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om onderscriften te bedenken jammer dat maar 1 per persoon mag
Joepie!quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:38 schreef outtayourleague het volgende:
De uitslag
1. Trevland - Kanaalzwemmer is tomtom kwijt
2. Furdinand - Schoonzwemmen blijft toch verdomd lastig in vervuilde amsterdamse grachten
3. Sciter - IJs nog te dun voor Elfstedentocht
Hall of Fame:
Outtayourleague 4
Trevland 4
Pfenisbaron 2
Furdinand 2
Rockiejj 1
Sciter 1
game on
damnquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef sciter het volgende:
[..]
Joepie!