Ik hoorde het op mijn werk steeds gezegd wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:57 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb de laaste aflevering gister nog maar 'ns gekeken. (Da leve.) En later op de dag merkte ik dus dat ik bij dingen "Aww man" ging zeggen
!
Aw, man!quote:Op zondag 28 november 2010 12:44 schreef Ecthelion het volgende:
Echt balen dat er komende maandag geen nieuwe aflevering komt... Pas maandag 6 december weer.
Wel een aflevering dus?quote:next episode of How I Met Your Mother entitled 'Big Days', airing Monday Nov. 29, 2010 at 8/7c only on CBS!
Herhaling toch?quote:Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik haal het volgende van de CBS site:
[..]
Wel een aflevering dus?
Ik vermoed het ook jaquote:Op woensdag 1 december 2010 16:54 schreef larry_flynt het volgende:
Zoey is denk ik de moeder. Ze zat onder andere in het college van onze baas.
Waar haal je die wijsheid vandaan? Uit niks blijkt dat Zoey in het college zat, ze is (hoogstwaarschijnlijk) niet de huisgenote van Cindy en Ted had niet meteen het idee om Zoey te gaan bellen toen hij haar nummer had. Allemaal dingen die voor de moeder gelden.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:54 schreef larry_flynt het volgende:
Zoey is denk ik de moeder. Ze zat onder andere in het college van onze baas.
plus dat ze niet in hét college zat, omdat ze er pas later achter kwam dat Ted ook leraar is.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:03 schreef Vortix het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan? Uit niks blijkt dat Zoey in het college zat, ze is (hoogstwaarschijnlijk) niet de huisgenote van Cindy en Ted had niet meteen het idee om Zoey te gaan bellen toen hij haar nummer had. Allemaal dingen die voor de moeder gelden.
Of je bedoelt het grappig natuurlijk, in which case, no joy
Kloptquote:Op woensdag 1 december 2010 18:11 schreef Orbis het volgende:
Nee, de moeder zat in het eerste college dat Ted gaf. Toen hij per ongeluk voor een economie-klas stond. Is deze discussie niet een topic geleden al gevoerd en gelijk doodgeslagen wegens "Zoey kan de moeder helemaal niet zijn!"?
Is bij bol.com wel vaker... Erg vreemd altijd.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Is iemand er al achter wat de verschillen zijn tussen de beide playbooks op Bol.com?
Ik meende me t herinneren dat er bij de Bro on the Go ook 2 edities waren, maar dat er naderhand eentje de kindle editie bleek te zijn, maar deze zijn beide paperback, bijna even groot, en die met meerdere pagina's is goedkoper
Waarom niet via bookdepository.co.uk » http://tinyurl.com/36pa9ge (zoekterm The Bro Code)quote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Is iemand er al achter wat de verschillen zijn tussen de beide playbooks op Bol.com?
Ik meende me t herinneren dat er bij de Bro on the Go ook 2 edities waren, maar dat er naderhand eentje de kindle editie bleek te zijn, maar deze zijn beide paperback, bijna even groot, en die met meerdere pagina's is goedkoper
Maar dan krijg je gewoon weer zo'n aflevering waarin verteld word dat Zoey die dag te laat voor de les was, of dat ze tijdens Ted's introductie niet op aan het letten was waardoor ze hem niet gezien heeft. Komt heus nog wel een draai aan, denk dat Zoey de moeder isquote:Op woensdag 1 december 2010 18:11 schreef Orbis het volgende:
Nee, de moeder zat in het eerste college dat Ted gaf. Toen hij per ongeluk voor een economie-klas stond. Is deze discussie niet een topic geleden al gevoerd en gelijk doodgeslagen wegens "Zoey kan de moeder helemaal niet zijn!"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |