Ik heb 'm nog niet gezien. Ik ga 'm straks kijken. Nog ff wat andere episodes downen die gisteren zijn uitgezonden en dan ga ik er vanmiddag ff lekker voor zittenquote:
Leuk, maar vind haar toch niet echt sexy. Denk dat dat ook komt door de manier waarop ze speelt in de serie. Maar ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd, ga nog niet met tegenzin kijken, zoals dat bij Two and a Half Men tegenwoordig wel het geval is
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Godverdomme wat een mooie chick. Dat vergeet je bijna omdat ze als Robin een beetje een aparte rol speelt, maar eigenlijk is ze gewoon echt superknapquote:
Apart? Het enige wat apart aan Robin is dat ze uit het geschifte Canada komt, maar verder..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef Micson het volgende:
[..]
Godverdomme wat een mooie chick. Dat vergeet je bijna omdat ze als Robin een beetje een aparte rol speelt, maar eigenlijk is ze gewoon echt superknap
en ze is nog deels nederlands ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef Micson het volgende:
[..]
Godverdomme wat een mooie chick. Dat vergeet je bijna omdat ze als Robin een beetje een aparte rol speelt, maar eigenlijk is ze gewoon echt superknap
Idd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Matige aflevering, behalve het stuk over de hunting lodge
Nee, het was Bob Saget.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef Regenbui het volgende:
Was it just me of was Bos Saget dit keer niet de narrator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |