quote:
Balen he, dat je de lapo niet had.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Ik was altijd een overspannen niet-zo-Se Sa.
Oh trouwens, die bon voor dat foto album kwam dus mooi vandaag met de post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
Net op tijd voor de stakingen dusquote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Ik was altijd een overspannen niet-zo-Se Sa.
Oh trouwens, die bon voor dat foto album kwam dus mooi vandaag met de post
nu je het zegt, hij rent al weken nonstop rondjesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw UI is ook een beetje een overspannen SeSa
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef Bamba het volgende:
Mijn SeSa cadeau staat allaaaaang klaar om op te sturen, wat nou overspannen
Ik moet ook nog beginnen, ik zit vol goede ideeen maar daar koop je zo weinig voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bied een euro!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog beginnen, ik zit vol goede ideeen maar daar koop je zo weinig voor
Zo ben ik.quote:
Goede ideeen...wat zijn dat?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog beginnen, ik zit vol goede ideeen maar daar koop je zo weinig voor
Doe een tettentaart; al-tijd goedquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe een tettentaart; al-tijd goed
Huh?quote:
en ik moet later m'n geld gaan verdienen met goeie ideeenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zie onderin je scherm op de foto van je werk PC.quote:
Preciesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
DML je hebt mij toch en ik jou. Kunnen we spuugbakjes opsturen.
Van de wekkert?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie onderin je scherm op de foto van je werk PC.
Dat is toch die van jeweetwel?
die aardappel!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Check mn pc @work![]()
[ afbeelding ]
En naast mn stoel ligt dan dit:
[ afbeelding ]
Check die pootjes, een over Muis en een over zn ogen / neus![]()
En check wat ik vandaag uit mn aardappelzak viste![]()
[ afbeelding ]
Daar had ik wel een leuk plekje voor![]()
[ afbeelding ]
Doe ik ook gerust in rustige tijdenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
FOK! én MSN op het werk, waar kan ik solliciteren?
FOK wel ja, MSN eigenlijk nooit... slaat nergens op maar dat vind ik dan weer net íets te ver gaanquote:Op woensdag 24 november 2010 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe ik ook gerust in rustige tijden
Oeh...jij hebt mij dus nietquote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ga zaterdag kijken voor SeSa-dootjes, dus een lijstje zou wel handig zijn
Ow kut...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ga zaterdag kijken voor SeSa-dootjes, dus een lijstje zou wel handig zijn
Wij gebruiken msn ook intern, zeker voor mij handig, voor als mensen telkens in gesprek zijn en zoquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FOK wel ja, MSN eigenlijk nooit... slaat nergens op maar dat vind ik dan weer net íets te ver gaan
Die van de wekkert was ook een collega maar van een andere baanquote:
Daar hebben ze toch Office Communicator voor uitgevonden?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij gebruiken msn ook intern, zeker voor mij handig, voor als mensen telkens in gesprek zijn en zo
Nou ja, bij ons kan je ook alles installeren en was windows messenger er ook nooit uitgesloopt e.d.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FOK wel ja, MSN eigenlijk nooit... slaat nergens op maar dat vind ik dan weer net íets te ver gaan
Nou ja whatever, voor ons is dit prima zat hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch Office Communicator voor uitgevonden?![]()
Kan je zakelijk een stuk meer mee en oogt wat professioneler
Dat dusquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ja, bij ons kan je ook alles installeren en was windows messenger er ook nooit uitgesloopt e.d.
Klein bedrijf dus niet van die ontzettende dicht gebouwde accounts.
Best handig. De directeur zou msn niet eens als zodanig herkennen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |