Nou, ik was begonnen met downloaden... Seizoen 5 was in .mkv formaat en kon ik alleen met VLC kijken op m'n pc. Had seizoen 6 wel in .avi en die had ik gekeken op m'n TV. Nu had ik ook de download gestart van seizoen 1 t/m 4, maar dat was 1 download van 13 komma nog wat Gig en dat duurde een tijdje voordat die binnen was (ik download niet 24/7) daarom ben ik later pas vanaf het begin begonnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Lekker de seizoenen door elkaar of begrijp ik het verkeerd?
Mwah, als jij in de ene episode dingen over verhaallijnen wil horen die vervolgens de verhaallijn van vorige seizoenen verpest vind ik het best hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:21 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nou, ik was begonnen met downloaden... Seizoen 5 was in .mkv formaat en kon ik alleen met VLC kijken op m'n pc. Had seizoen 6 wel in .avi en die had ik gekeken op m'n TV. Nu had ik ook de download gestart van seizoen 1 t/m 4, maar dat was 1 download van 13 komma nog wat Gig en dat duurde een tijdje voordat die binnen was (ik download niet 24/7) daarom ben ik later pas vanaf het begin begonnen.
Ben je tevreden met deze motivatie?
Race-aflevering? Help me even..quote:Op zondag 9 januari 2011 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Die race-aflevering (De vierde van Seizoen 6) is awesomeDát heb ik gemist in de tweede helft van seizoen 5, zomaar zoiets randoms
Subway Warsquote:Op zondag 9 januari 2011 01:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Race-aflevering? Help me even..
Soms vind ik haar echt mooi, maar soms denk ik ook echt van wtf is ze eigenlijk lelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:49 schreef gnilrednoz het volgende:
Damn, begin net met seizoen 6, en wtf, Alyson Hannigan heeft opeens echt fucking dikke banjers joh!Die zwangerschap has not laid her windeggs
Heb dat boek ook voor kerst gekregen. Wat een bazenboek is dat zeg, met al die verschillende grafiekjes enzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:19 schreef DUK het volgende:
Gisteren maar 'The Bro Code' aangeschaft in Amsterdam...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:49 schreef gnilrednoz het volgende:
Damn, begin net met seizoen 6, en wtf, Alyson Hannigan heeft opeens echt fucking dikke banjers joh!Die zwangerschap has not laid her windeggs
Het boeit me idd niet zo heel veel.. Ik kijk nu wel alles achter mekaar vanaf de eerste aflevering, maar ik kijk vooral voor de mooie Barney actiesquote:Op zondag 9 januari 2011 00:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, als jij in de ene episode dingen over verhaallijnen wil horen die vervolgens de verhaallijn van vorige seizoenen verpest vind ik het best hoor.
Men zegt toch altijd dat je de juiste tegenkomt als je er niet naar op zoek bent? Misschien komt het meisje met de gele paraplu binnenkort in the picture...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef Seam het volgende:
Seizoen zes is inderdaad weer ouderwets top, hoewel ik een serieuze poging tot relaties van Ted mis.
...Ik niet, eigenlijk. Ik vind dat we dat de afgelopen seizoenen genoeg hebben langs kunnen zien komen (Damn, die zin loopt echt zwaar klote), en precies zoals Mahjoe_Jazz zegt, je vind de juiste juist als je er niet naar opzoek bent.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef Seam het volgende:
Seizoen zes is inderdaad weer ouderwets top, hoewel ik een serieuze poging tot relaties van Ted mis.
Gewoon doorkijken.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ik niet, eigenlijk. Ik vind dat we dat de afgelopen seizoenen genoeg hebben langs kunnen zien komen (Damn, die zin loopt echt zwaar klote), en precies zoals Mahjoe_Jazz zegt, je vind de juiste juist als je er niet naar opzoek bent.
Al hoop ik dat de dame met de gele paraplu nog lang zal wachten, omdat ik het te leuk vind om het nu af te kappen. Zelfs de baby lijkt me nu een leuke toevoeging, iets wat ik vorig seizoen, toen het overigens ook veel te geforceerd werd gelegd op die dubbelgangers (Irritante sub-lijn vond ik dat), nog niet echt vond. Ben er helemaal klaar voor
S06E13, here we come!
EDIT: Ok, waar telt deze aflevering op af? Het is geen toeval lijkt me dat ik een 50 t/m 45 in beeld spot, toch? Wat is dat voor countdown?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |