Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:11 schreef Orbis het volgende:
[..]
Same here. Jammer dat de rest van de aflevering wat tam en suffig aanvoelde. De acteurs leken zich om de één of andere reden ook erg in te houden, ofzo. De handel werd wat vlakkig gespeeld. En ik vond de nummers vooral afleiden, maar goed.
Dat gevoel had ik dan weer totaal niet. Ik vond het ook wat raar klinken eigenlijk, eerst die hele opbiecht-scene waarin ze een goed gesprek hebben en Pa zegt het dat niet zo erg is, en dan een tijdje later krijgt hij 'plots' een hartaanval..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef Mirel het volgende:
Nou lijkt het dat zijn vader een hartaanval kreeg omdat hij het niet kon verkroppen dat Marshal geen kids kon krijgen (dat dacht hij dan op dat moment), en dus issie vanwege iets doodgegaan wat niet waar is.
Misschien dan wat beter opletten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:11 schreef Orbis het volgende:
[..]
Same here. Jammer dat de rest van de aflevering wat tam en suffig aanvoelde. De acteurs leken zich om de één of andere reden ook erg in te houden, ofzo. De handel werd wat vlakkig gespeeld. En ik vond de nummers vooral afleiden, maar goed.
Beter letten op wat? Dat de acteurs er in mijn ogen geen zin in leken te hebben?quote:
Is dat iets wat je echt tijdens de show vond, of zeg je dat achteraf? Ik had dat gevoel totaal niet en meestal vinden acteurs het juist leuk om eens wat anders te doen, een uitdaging om wat emotioneler te spelen dan normaal..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:10 schreef Orbis het volgende:
[..]
Beter letten op wat? Dat de acteurs er in mijn ogen geen zin in leken te hebben?
Nee, echt tijdens de show. Ik kon om de één of andere reden gewoon helemaal niet in de aflevering komen. De grappen kwamen niet aan of niet genoeg. Pas toen Marshall hoorde dat zijn vader dood was, vond ik dat er pas wat leven in zijn spel kwam.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat iets wat je echt tijdens de show vond, of zeg je dat achteraf? Ik had dat gevoel totaal niet en meestal vinden acteurs het juist leuk om eens wat anders te doen, een uitdaging om wat emotioneler te spelen dan normaal..
Is dit een slechte woordgrap of kwam het zo uit?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef Orbis het volgende:
[..]
Nee, echt tijdens de show. Ik kon om de één of andere reden gewoon helemaal niet in de aflevering komen. De grappen kwamen niet aan of niet genoeg. Pas toen Marshall hoorde dat zijn vader dood was, vond ik dat er pas wat leven in zijn spel kwam.
Nooit mijn bedoeling geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is dit een slechte woordgrap of kwam het zo uit?
Op zich past dat niet eens echt in de serie. Krijg meer nu zo'n Scrubs gevoel, waarbij emotie meer het spel gaat spelen bij comedy. Hoewel dit wel wat heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Tegan het volgende:
Onverwachte plottwist. Wel mooi hoe de serie een balans vind tussen grappige dingen en coming of age dingen. Maakt de serie toch iets echter.
Het was iets te onverwacht, te meer omdat we die vader eigenlijk nooit zien en dus weinig connectie met hem hebben, maar Marshall natuurlijk wel. Nu zitten we te kijken naar een karakter die huilt om iemand waar je als kijker weinig mee hebt, dat maakt het awkward.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Tegan het volgende:
Onverwachte plottwist. Wel mooi hoe de serie een balans vind tussen grappige dingen en coming of age dingen. Maakt de serie toch iets echter.
Misschien is dat juist precies wat de schrijvers wilden. Als er een ouder van een vriend of kennis van je overlijdt is dat ongemakkelijk, omdat je aan de ene kant die ouder vaak niet echt goed kent, maar tegelijkertijd heb je het wel te doen met diegene.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het was iets te onverwacht, te meer omdat we die vader eigenlijk nooit zien en dus weinig connectie met hem hebben, maar Marshall natuurlijk wel. Nu zitten we te kijken naar een karakter die huilt om iemand waar je als kijker weinig mee hebt, dat maakt het awkward.
Gewoon beter opletten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |