Altijd gezelligquote:
Ja?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi! Jemig... wat vermoeiend was vandaag
ik heb gefokt op schoolquote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi! Jemig... wat vermoeiend was vandaag
En mooie meiden daar? :pquote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
~
Ik heb 4 trainingen gegeven en zelf getraind
quote:
Dank uquote:
Vanmiddag was het te druk manquote:
Hockeyquote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
~
Die zal een slot krijgen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Goed plan, ik maak ook maar een klb topic
Ja hallo dat wil je zelfquote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
~
Ik word gedwongen door school.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja hallo dat wil je zelf
Ooh oepsquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze waren eerst 6, toen 8, en later 11, nee, niet mijn leeftijd. Maar Micha was er ook
Michaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze waren eerst 6, toen 8, en later 11, nee, niet mijn leeftijd. Maar Micha was er ook
oehh ze ging kijken naar je beentjesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
arme jongen ben je ookquote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik word gedwongen door school.
IPH!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oehh ze ging kijken naar je beentjes
[..]
arme jongen ben je ook
Gaat snel he?quote:
Lekker lebber over je huigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ga ik morgen posten in dat GRTOPJW topic die op dat moment open is. dus mocht je er niet zijn link ik je naar het topic.quote:
Huil maar uit lieverdje, het komt wel goedquote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef Michhas het volgende:
Where the fuck komen al die mensen ineens vandaan
Ik snap er geen reet vanIk post een avondje niet, en de volgende dag ken ik niemand en wordt ik genegeerd
In het topic waar ik me zo moedig voor heb grootgemaakt
Tjaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef Michhas het volgende:
Where the fuck komen al die mensen ineens vandaan
Ik snap er geen reet vanIk post een avondje niet, en de volgende dag ken ik niemand en wordt ik genegeerd
In het topic waar ik me zo moedig voor heb grootgemaakt
Oké!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die ga ik morgen posten in dat GRTOPJW topic die op dat moment open is. dus mocht je er niet zijn link ik je naar het topic.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
als het nou even bij deze blijven hoef ik er maar 7 te maken
6 minuten~!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef ElmoFan het volgende:
Nou even een topic gemaakt, even kijken hoelang die het volhoud:
Dat nieuwe update ballonnetje
Ik kreeg toch een speciale?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja het worden er steeds meer lijkt wel
In afgelopen week zijn Snaavel, Elmofan, iBenny en Symphonic er bij gekomenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja het worden er steeds meer lijkt wel
Uiteraard! dan ben je wel verplicht om hem in je fobo te zettenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kreeg toch een speciale?
daar had ik het niet over n00bquote:Op woensdag 24 november 2010 21:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In afgelopen week zijn Snaavel, Elmofan, iBenny en Symphonic er bij gekomen![]()
Maar ik welquote:Op woensdag 24 november 2010 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar had ik het niet over n00b
2 mods omgquote:Op woensdag 24 november 2010 21:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In afgelopen week zijn Snaavel, Elmofan, iBenny en Symphonic er bij gekomen![]()
Ik ook ofzoeietsquote:Op woensdag 24 november 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben hier sinds nummer 717 ofzo
Nickpicquote:Op woensdag 24 november 2010 21:11 schreef Michhas het volgende:
Waar gaat het over CCWat ga je maken?
een nickpicquote:Op woensdag 24 november 2010 21:11 schreef Michhas het volgende:
Waar gaat het over CCWat ga je maken?
Oh die shit... Okequote:Op woensdag 24 november 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een foto met een blaadje met een username erop ofzo
Een foto waarop de username van iemand staat met een andere user erbij, netzoals mijn foto met Beach...quote:
Ik sinds 765quote:Op woensdag 24 november 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben hier sinds nummer 717 ofzo
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef ElmoFan het volgende:
Ik hoop niet dat je reactietijd zo traag is bij hockey HT
Newbquote:
Nee, ik zat in Schaduwquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef ElmoFan het volgende:
Ik hoop niet dat je reactietijd zo traag is bij hockey HT
Je zit weleens vaker in de schaduwquote:
tot straksquote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef Michhas het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn muziek werken
Tot straksch![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he
Maar het is hier wel gezellig
gelukkig dat jij dat ook vindt!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he
Maar het is hier wel gezellig
Schaduw is het 2e elftal van Nederlandquote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je zit weleens vaker in de schaduw
Traagheidquote:
Ja daar zit ook een Bakker Bartquote:
Daar is het veel te druk altijdquote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja daar zit ook een Bakker Bart
Klopt jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Daar is het veel te druk altijd
nee dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 24 november 2010 21:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik snap alleen niet dat je jennifer in je top 5 hebt
Konden we al toch?quote:
Jennifer, dat zoete barbie stemmetjequote:Op woensdag 24 november 2010 21:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik wist geen anderquote:Op woensdag 24 november 2010 21:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
Oh Oh Cherso?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Jennifer, dat zoete barbie stemmetje
Wie zou jij dan kiezen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zwak Benny, ik twijfelde nog of je mn stem kreeg
niks nadenken stemmen!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zwak Benny, ik twijfelde nog of je mn stem kreeg
laterquote:
Dan klik je op dat zwarte balkje die in die popup zitquote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef tdrone het volgende:
waarom verspringt mijn update blokje soms van links naar rechts
Dan klik je volgens mij op dat bovenste grijze balkjequote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef tdrone het volgende:
ah oke...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan klik je op dat zwarte balkje die in die popup zit
Niet op het bovenste balkje klikken... kwam ik ook later achterquote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef tdrone het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef honkeytonk het volgende:
Nee! Die sneeuwvlokken bij de banner
????quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef honkeytonk het volgende:
Watjefak, het begon net zomaarquote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef honkeytonk het volgende:
Okéquote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef Ploertendoder het volgende:
Het zijn geen banners maar headers.
Liever sneeuwvlokken in de banner als op de wegquote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Liever sneeuwvlokken in de banner als op de weg
Sneeuw + Kerstmuziekquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt niks van die banner, het blijft niet eens liggenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, en het blijft ook niet liggenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
Het valt alleen een beetje te snel... of ligt dat aan mij?
Hier is nog geen sneeuwquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
Ja valt wel snelquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
Het is ook natte sneeuw.. dwaasquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, en het blijft ook niet liggen![]()
Inderdaad, ik ging onderuitquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:28 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ga even douchen, misschien kom ik nog terug.
Ik wil er ook één van NBTquote:Op woensdag 24 november 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neeik heb er alleen een gehad van HT en NBT
Dan moet je t vragen?quote:
Goedeavondquote:
Aspirine?quote:
Ik vind dat een kuttopicquote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
dit topic vond ik de moeite waard om te delen :
![]()
waarom moet sperma zoo stinken?
Lekt de typemachine dan rode inkt?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik krijg volgende week buikpijn, dan word ik lid van het rode kruis
ehh jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Lekt de typemachine dan rode inkt?
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik mag wel een hele grote pedaaleemer kopen voor in de WC, ik heb in totaal 7 meiden thuisquote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Damn! Jij heb het goed gedaanquote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mag wel een hele grote pedaaleemer kopen voor in de WC, ik heb in totaal 7 meiden thuis
koop er dan maar 2quote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mag wel een hele grote pedaaleemer kopen voor in de WC, ik heb in totaal 7 meiden thuis
Je weet niet hoe het werkt he?quote:
In de kelder?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
koop er dan maar 2in mn eentje weet ik een hele prullenbak te vullen
Hoi allemaal!quote:
Ja, post hem in elk topic in ONZquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja echt wel, zal ik foto maken?
Ik ga een nickpic voor je makenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoi allemaal!
En ik heb het al honderd keer gezegd, het duurt even omdat ik er heel beroerd uit zie momenteel. En kun je de jouwe voor mij even pmmen?
Groot gelijk Lutte! ik maak de mijne ook morgen want ik zie er uit als iemand van 80 op dit momentquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoi allemaal!
En ik heb het al honderd keer gezegd, het duurt even omdat ik er heel beroerd uit zie momenteel. En kun je de jouwe voor mij even pmmen?
Whehe samengesteld gezin. 2 zelfgemaakt, 2 stief en 2 pleegdochtersquote:Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Damn! Jij heb het goed gedaan![]()
Ah ja dan gaat t snel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehe samengesteld gezin. 2 zelfgemaakt, 2 stief en 2 pleegdochters
een eckte baas durft dat aanquote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef Ploertendoder het volgende:
Hmm dat wordt de rode zee bevaren
Ikke welquote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een eckte baas durft dat aan
Voel je je dan nooit zwaar in de minderheid?quote:
een foto van jezelf met een blaadje met de naam van een andere userquote:
Waar laat je die meisjes dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moet ik nog laten metselen
Mijn hoofd staat al op FOK!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik doe dat echt niet hoorMijn hoofd komt NIET op FOK!
da's mijn geheimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
ah okequote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een foto van jezelf met een blaadje met de naam van een andere user
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
da's mijn geheimAchter een kast toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk hoofd.quote:
ik zet mijn hoofd ook niet op fok maar verzin wel watquote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik doe dat echt niet hoorMijn hoofd komt NIET op FOK!
Ja soms best welquote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Voel je je dan nooit zwaar in de minderheid?
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja soms best wel
Hebben we er expres een mannetjeshond bij genomen, en je raadt het al, die trekt naar de meiden, en de vrouwtjes trekken naar mij
geweldigquote:Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef Michhas het volgende:
Maak hier een sinterklaasgedicht voor een user.
Ik heb mezelf toch een bazengedicht gemaakt
Uitgeslotenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nu moet iedereen wel een foto van jou
Mannetjes trekken altijd naar vrouwtjes toe, dat is toch logisch...mijn kat trekt ook naar mij toe en onze Poes naar mn vaderquote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nu moet iedereen wel een foto van jou
En ik trek naar jouquote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mannetjes trekken altijd naar vrouwtjes toe, dat is toch logisch...mijn kat trekt ook naar mij toe en onze Poes naar mn vader
quote:
SPOILER: VoetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dag elmofan!![]()
jammer dan :pquote:
hallowaquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]netjesSPOILER: VoetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Hoezo morgen wel?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Omg morgen kan ik mijn stoute notes inzienKan ik zien dat Symphonic best kwaad op me was
Het duurt een week voordat ik eventuele nieuwe notes in kan zienquote:
Okquote:Op woensdag 24 november 2010 21:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het duurt een week voordat ik eventuele nieuwe notes in kan zien
Symphonic had een keer geschreven slinger je msn maar aanquote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Omg morgen kan ik mijn stoute notes inzienKan ik zien dat Symphonic best kwaad op me was
Ooh ja?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Symphonic had een keer geschreven slinger je msn maar aanik lag daar echt dubbel om
nee dat schreef hij naar mijquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ooh ja?Dat heb ik gemist
Hihihih Sym wil met mij msnen
feliquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef honkeytonk het volgende:
Yeah, mijn post werd gequote door Snakey, en toen was dat de Lapo
Ben je nu geil?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef honkeytonk het volgende:
Gefeli manquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef honkeytonk het volgende:
Bazinquote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Lutte het volgende:
Het is druk hier. En door al dat gepraat over notes word ik zo benieuwd naar mijn note. Eentje weet ik al maar die andere niet.
Iets met bagger denk ik?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bazin
Ik stond gisteren op 9 notes, nu op 13Wat heb ik misdaan
Faalhaasje.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bazin
er kwam niet meer uit jou dan een of ander woord wat ik niet eens meer weetquote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bazin
ik heb niet eens MSNquote:Op woensdag 24 november 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Symphonic had een keer geschreven slinger je msn maar aanik lag daar echt dubbel om
wie wat waar?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
misschien bedoelde hij het op zijn duits
Dat 'alles' gedoe wat ik in je FoBo poste heb ik gister ONZ mee ondergescheten, maar daar krijg ik toch geen 4 notes voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Tuurlijk welquote:Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het werkt he?
Jawel, dat krijg je wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat 'alles' gedoe wat ik in je FoBo poste heb ik gister ONZ mee ondergescheten, maar daar krijg ik toch geen 4 notes voor
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat 'alles' gedoe wat ik in je FoBo poste heb ik gister ONZ mee ondergescheten, maar daar krijg ik toch geen 4 notes voor
Whehehe er staan er wel een paar van me bij jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Dit:quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er kwam niet meer uit jou dan een of ander woord wat ik niet eens meer weet
Ban hem niet!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe er staan er wel een paar van me bij ja
En nog banwaardige ook, dus je hebt echt gemazzeld
Ook in mijn foboquote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit:
allessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssallessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssallessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssallessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssallessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssallessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssallessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssallessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssallessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssallessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessss
Kloptquote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Lutte het volgende:
Is twee notes in drie maanden veel eigenlijk?
nee ik heb er 18 in 3 maandenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Lutte het volgende:
Oehoeh, PD is stouhout!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Superweinig, ik heb er nu 21...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Lutte het volgende:
Waarschijnlijk staat er bij mij laatste note iets over "volgende keer de druppel"quote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Faalbaasquote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Superweinig, ik heb er nu 21...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |