Aidsquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:55 schreef HIMYMBlog het volgende:
Prima aflevering.
Helaas wel de laatste van 2010. De eerst volgende komt pas 3 januari.
Nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:24 schreef Hajko het volgende:
Oh btw. Kunnen jullie nu wel of niet mikken?
Amateur!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:44 schreef Zocalo het volgende:
Mijn favo serie, maar dit was wel de slechtste aflevering van het seizoen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:39 schreef Droopie het volgende:
You get a lapdance, you get a lapdance, you gonna give me a lapdance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef donroyco het volgende:
Té herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
Aw man!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:55 schreef HIMYMBlog het volgende:
Prima aflevering.
Helaas wel de laatste van 2010. De eerst volgende komt pas 3 januari.
Ik heb net vorige week The Bro Code gekregenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heerlijk ja
Laatste 5 afleveringen ofzo zijn eindelijk weer beetje van oude niveau, begin van seizoen vond ik maar tegenvallen. Deze vond ik echt tof, iedereen had een rol
Barney's oproep aan het einde was ook mooi
En deze week krijg ik The Playbook
Kwam vrij lame en geforceerd over inderdaad. En dat 3 keer achter elkaar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die "I never seen this women before in my life"-grap van Barney was wel heel slecht.
Haha..ik hield mijn drinken niet in bij die scene.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vooral dat telefoontje: 'I can't marry her' 'Yes you can' 'Yeah you're right.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |