Altijd gezelligquote:
Ja?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi! Jemig... wat vermoeiend was vandaag
ik heb gefokt op schoolquote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi! Jemig... wat vermoeiend was vandaag
En mooie meiden daar? :pquote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
~
Ik heb 4 trainingen gegeven en zelf getraind
quote:
Dank uquote:
Vanmiddag was het te druk manquote:
Hockeyquote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
~
Die zal een slot krijgen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Goed plan, ik maak ook maar een klb topic
Ja hallo dat wil je zelfquote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
~
Ik word gedwongen door school.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja hallo dat wil je zelf
Ooh oepsquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze waren eerst 6, toen 8, en later 11, nee, niet mijn leeftijd. Maar Micha was er ook
Michaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze waren eerst 6, toen 8, en later 11, nee, niet mijn leeftijd. Maar Micha was er ook
oehh ze ging kijken naar je beentjesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
arme jongen ben je ookquote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik word gedwongen door school.
IPH!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oehh ze ging kijken naar je beentjes
[..]
arme jongen ben je ook
Gaat snel he?quote:
Lekker lebber over je huigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ga ik morgen posten in dat GRTOPJW topic die op dat moment open is. dus mocht je er niet zijn link ik je naar het topic.quote:
Huil maar uit lieverdje, het komt wel goedquote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef Michhas het volgende:
Where the fuck komen al die mensen ineens vandaan
Ik snap er geen reet vanIk post een avondje niet, en de volgende dag ken ik niemand en wordt ik genegeerd
In het topic waar ik me zo moedig voor heb grootgemaakt
Tjaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef Michhas het volgende:
Where the fuck komen al die mensen ineens vandaan
Ik snap er geen reet vanIk post een avondje niet, en de volgende dag ken ik niemand en wordt ik genegeerd
In het topic waar ik me zo moedig voor heb grootgemaakt
Oké!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die ga ik morgen posten in dat GRTOPJW topic die op dat moment open is. dus mocht je er niet zijn link ik je naar het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |