De leukste waar Ted mee gedate heeft, vind ik nog steeds Mary the Paralegal. Zonde dat hij dat zo verprutst heeft (wel dankzij Barney natuurlijk)...quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Edit: Stiekem hoop ik gewoon dat Victoria nog terug komt, zij vond ik echt de leukste (ex) van Ted
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:23 schreef Micson het volgende:
Ik vond Victoria ook het leukste meisje inderdaad, zij moet terugkomen
dit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Edit: Stiekem hoop ik gewoon dat Victoria nog terug komt, zij vond ik echt de leukste (ex) van Ted
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Edit: Stiekem hoop ik gewoon dat Victoria nog terug komt, zij haar vond ik echt de leukste (ex) van Ted
Jaaa zij is leuk. Dr zus trouwens ook.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:23 schreef Micson het volgende:
Ik vond Victoria ook het leukste meisje inderdaad, zij moet terugkomen
Lily ook, maar die zit er ook nog steeds in. Gaat mij erom dat ik vond het wel 'klopte' qua personages als zij erbij was.quote:
Nee, vond ik ook niet. Ik vond haar niet passen bij Ted en daarom was het een beetje nep dat het zo goed met ze ging dat ze zelfs gingen trouwen.quote:Op zondag 5 december 2010 00:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Lily ook, maar die zit er ook nog steeds in. Gaat mij erom dat ik vond het wel 'klopte' qua personages als zij erbij was.
Waarom riepen ze dat nu ook alweer? Omdat er iets met die hoed was oid, nog maar een keer kijken dan maarquote:
Kan er misschien nog een bekende quote bij vermeld worden?quote:
Hoe zie je dat voor je?quote:Op zondag 5 december 2010 15:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kan er misschien nog een bekende quote bij vermeld worden?
Die hoed die door de lucht vloog en precies op de turturkeykey landde.quote:Op zondag 5 december 2010 14:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Waarom riepen ze dat nu ook alweer? Omdat er iets met die hoed was oid, nog maar een keer kijken dan maar
quote:
http://en.wikiquote.org/wiki/How_I_Met_Your_Motherquote:Op zondag 5 december 2010 15:13 schreef PiRANiA het volgende:
Zou wel lachen zijn, maar ik ga die quotes er niet zelf in zetten. Hoe dacht je er aan te komen?
Lijkt mij niet makkelijk te parsen. Verder komt het plaatje uit de cache, dus bij elke refresh een nieuwe quote is niet echt mogelijk.quote:Op zondag 5 december 2010 15:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://en.wikiquote.org/wiki/How_I_Met_Your_Mother
Hoeft toch niet bij elke refresh?quote:Op zondag 5 december 2010 15:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lijkt mij niet makkelijk te parsen. Verder komt het plaatje uit de cache, dus bij elke refresh een nieuwe quote is niet echt mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |