Xbox game, pc versie komt volgende week pasquote:Op donderdag 25 november 2010 01:30 schreef BlackLining het volgende:
Iemand een PC game geven als die net 2 maanden codekloppen achter de rug heeft?
Mij zou je er niet blij mee maken
Fablequote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Haten op Fable 3Zonder problemen gespeeld hoor
Je loopt door een poort een stad in, valt en blijft tot in de eeuwigheid vallen, terwijl het spel al gelijk een nieuwe savegame heeft aangemaakt, en er is geen mogelijkheid om zelf verschillende savegames bij te houden.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:26 schreef Frag_adder het volgende:
Bij morrowind (elder scrolls 3) hadden ze de vetste bug ooitJe kon door het level heen vallen en werd er dan aan de bovenkant automatisch weer ingeduwd. Als je niet genoeg levens had viel je dan dood
![]()
Gewoon meerdere savegames bij houden of gaat dit niet bij fable?
QFT.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef Tunafish het volgende:
[..]
De lui die deadlines belangrijker vinden zijn natuurlijk de publishers, niet degenen die coden of artwork verzorgen. Neemt niet weg dat je dit soort glitches gewoon moet merken tijdens het testen en moet patchen.
Toen was het ook mogelijk om zelf savegames te makenquote:Toen was je gewoon wat meer gewend om altijd meerdere saves aan te houden.
Dan nog. Als ik klaar ben met een codeproject wil ik weg achter dat scherm.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Xbox game, pc versie komt volgende week pas
Leuke optie, maar gamen op een apple/pc vind ik niets in vergelijking tot consoles.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
Op een Apple werkt het denk ik zonder problemen. Misschien een optie?
Mensen die dwepen met oude spellenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:34 schreef robin007bond het volgende:
Terechte klacht.
Bij die goede oude 2d games had je dit nog niet!
Mensen die complexiteit als excuus gebruiken voor falende producten.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:32 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Mensen die dwepen met oude spellen. Het is gewoon een logisch gevolg van toenemende complexiteit. Sowieso, klassieke 2d spellen met 3d spellen anno 2010 vergelijken
. Ik ben zelf programmeur en mensen hebben geen idee hoe gigantisch fucking veel code bij hedendaagse spellen komt kijken. En dan heb je idd nog eens scherpe deadlines.
Ga jij maar eens een programma van pak 'm beet een 500k+ regels code schrijven, zonder fouten te maken...veel succesquote:Op donderdag 25 november 2010 23:20 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Mensen die complexiteit als excuus gebruiken voor falende producten.
Een falend product is een falend product. Als ze het niet aankunnen moeten ze mischien terug gaan naar 2D?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een programma van pak 'm beet een 500k+ regels code schrijven, zonder fouten te maken...veel succes. De beste stuurlui staan weer eens aan wal
.
Het is gewoon een utopie om foutloze software te verwachten. Ja, misschien calc.exe.
Een product faalt pas als het na de eerste patch nog niet werkt.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Een falend product is een falend product. Als ze het niet aankunnen moeten ze mischien terug gaan naar 2D?
En dat is vaak ook het geval.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:54 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Een product faalt pas als het na de eerste patch nog niet werkt.
Een product faalt als je het in de winkel koopt en het blijkt gewoon nog niet gereed te zijn voor distributie. Je koopt toch ook geen willekeurig ander product en dat je daarna hoort van de fabrikant, ja sorry dat het niet werkt, maar we denken volgend kwartaal waarschijnlijk je probleem opgelost te hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:54 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Een product faalt pas als het na de eerste patch nog niet werkt.
Vroeger gingen geeks over de productie van games, nu zijn het boekhouders.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Grove stomme bugs/glitches komen tegenwoordig naar mijn idee steeds vaker voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |