quote:
Balen he, dat je de lapo niet had.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Ik was altijd een overspannen niet-zo-Se Sa.
Oh trouwens, die bon voor dat foto album kwam dus mooi vandaag met de post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
Net op tijd voor de stakingen dusquote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Ik was altijd een overspannen niet-zo-Se Sa.
Oh trouwens, die bon voor dat foto album kwam dus mooi vandaag met de post
nu je het zegt, hij rent al weken nonstop rondjesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw UI is ook een beetje een overspannen SeSa
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef Bamba het volgende:
Mijn SeSa cadeau staat allaaaaang klaar om op te sturen, wat nou overspannen
Ik moet ook nog beginnen, ik zit vol goede ideeen maar daar koop je zo weinig voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bied een euro!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog beginnen, ik zit vol goede ideeen maar daar koop je zo weinig voor
Zo ben ik.quote:
Goede ideeen...wat zijn dat?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog beginnen, ik zit vol goede ideeen maar daar koop je zo weinig voor
Doe een tettentaart; al-tijd goedquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe een tettentaart; al-tijd goed
Huh?quote:
en ik moet later m'n geld gaan verdienen met goeie ideeenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zie onderin je scherm op de foto van je werk PC.quote:
Preciesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
DML je hebt mij toch en ik jou. Kunnen we spuugbakjes opsturen.
Van de wekkert?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie onderin je scherm op de foto van je werk PC.
Dat is toch die van jeweetwel?
die aardappel!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Check mn pc @work![]()
[ afbeelding ]
En naast mn stoel ligt dan dit:
[ afbeelding ]
Check die pootjes, een over Muis en een over zn ogen / neus![]()
En check wat ik vandaag uit mn aardappelzak viste![]()
[ afbeelding ]
Daar had ik wel een leuk plekje voor![]()
[ afbeelding ]
Doe ik ook gerust in rustige tijdenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
FOK! én MSN op het werk, waar kan ik solliciteren?
FOK wel ja, MSN eigenlijk nooit... slaat nergens op maar dat vind ik dan weer net íets te ver gaanquote:Op woensdag 24 november 2010 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe ik ook gerust in rustige tijden
Oeh...jij hebt mij dus nietquote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ga zaterdag kijken voor SeSa-dootjes, dus een lijstje zou wel handig zijn
Ow kut...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ga zaterdag kijken voor SeSa-dootjes, dus een lijstje zou wel handig zijn
Wij gebruiken msn ook intern, zeker voor mij handig, voor als mensen telkens in gesprek zijn en zoquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FOK wel ja, MSN eigenlijk nooit... slaat nergens op maar dat vind ik dan weer net íets te ver gaan
Die van de wekkert was ook een collega maar van een andere baanquote:
Daar hebben ze toch Office Communicator voor uitgevonden?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij gebruiken msn ook intern, zeker voor mij handig, voor als mensen telkens in gesprek zijn en zo
Nou ja, bij ons kan je ook alles installeren en was windows messenger er ook nooit uitgesloopt e.d.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FOK wel ja, MSN eigenlijk nooit... slaat nergens op maar dat vind ik dan weer net íets te ver gaan
Nou ja whatever, voor ons is dit prima zat hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch Office Communicator voor uitgevonden?![]()
Kan je zakelijk een stuk meer mee en oogt wat professioneler
Dat dusquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ja, bij ons kan je ook alles installeren en was windows messenger er ook nooit uitgesloopt e.d.
Klein bedrijf dus niet van die ontzettende dicht gebouwde accounts.
Best handig. De directeur zou msn niet eens als zodanig herkennen denk ik
Ik luister niet, moet je ff op de site kijkenquote:
Vraag t ff in het topic of aan Veenstra zelf, die zag ik net postenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
het is een live cover, dus hij staat niet in de playlist
Veel online shoppen dan maarquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik het kerstcadeautjes en surprise stress normaal heb ik alles al af maar nu
Shazamquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
het is een live cover, dus hij staat niet in de playlist
Heb ik gisteren gedaan; de eerste aankopen voor Frummelquote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Veel online shoppen dan maar
Mwah, haalt soms nog best wat boven hoor, de melodie is natuurlijk in principe hetzelfdequote:Op woensdag 24 november 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat werkt niet met live gespeelde nummers he
Ja die heet ook zo maar die heb ik niet op msnquote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene van de hondjes heet ook zo, toch? Of ben ik nou in de war?
Oh, als dit OUD was zou ik je vragen om plaatjesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gedaan; de eerste aankopen voor Frummel
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh, als dit OUD was zou ik je vragen om plaatjes![]()
Leuk, leuk!
Ik heb zoveel dat ik niet meer mag van mezelf.
Zullen wij dan ruilen, want cadeau's weet ik genoeg, maar hoe het te verpakken...?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
En wat betreft SeSa stress heb vandaag het lijstje willen printen (en vergeten).
Wel een idee qua verpakking maar het is nogal K&W en mislukken gegarandeerd dus...
Silver with ribbonsquote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zullen wij dan ruilen, want cadeau's weet ik genoeg, maar hoe het te verpakken...?
Heb je mij? Heb je mij?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Verder dan dubbele bodem of volproppen met ranzigheid gaat mijn creativiteit niet
[..]quote:[b] Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Ja, en als je nou ook es je lijstje in zou vullenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur je wel ff een linkje.
Heb Zusje net ook al enthousiast verteld dat ik wat heb besteld.
Fail
Ja daarom juistquote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zo heb ik ht vorig jaar al verpakt
Ik vind de naam al een crime om niet rond te schreeuwen want hij is zo leukquote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan dat soort dingen nooit voor me houden
Damn you're good!quote:
Jahaaa! Sowwy.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, en als je nou ook es je lijstje in zou vullen
Waarom denk je dat ik niet mee durf te doenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat geheugen van Tombo.
Serieus, als zij jou heeft, maak je borst maar nat. Elk stukje ranzigheid dat je ooit gepost hebt haalt ze naar boven volgens mij.
Dat zegt meer over jou dan over aaaaaaaaal de rest van de deelnemers.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet mee durf te doen
Ik ken d'r serieus waar niet eentje geloof ikquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die heet ook zo maar die heb ik niet op msn![]()
Ik ken dr minstens 8 met die naam hoor, jij niet?
Irritant is dat he? Ik vond (en vind) de naam van onze zoon de allermooiste die er op de wereld is en wilde zoooo graag weten hoe de rest van onze omgeving de naam vond, dan duurt wachten helemaal lang..quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind de naam al een crime om niet rond te schreeuwen want hij is zo leuk
Niet zoquote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jahaaa! Sowwy.![]()
Hoe schrijf je Lambourgini?
Ik heb zelf niet meegedaan in de lootjes en stuur jou evengoed een sesaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet mee durf te doen
Ongeveer 70 dagen nog mijn mond houdenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Irritant is dat he? Ik vond (en vind) de naam van onze zoon de allermooiste die er op de wereld is en wilde zoooo graag weten hoe de rest van onze omgeving de naam vond, dan duurt wachten helemaal lang..
Ben je daar nou al die tijd mee bezig geweest..om die foto te zoeken?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef ElisaB het volgende:
He he.... deze zocht ik
[ afbeelding ]
Aardappel met tetten!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef ElisaB het volgende:
He he.... deze zocht ik
[ afbeelding ]
Nog eventjesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ongeveer 70 dagen nog mijn mond houden
Je kan nog van gedachten veranderenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ongeveer 70 dagen nog mijn mond houden
Vandaar dat Ing mijn lijstje niet snapt.quote:
Nee, shirtje met naam is al in huis en die was best prijzig.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan nog van gedachten veranderen
Ik weet niet eens of ik zou willen weten wat het wordt eigenlijk
Tikt het?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet meegedaan in de lootjes en stuur jou evengoed een sesa
in het begin welquote:
Welke naam is het gewordeeeeen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, shirtje met naam is al in huis en die was best prijzig.
Cheapass dat ik ben moet deze naam het nu worden ook![]()
Wij riepen ook het niet te willen weten eerst maar als je de kans hebt. Het is zoveel leuker gericht kopen.
Bamba, helaas is er weinig veranderd. Ik ben niet gemaakt voor zwangerschappen![]()
En F_R ook niet zo te lezen
Wat kut joh! Nog steeds heel veel misselijk dus? Tuurlijk ben je wel gemaakt voor zwangerschappen! Je zoon groeit hartstikke goed bij je, dus je zorgt goed voor 'mquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, shirtje met naam is al in huis en die was best prijzig.
Cheapass dat ik ben moet deze naam het nu worden ook![]()
Wij riepen ook het niet te willen weten eerst maar als je de kans hebt. Het is zoveel leuker gericht kopen.
Bamba, helaas is er weinig veranderd. Ik ben niet gemaakt voor zwangerschappen![]()
En F_R ook niet zo te lezen
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De enige hint die ik geef, is dat het allitereert maar daar kan je weinig mee denk ik
Yups, van de beeb gekregenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Elies, jij had m ook![]()
Ik ga dr zaterdag mee stempelen met het oppaskind als ze braaf is
Ik kreeg m van mn Aldiquote:
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef Bamba het volgende:
Ben je daar nou al die tijd mee bezig geweest..om die foto te zoeken?
Stop m in een Sjonquote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe ik die halve cake een beetje leuk kan inpakken voor mn collega's in Amsterdam...
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken d'r serieus waar niet eentje geloof ik
Ja van vroeger, van school. Maar die ken ik al niet meer.
En eentje uit de bluesband van Heer G S. Maar da's ook niet echt 'kennen'.
quote:
Oehquote:
Droogt dat glazuur zo snel dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooo cake is rozegeglazuurd en gehalveerd en ingepakt
Trusten ouwequote:Op woensdag 24 november 2010 22:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dit oud wijf gaat naar bed.
Welterusten allen
Nou, ik vond twee van die grote plasticboxen, waar ze zo in konden, niet echt leuk, maar wel praktisch, en daarin kan het glazuur verder drogen, deksels staan nog ff halfopen ookquote:
Welke gracht?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie mn baasje morgen al over de Amsterdamse grachten wandelen met een roze cake in een doorzichtige bak
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie mn baasje morgen al over de Amsterdamse grachten wandelen met een roze cake in een doorzichtige bak
Gaan er bij jou sirenes loeien als er iemand iets post over Amsterdamse grachten?quote:
Whehehehe echte paparazzi foto'squote:
Nee wel elke donderdag, vandaar dat ik nu ook es daar trakteer, das geen traditie of zo hoor, maar kwam toevallig zo uit, en ik heb eindelijk echt leuke collega's daar die het verdienenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe echte paparazzi foto's![]()
Maar tis niet die baas maar een van zn broers dus fat chance
Pindakaas dan maar.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe echte paparazzi foto's![]()
Maar tis niet die baas maar een van zn broers dus fat chance
Nou Sherlock, je weet waar ik werk , google is je vriendquote:
Max en de roze cakequote:Op woensdag 24 november 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pindakaas dan maar.
Had wel leuk geweest
It never gets old, does itquote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef Muis006 het volgende:
HahahaAckbar zei gewoon weer It's a trap
Vortquote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, geil schat, en klim nu de kliko maar in!
Die blonde vrouw? (heb de voorstukjes gezien).quote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Dyane Beekman, the biatch, heeft een vrouw een vuilniszak aangetrokken , en ze hoopt dat ze daarmee dr vent weer romantisch kan inspireren
als ik een vrouw in een vuilniszak zie is niet het eerste dat ik denk, he dies blond!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die blonde vrouw? (heb de voorstukjes gezien).
Ja, die make over was geen succes qua kledingquote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die blonde vrouw? (heb de voorstukjes gezien).
Ik denk dan hee Dexter was dr ookquote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik een vrouw in een vuilniszak zie is niet het eerste dat ik denk, he dies blond!
Billy had ik ook geleerd kastjes dicht te doen, maar dat bleef ie doen, als ik met de open kast bezig was, dus dat heb ik m weer afgeleerd.quote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 24 november 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, rare wspa toch
[ afbeelding ]
quote:
Qwea had prachtig voor me gerijmd, jammer dat t niet geschikt is voor publicatiequote:Op woensdag 24 november 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik heb gerijmd, t zal mij benieuwen of ik door ga
Moet ik morgen even voor je bellen?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Ll![]()
Ik ben echt niet helemaal fit geloof ik, ik zou nu best al op bed kunnen en slapen.
Dat heb ik normaal gesproken nooit
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ik morgen even voor je bellen?
Nee, ik weet nu beter, ik verzin er dan een heel arsenaal aan kwalen bijquote:Op woensdag 24 november 2010 23:05 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ze moe is zeker?
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik weet nu beter, ik verzin er dan een heel arsenaal aan kwalen bij
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik weet nu beter, ik verzin er dan een heel arsenaal aan kwalen bij
"Met Greys, de Fok-mama van Ingetje79"quote:Op woensdag 24 november 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ik morgen even voor je bellen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Met Greys, de Fok-mama van Ingetje79"
"Ze komt niet werken hoort, want ze is ziekt".
Denk dat ik dan direct kan solliciteren
Voor een hartoperatie? Neuquote:
Neeeeeeeeeee het advocatenprogrammaquote:Op woensdag 24 november 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor een hartoperatie? Neu
Ik ben gewoon aan het werk. Heel ouderwetsch ende deegelijk!
Ow, verkeerde netquote:
Alsof die er morgen niet meer staat als je nu gaat slapenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, nu moet ik nog wachten tot de wasmasjient is uitgedraaid.
Nog 21 minuten
Nee, tis een nieuw shirt, zwart met wit.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alsof die er morgen niet meer staat als je nu gaat slapen
Hup, dat bed in met je bipsebaps
Ik zou elke avond een shirtje in het masjien gooien als er 's morgens een Greys uit kwamquote:Op woensdag 24 november 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, tis een nieuw shirt, zwart met wit.
En ik ben bang dat ie Greys is als ik hem een nacht er in laat zitten
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou elke avond een shirtje in het masjien gooien als er 's morgens een Greys uit kwam
Ik heb zó veel te doen. Echt, te erg.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga es slapen Eliesje...niet werken op dit tijdstip
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou elke avond een shirtje in het masjien gooien als er 's morgens een Greys uit kwam
Die rooie heeft toch maar mooi een gedeeltelijke Rotterdammert van jou gemaaktquote:Op woensdag 24 november 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, nu moet ik nog wachten tot de wasmasjient is uitgedraaid.
Nog 21 minuten
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ruik handel darlinkje; rete-goeie handelquote:Op woensdag 24 november 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
Weet je het zeker?
De meesten die mij kennen vinden eentje echt méér dan genoeg![]()
Je zal zo'n irri beertje in je bibsebabs hebbenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet om Greys, maar ik denk niet dat ze in m'n masjient zou passen![]()
Ze zou wel Robijntjesfrips ruiken dan![]()
AbsorBeerT wel goed denk ikquote:Op woensdag 24 november 2010 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zal zo'n irri beertje in je bibsebabs hebben
Het was ook écht heel heel heel erg verdrietigquote:Op woensdag 24 november 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Die Rooie Rotterdammert![]()
Ik vond van de week de kaartjes die ik destijds van je kreeg![]()
Al bijna 1 jaar geleden nu![]()
OMGquote:Op woensdag 24 november 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een MasturBeertje (voor het geval het wél lekker is)
Eliesquote:Op woensdag 24 november 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een MasturBeertje (voor het geval het wél lekker is)
Nou, heeft me een jaar van m'n leven gekost en een volledig maandsalarisquote:Op woensdag 24 november 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook écht heel heel heel erg verdrietig
Je moet altijd uitkijken wat je zegt; mensen met afwijkende voorkeuren kunnen heul gekwetst zijn. Dus vandaaromquote:
I love youquote:Op woensdag 24 november 2010 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, heeft me een jaar van m'n leven gekost en een volledig maandsalaris![]()
Blij dat het mijn poessie is geweest...Loetje
Het gaat overigens niet over mij; ik hoef geen beertje in mijn dingesquote:
Zeker weten?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat overigens niet over mij; ik hoef geen beertje in mijn dinges
En ik toen jij en Boor elkaar ontmoettenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
En ik vind het nog steeds een heel fijn idee dat ik er bij was toen jij en Baloeloeloeloe elkaar hebben ontmoet
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
En wij (ik en mijn platjes) er maar doorheen geiten
Whut?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
En wij (ik en mijn platjes) er maar doorheen geiten
Serieus... zou jij die harige kont kiezen boven deze billen in bikinibroekjequote:Op woensdag 24 november 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Of nee, deze voor jou Elies![]()
[ afbeelding ]
Goffer, nog 7 minuten wachtenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Owwwwwwwwwwww Owwwwwwwwwwwwww is bijna jarig
Neuhquote:Op woensdag 24 november 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Serieus... zou jij die harige kont kiezen boven deze billen in bikinibroekje![]()
Dat jij en Greez een intiem moment delen en ik zit te posten over beren (in diverse contexten) en billenquote:
Oh dat hoeft niet hoor, Chico wil wandelen geloof ik , die zegt ook piepquote:
Jij mag er best getuige van zijn dat Greys en ik intiem zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat jij en Greez een intiem moment delen en ik zit te posten over beren (in diverse contexten) en billen
Gelukkigquote:
Oh bahquote:Op woensdag 24 november 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Serieus; die man kan er niets aan doen dat er zoveel groeit op die kadetten. Maar ik zou echt wel zo verschrikkelijk afknappenIk ben bang dat ik letterlijk misselijk zou worden. Dat zou ik trouwens ook van damesbillen met zoveel haar
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Jij mag er best getuige van zijn dat Greys en ik intiem zijn
Bestaan die?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Serieus; die man kan er niets aan doen dat er zoveel groeit op die kadetten. Maar ik zou echt wel zo verschrikkelijk afknappenIk ben bang dat ik letterlijk misselijk zou worden. Dat zou ik trouwens ook van damesbillen met zoveel haar
Whahahahaa ik dacht hetzelfde , dat bestaaaaaaaaat toch nietquote:Op woensdag 24 november 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestaan die?
Zeg me.. dat het niet zo is. Om met Frank B. te spreken.
Ik heb geen idee. Er is vast wel ergens op de aarde een vrouw met heul erg behaarde billen. Ik ben ze (de billen noch de vrouwen) niet tegengekomen.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
Bestaan die?
Zeg me.. dat het niet zo is. Om met Frank B. te spreken.
Zulke behaarde vrouwenbillen?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze bestaan; geloof me![]()
En nee, die van mij zijn lekker glad
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte, oh-oh!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag kiezen:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dit moet een veeg teken zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze bestaan; geloof me![]()
En nee, die van mij zijn lekker glad
Nee nee, je MOET!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet ik echt kiezen?
Je mag ze alletwee helemaal voor jou alleen![]()
JE ZEI MAG!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee, je MOET!
Ik hoef ze niet, egnie!
Thnx voor het wachten , slaap lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, dan ga ik nu echt slapies doen.
Fijne dag morgen![]()
Met strikje nog welquote:
Als jullie ze dan geen van beiden willen, dan neem ik de bovenste wel!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
Nee nee, je MOET!
Ik hoef ze niet, egnie!
Die ligt er zo onelegant bij me zijn benen wijdquote:Op donderdag 25 november 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jullie ze dan geen van beiden willen, dan neem ik de bovenste wel!
Nou, die onderste was vroeger wel leuk maar nuquote:Op donderdag 25 november 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag ze alledriequote:Op donderdag 25 november 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou ie nou niks aan hebben?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ligt er zo onelegant bij me zijn benen wijd
Ik zeg wel vaker dingen waar ik later spijt van hebquote:
Oh lucky mequote:En je krijgt die van Elies dr extragratisch bij van me gewoon, omdat je het verdient
Het mag ietsjes minder plstiach heurquote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
Nee volgens mij kijk je zo die naad in
Bahquote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een echte man?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het mag ietsjes minder plstiach heur
Deze dan?
[ afbeelding ]
Druk je toch gewoon z'n knietjes ff bij elkaarquote:Op donderdag 25 november 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
Die ligt er zo onelegant bij me zijn benen wijd
Huuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, da's een vrouw met baardgroeiquote:Op donderdag 25 november 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
Wat moet ik nou weer met nog zo een homo?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
Nou!quote:
Alsjeblieft!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een echte man?
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:10 schreef ElisaB het volgende:
Doe allemaal eens ff liev voor een lesbotarian die probeert mee te doen
[ afbeelding ]
Ja da's wel een prettig exemplaarquote:Op donderdag 25 november 2010 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Iets te veel man is datquote:
Nou zie boven!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind ik gewone mannen met niet teveel spieren (en een buikje) en een niet-perfect hoofd het leukst
![]()
Ik vind 'm lekkurrrrquote:Op donderdag 25 november 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
Ja da's wel een prettig exemplaar
Ook een tikkie wijverig om te zien, maar daar kan ik mee leven.
Doe dan die van elies maarquote:
Oh nee dank je!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAW dank je Zwabjequote:Op donderdag 25 november 2010 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
gefeliciteerd oh-oh![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zou hem ook mijn bed niet uit schoppen.
Ja, die is echt jammer. Ik vind 'm ook echt lelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Ondanks die afgrijjjjjjjjjjjjselijke tattoo die hij heeft
Niets mis met tattoos, maar die is echt afschuwelijk.
Oh die zou ik niet eens door de voordeur latenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We zaten gister voetbal te kijken en de helft van de vrouwen zou Christiano Ronaldo het bed uitschoppen!
De andere helft niet
Met die gekke rondjes er bij ook, ik snap het nietquote:Op donderdag 25 november 2010 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die is echt jammer. Ik vind 'm ook echt lelijk
Ik zou voor de zekerheid zelf in mijn pantoffels stappenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
We zaten gister voetbal te kijken en de helft van de vrouwen zou Christiano Ronaldo het bed uitschoppen!
De andere helft niet
Dus ik lees: ik wil ook een kind van een jaar of 5quote:Op donderdag 25 november 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een crush op Ziggy Marley ineens weer, doe mij die maar, dan wil ik ook nog wel een kind of 5
Té lelijk. Echt heel jammer. Maar hij vindt 'm zelf waarschijnlijk prachtig, dus vooruitquote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef Greys het volgende:
Met die gekke rondjes er bij ook, ik snap het niet
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die zou ik niet eens door de voordeur laten![]()
Ik ook niet... Maar ja, hij ziet het zelf niet natuurlijkquote:Met die gekke rondjes er bij ook, ik snap het niet
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik lees: ik wil ook een kind van een jaar of 5
Hoezo, ziet ie zijn eigen middel nooit?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook nietGaat ie vast huilen op de stoep maar ach
En toen zeiden ze: hij maakt vast mooie kindjes, doe je m daarna weer weg![]()
[..]
Ik ook niet... Maar ja, hij ziet het zelf niet natuurlijk
Oh jaquote:Op donderdag 25 november 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, ziet ie zijn eigen middel nooit?
[ afbeelding ]
Have fun! Ik ga lapohuntenquote:
Kinkyquote:Op donderdag 25 november 2010 00:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ooit een truitje gehad met in het midden voorop een soort scheurenEn dan stoer zonder bh aan naar de kroeg, als ik er nu aan denk schaam ik me dood
Weltrusten julliequote:Op donderdag 25 november 2010 00:27 schreef Strega het volgende:
Nou lieverdjes, wij gaan zo maar slapen.![]()
Fijne dag hé Oh-Oh!
Volgens mij nietquote:
Zo kun je het ook zeggen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |