Mine !quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I will come and steal your prrretty cabinet.
Wat zijn Chanel make-up musthaves?
Dit dus eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mine !![]()
Ooo en ik wil nog steeds chanel paradoxalMaarrrrr ik geef alleen maar om nagellak en niet om ander make-up.. zooi
Ik vind Paradoxal heel tof. Heel subtiel.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik twijfel dus heel erg over Paradoxal, Vendetta of Gondola, of toch een Dior lakje waarvan ik het nummer niet meer weet.
Ik hou van sneeuwquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom sneeuwt het al in die banner? Ik wil nog geen sneeuw.(Helemaal morgen niet, want trein + sneeuw = onheil)
Sneeuw an sich is tof, sneeuw in combi met trein is minder tof.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh bah, wat irritant, die DM-blokjes vallen over m'n quote- en editknop heen.
Inderdaad, die mascara is serieus de beste die er is! Geeft ook geen zwarte vegen onder je ogen aan het einde vd dag. Waterproof gebruik ik niet want slecht voor je wimpers dus daar kan ik niet zoveel over zeggen, maar de normale mascara..quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef princess-a het volgende:
Debsterr: de mascara Inimitable is echt een aanrader! Waterproof helemaal
Ja, heb hem vorige week nog gekochtquote:Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef Juud- het volgende:
Is Lemony Flutter weer te koop ja? Toen ik een 1,5mnd terug bij Lush was, zei de verkoopster dat -ie tijdelijk uit het assortiment was omdat 1 van de bestanddelen op dieren getest werd oid.
Ik ben ook fan! Duur, maar echt goed!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Juud- het volgende:
[..]
Inderdaad, die mascara is serieus de beste die er is! Geeft ook geen zwarte vegen onder je ogen aan het einde vd dag. Waterproof gebruik ik niet want slecht voor je wimpers dus daar kan ik niet zoveel over zeggen, maar de normale mascara..
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, heb hem vorige week nog gekocht
Is echt een aanrader!!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Juud- het volgende:
[..]
goed dat ik het weet, dan ga ik 'm ook alsnog kopen!
Jawel hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef Maria2.0 het volgende:
Is er iemand die bij een Lush winkel in de buurt woont en eventueel een proefje Lemony Flutter voor me zou kunnen scoren?![]()
Mijn nagelriemen zijn uitgedroogd lijkt het wel en het niet velletjes pulken wordt daardoor steeds moeilijker. Ik ben zo benieuwd of dat spul ook voor mij goed werkt..
ik wil ook nog geen sneeuw! alhoewel het mij wel heel leuk lijkt om de kittens voor het eerst in een dikke pak sneeuw te zienquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom sneeuwt het al in die banner? Ik wil nog geen sneeuw.(Helemaal morgen niet, want trein + sneeuw = onheil)
Ik bedoelde een proefje, dus een klein beetje om te proberen of het echt godenspul isquote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel hoorallen hij past niet door de brievenbus, dus ik weet niet of je naar de meet komt dan kan ik hem meenemen, en anders wordt het brievenbuspost dus dat is 6,75 ... volgens mij kun je hem van via hun website ook bestellen want dat zijn ook de verzendkosten en dan heb je hem sneller
maar als je wilt dat ik meeneem laat maar weten!
Ze SCHIJNEN maatregelen te hebben genomen. Wat een voordeel zou zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sneeuw an sich is tof, sneeuw in combi met trein is minder tof.
Nighty! Oh, en als je nog naar lush gaat en ze hebben Baby Face nog... wil je er dan 2 ofzo voor me meenemen?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
eeen genoeg gespammed, ik ga op bedje liggen!
truste alvast dames
Ik geloof er geen bal van dat het effectief gaat zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze SCHIJNEN maatregelen te hebben genomen. Wat een voordeel zou zijn
Een aantal belangrijke maatregelen zijn:quote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van dat het effectief gaat zijn.
Postte het net in het Lush topic toevallig maar als je een goede vervanging zoekt voor Babyface moet je Ultrabland eens proberenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nighty! Oh, en als je nog naar lush gaat en ze hebben Baby Face nog... wil je er dan 2 ofzo voor me meenemen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een aantal belangrijke maatregelen zijn:
• 2300 wisselsverwarmers vernieuwd
• Treinen winterbestendig gemaakt en getest
• Eigen weerbureau
• Alerte organisaties
Ik las waterbestendig
ik heb dus een nieuwe collega. En die werkte dus bij prorail hiervoor. En die zei dus. Dat het allemaal onzin isquote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een aantal belangrijke maatregelen zijn:
• 2300 wisselsverwarmers vernieuwd
• Treinen winterbestendig gemaakt en getest
• Eigen weerbureau
• Alerte organisaties
Ik las waterbestendig
Dit versterkt mijn vermoeden.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb dus een nieuwe collega. En die werkte dus bij prorail hiervoor. En die zei dus. Dat het allemaal onzin isdie 2300 wissels... is dikke onzin
die zijn helemaal niet vernieuwd. De enige wissels die ze verwarmd hebben zijn wissels bij sporen waar geen trein met passagiers overheen gaat
Dat zijn sporen op rangeerterreinen en zo.
![]()
En nog meer blabla.
Ja, die tip had ik ergens anders ook al gelezen!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Postte het net in het Lush topic toevallig maar als je een goede vervanging zoekt voor Babyface moet je Ultrabland eens proberen
Maar jij gaat dan ook naar Californië!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook geen sneeuw. Ik ben niet gemaakt voor sneeuw. Ik haat sneeuw.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Oh, dit wordt weer een nacht met veel drank, zielige muziek en mezelf heel zielig vinden en op de bank liggen... ik voel hem al aankomen...
En nee, hiermee wil ik niet zielig doen, is gewoon een constatering van mijn bui van vanavond
Moejjeniedoenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Oh, dit wordt weer een nacht met veel drank, zielige muziek en mezelf heel zielig vinden en op de bank liggen... ik voel hem al aankomen...
En nee, hiermee wil ik niet zielig doen, is gewoon een constatering van mijn bui van vanavond
Ik weet het, dat jij het ook niet wilt, dat je niks doet, dat je je morgen kut voelt en dat het de dag erna vast wat beter is. Maar vind het wel rot voor jequote:Op woensdag 24 november 2010 23:29 schreef Lindytje het volgende:
Schatten, ik zou ook willen dat ik het niet zou doen... maar ik voel zulke buien aankomen en daar is weinig tegen te beginnen....
Dat resulteert in: vannacht allerlei doodswensen, er gebeurt niks (!!!!!!!) (echt niet, geen zorgen maken of whatever!! Echt niet!!), morgen een kater, morgen in de vaatwasser op mijn werk willen kotsen, omdat ik misselijk ben ;'), en morgenavond is de kater weer over, ga ik vroeg naar bed en dan gaat het weer een paar dagen best oke
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Ken het van dichtbij Lindy. Sucks ass. Heel veel succes met de nacht doorkomen en zo snel mogelijk weer een vrolijk kleurtje op je nagels knallen
Dat is hetzelfde als Citrosan en Hot Coldrex toch? Heb deze nog nooit gezien..quote:
al sla je me dood, was het eerste PCM-plaatje dat ik kon vindenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als Citrosan en Hot Coldrex toch? Heb deze nog nooit gezien..
Ik vind jou lief!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik weet het, dat jij het ook niet wilt, dat je niks doet, dat je je morgen kut voelt en dat het de dag erna vast wat beter is. Maar vind het wel rot voor je
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat er nog wel een lichtje is. Na jarenlang praktisch elke nacht naar eens per 3/4 maanden. Maargoed; niettemin suckt het nog steeds ass.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lief!!
Maarja, zo gaat dat inderdaad wel... en dan kan ik er weer een weekje tegen en houd ik ergens volgende week hetzelfde ritueel... dat gaat al jaren zo en zal denk ik ook nog jaren zo gaan.
Al zijn de nachten wel eens erger geweest, dus er zit verbetering in
Dat zeker, het suckt ass... ik ken ook de tijden dat het elke nacht zo was... *knip*quote:Op woensdag 24 november 2010 23:44 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat er nog wel een lichtje is. Na jarenlang praktisch elke nacht naar eens per 3/4 maanden. Maargoed; niettemin suckt het nog steeds ass.
jeetje joh.quote:
Ik jou ookquote:
Tsja, heftig... het is al stukken minder voor mij, dan dat het was..quote:Op woensdag 24 november 2010 23:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jeetje joh.
klinkt heftig.
zijn er wel mensen die je hiermee kunnen helpen? kun je er wel met iemand over praten?
nouja, kusje er op in ieder gevalquote:Op woensdag 24 november 2010 23:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tsja, heftig... het is al stukken minder voor mij, dan dat het was..
Ik heb een shrink die ik altijd kan mailen en waar ik eens in de 1 tot 2 weken bij terecht kan, en als het te erg wordt (wat ik natuurlijk nooit vind) kan ik altijd een afspraak maken. En mijn
weet het altijd wel de volgende dag, als ze me slapend in mijn kleren aantreft op de bank
Lief! Slaap lekker!!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Kusje for now![]()
Ik ga de laatste sigaret van voorlopig even oproken en dan ga ik maar eens een schoonheidsslaapje doen. Truste!
Ik weet je te vinden meis! (ik sta op offline, maar ben er wel)quote:Op woensdag 24 november 2010 23:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik jou ookmocht je nog willen praten dan ben ik op msn
met school bezigmaar dat wil ook allemaal even niet
Lief! Kusje terug!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, kusje er op in ieder geval
Je mag altijd praten als je wilt, ook offlinequote:Op woensdag 24 november 2010 23:55 schreef Lindytje het volgende:
Ik weet je te vinden meis! (ik sta op offline, maar ben er wel)
Wat moet je voor school doen?
Ik ga kijken volgende weekquote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Mirjam het volgende:
oh, dames, mag ik even iets tippen?
dit is echt een gewéldige handcreme!
ik ben er hélemaal weg van, en heb al 2 mensen verslaafd gemaakt
nadeel: ik weet niet of ze die nog verkopen hier in nederland, niet zo heel lang geleden waren ze nog te verkrijgen bij kruidvat, maar zie ze nergens meer.
het is een zeer lichte creme, die na eventjes inwrijven ineens helemaal ingetrokken is, en enkelt een zacht velletje overlaat![]()
[ afbeelding ]
liefde
moet je echt doen!quote:
Oei... Ik zeg:quote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je mag altijd praten als je wilt, ook offline, ik ben er nog wel en paar uren. Moet 4 recensies schrijven over theaterstukken, 3 recensies over de theaters zelf, dat is dan 1 rapport. Dan nog een rapport over hoe een theaterstuk tot stand komt, hoe de programmering ontstaat en hoe een theater gefinancierd wordt, dat is het 2e rapport. En dan nog een persbericht over een theaterstuk
Ik ga maandag naar Munchenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moet je echt doen!
en anders is hij in duitsland bij de DM verkrijgbaar
en dan kost hij nog geen euro
Leuk is dat he!!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb de 2 in 1 handcreme van Essence, die is ook zalig. Lekker geurtje ook.
En ja, ben er nog. Geen zin om te gaan slapen![]()
Ben ook bezig om álle ouwe topics van de show je nagels terug te lezen. Heerlijk tijdverdrijf. Ik en mijn eerste TD order. Cuteness.
Inmiddels paar honderd euro verder
Ik ook niet!!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nog geen slaaaaaaaaaaaaaaaaaap
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Manlief was destijds al blij met mijn verslaving. Nu nog steeds. Net, over mijn order: "Ik ben er blij mee"![]()
En over Wagon Trail: "Die moet je morgen mat maken, dat lijkt me echt vet"
Goedzo!! Niet kauwen hoor!! Of pulken.. of...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Haha ja dat scheelt misschien wel. Hoewel de meeste van mijn ex-vriendinnetjes mannelijker waren dan mijn man![]()
Heb al een paar dagen geen velletjes gebeten trouwens. Ik zit nu met jeukende handen maar ik hou me in. Zometeen voor het slapen nog even nagelriemcreme smeren.
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Manlief was destijds al blij met mijn verslaving. Nu nog steeds. Net, over mijn order: "Ik ben er blij mee"![]()
En over Wagon Trail: "Die moet je morgen mat maken, dat lijkt me echt vet"
Wat ik het meest gehoord heb is:quote:Op donderdag 25 november 2010 00:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe je Nfu Oh uitspreekt? Dat vraag ik me zo eens af om 10 voor 1 's nachts.
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik spreek het onwijs debiel uit, slaat nergens op maar het klinkt zo schattig.
Nuufiejoo
Ik heb het nog nooit gehoordquote:Op donderdag 25 november 2010 00:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat ik het meest gehoord heb is:
En fu-ooh
You can do it!!quote:Op donderdag 25 november 2010 01:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehoordZou zelf ook en-foe-ooh zeggen
1 recensie down, bluuhh.. nog flink wat te gaan
wheheh, but I want to do it faaaaastquote:
hier gaat ie wel oke, lekker liedjes aan het youtuben! Vrolijk en zielig wisselen elkaar nog af, en sientje ligt in het holletje van mijn benen op de bankquote:Op donderdag 25 november 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
wheheh, but I want to do it faaaaast3 uur gaat mn laptop uit, hoe dan ook
Hoe gaat het met jou?
Dat is fijnquote:Op donderdag 25 november 2010 02:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
hier gaat ie wel oke, lekker liedjes aan het youtuben! Vrolijk en zielig wisselen elkaar nog af, en sientje ligt in het holletje van mijn benen op de bank
Goed idee, om om 3u in elk geval de computer uit te zetten!
Goed dat je rekening houdt met een aantal uren slaap! Ik kan gerust om half 6 in slaap vallen, terwijl ik er om half 10 uit moet... Maar ik hoef dan ook maar 3u te slapen, en college kan ik alijd skippen...quote:Op donderdag 25 november 2010 02:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is fijnIk wil onze kat ook lekker hier hebben maar mn moeder walgt ervan dus hij ligt beneden te slapen. Lijkt me zo fijn dat je lekker kunt kroelen even
Ik heb 3 uur gekozen omdat ik dan nog 7.5 uren kan slapen voor een verschrikkelijk lange dag begint haha
Anders ging ik rustig nog wat uren door denk ik
Alleen omdat morgen heeeeel lang wordt hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 02:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed dat je rekening houdt met een aantal uren slaap! Ik kan gerust om half 6 in slaap vallen, terwijl ik er om half 10 uit moet... Maar ik hoef dan ook maar 3u te slapen, en college kan ik alijd skippen...
Ja, is wel fijn, even kroelen!! Zonde dat jouw poezel beneden moet slapen... Al ligt Sien ook alweer op de grond. Ik lag niet stil genoeg voor madame
Ja, maar dan toch vind ik je verstandig!!quote:Op donderdag 25 november 2010 02:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alleen omdat morgen heeeeel lang wordt hooranders doet het mij ook nooit zoveel haha
Kun je haar niet gewoon terug leggen? LIGGEN BLIJVEN! en anders komt ze maar hier
Sienquote:
Hahah moet je dat nou vragen, twijfels twijfels! Ik wil misschien weer een pony, weinig van de lengte af maar ik vind een pony heel leuk. Toch lijkt ik er ook een stuk jonger door dus ik kom er niet goed uit hahaquote:Op donderdag 25 november 2010 02:37 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, dat klinkt idd als een lange dag.... dan ben ik heel gelukkig met mijn dag van 3u!!
Wat ga je laten doen bij de kapper?
Vriendinnetje van mij heeft ook een Sienquote:Op donderdag 25 november 2010 02:37 schreef Lindytje het volgende:
En sien is inderdaad het toppunt van luiheid. Als ik dood ga en reīncarneer, wil ik sien worden
Nou, zo gauw als je tegen sien zegt:'stukje lopen?' staat ze tegen je aan te springen! Maar sien is een kleuter, zodra haar normale bedtijd (22.30u ongeveer) voorbij is, is ze vervelendquote:Op donderdag 25 november 2010 02:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij heeft ook een SienHond wil op schoot getild worden, weigert te springen, weigert te rennen en zelfs voor een koekje gaat ie niet harder dan sjokken
wanneer je hem roept kijkt ie even op en als ie niet snel genoeg ziet wat er aan de hand is legt ie snel zn hoofd weer neer en slaapt ie verder
echt geweldig
Heb jij een hond met bedtijd?quote:Op donderdag 25 november 2010 02:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, zo gauw als je tegen sien zegt:'stukje lopen?' staat ze tegen je aan te springen! Maar sien is een kleuter, zodra haar normale bedtijd (22.30u ongeveer) voorbij is, is ze vervelend
Zo ligt ze nu bij me, het grijze en zwarte zijn mijn reet en benen
[ afbeelding ]
Nou, als je graag een pony wil, moet je een pony doen!! Zo'n half schuine als in je msn vind ik ook wel heel leuk staan!quote:Op donderdag 25 november 2010 02:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah moet je dat nou vragen, twijfels twijfels! Ik wil misschien weer een pony, weinig van de lengte af maar ik vind een pony heel leuk. Toch lijkt ik er ook een stuk jonger door dus ik kom er niet goed uit haha
Ja, ik heb een hond met een bedtijdquote:Op donderdag 25 november 2010 02:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb jij een hond met bedtijd?![]()
Of hebben alle honden dat?
![]()
Wat ontzettend schattiglig je lekker zo? haha
Wat grappig! De rest van de dag is ze ook echt wakker?quote:Op donderdag 25 november 2010 02:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hond met een bedtijdRituelen, is ze dol op
Ja, ik lig best lekkerLekker warm aan mijn benen!
Ja, de rest van de dag is ze heel waker! Rare hondquote:Op donderdag 25 november 2010 02:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat grappig! De rest van de dag is ze ook echt wakker?
Ik wil eigenlijk dit weer terug, maar dan moeten ze het wel zo knippen![]()
[ afbeelding ]
een tof beestquote:Op donderdag 25 november 2010 03:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, de rest van de dag is ze heel waker! Rare hondMaar wel heel lief!
![]()
Zo is je pony wel heel leuk!
En nu lekker slapen jij!
Ja, sien is mijn allerliefste beestje!quote:Op donderdag 25 november 2010 03:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
een tof beestnog 1 a4tje afmaken haha
klaaaarquote:Op donderdag 25 november 2010 03:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, sien is mijn allerliefste beestje!
Vooruit dan... 1 a4tje, en dan slapen jij!!
Goed gedaan wijffie!!quote:Op donderdag 25 november 2010 03:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
klaaaar16 paginas tekst in ongeveer 3 uren
an sich niet heel slecht, moet wel alles opzoeken enzo.. Slaap lekker Lindy, morgen weer een fijne dag
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef milka82 het volgende:
Nagellakliefhebster in de dop... madam zit nu bij me op schoot lakjes te bekijken en met wattenschijfjes te spelen....
De oudste heeft mijn 'helmer' al geclaimd, mocht ik ooit komen te overlijden.
Dochters
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ooit het gifje al een gespammed .. maar om de dag goed te beginnen ook het filmpje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het boek 'Wij' van Elvis Peeters aan het lezen en het is best shockerend, zal het even in een spoiler doen voor mensen die het niet willen zien/het boek nog willen lezen.Ik ben veel te nieuwsgierig voor spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik werd er serieus misselijk van tho
Knoei
Dan zal ik er maar niet erbij vertellen hoe het wordt beschrevenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ben veel te nieuwsgierig voor spoilers![]()
Ik werd er serieus misselijk van tho
Haha ja! Laat dit maar lekker taboe/not done blijvenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Aangeraden door mijn docent Nederlands![]()
Wel lekker makkelijk om een boekverslag met als thema taboedoorbrekend over te schrijven
herkenbaarquote:Op donderdag 25 november 2010 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom kijk ik telsell? En blijf dan kijken tot de prijs in beeld komt, lawl
noesquote:Op donderdag 25 november 2010 11:34 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben gewoon een zak met lakjes kwijt
Uit Duitsland, maar aangezien k alles uit die zak heb behalve de lakjes... Geen idee wat ik gedaan hebquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Uit Duitsland, maar aangezien k alles uit die zak heb behalve de lakjes... Geen idee wat ik gedaan heb
zeh horrorquote:Op donderdag 25 november 2010 11:34 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben gewoon een zak met lakjes kwijt
Ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat het als ik iets zoek en mama het dan binnen 2minuten uit de kast tovert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2010 11:54:45 ]
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet voor zwakke magenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Niet voor zwakke magenwthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf niet verder te lezen, want als dit het begin van het boek is, wordt het wss alleen nog maar ergerquote:Op donderdag 25 november 2010 11:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil nu ook best dat boek lezen
Niet voor zwakke magenziekelijk, ik wordt er echt misselijk van, ik ga de spoilers ook maar niet meer lezen want dit soort dingen kunne me echt pissed makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
......................quote:Op donderdag 25 november 2010 11:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Welk boek is het? Ik vind het echt vet hahahaha.
Als het echt gebeurd is vind ik het wel heel naar. Maar als het een boek is en het is verzonnen, vind ik het awesome. Ik houd nou eenmaal van shockerende dingen.quote:
Ik kan echt niet tegen dierenmishandeling, vind het VRESELIJK en ik zap altijd weg als er een reclame over komt omdat ik anders ga huilen en bij Animal Rescue moet ik ook 99% van de keren huilen, maar als het fictie is.. Dan niet. Ik houd van dignen die de gemiddelde mensen shockerend en vreselijk en awful vindt, dat maakt het juist super wat mij betreft. En ik ontken niet dat dat stukje fucking ziek isquote:Op donderdag 25 november 2010 12:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Het erge bij mij is dat ik erge verhalen over mensen prima kan handelen maar over beestjes en dan met name honden en katten echt absoluut niet.
Juist omdat daar al zoveel zieke shit mee uit wordt gehaald
Ach, topcoatje erover en hij is weer prettyquote:Op donderdag 25 november 2010 12:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Nouja, ik kan ook echt wel een hoop handelen hoor. Lees graag de Sade bijvoorbeeld. Maar dit vind ik niet echt appetijtelijk geschreven ook.
Manlief wilde zo graag dat ik Wagon Trail mat maakte. Heb ik het gedaan, issie gewoon zwart.
Man:
dit soort dingen gebeuren zo vaak in het echt .. ik vind het ziekelijk ...quote:Op donderdag 25 november 2010 12:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als het echt gebeurd is vind ik het wel heel naar. Maar als het een boek is en het is verzonnen, vind ik het awesome. Ik houd nou eenmaal van shockerende dingen.
Ja dat snap ik ook nog wel. Het boek is op zichzelf echter nog steeds fictie.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit soort dingen gebeuren zo vaak in het echt .. ik vind het ziekelijk ...
mensen die dit soort dingen schrijven zijn ook gewoon ziekelijk ... en degene die dan de boeken kopen sporen alleen maar weer aan tot dit soort rotzooi ... plus dat er altijd wel weer mensen zijn die het na gaan doen omdat het "stoer" is...quote:Op donderdag 25 november 2010 12:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog wel. Het boek is op zichzelf echter nog steeds fictie.
*koopt voorbinddildo en breekt in op zoek naar Sharaan dr poezelsquote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mensen die dit soort dingen schrijven zijn ook gewoon ziekelijk ... en degene die dan de boeken kopen sporen alleen maar weer aan tot dit soort rotzooi ... plus dat er altijd wel weer mensen zijn die het na gaan doen omdat het "stoer" is...
JIJ KOMT NIET MEER BIJ MIJ WONEN!!1quote:Op donderdag 25 november 2010 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
*koopt voorbinddildo en breekt in op zoek naar Sharaan dr poezels
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JIJ KOMT NIET MEER BIJ MIJ WONEN!!1
Vind je foto's van schaamlippen in een museum ook zo schokkend?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mensen die dit soort dingen schrijven zijn ook gewoon ziekelijk ... en degene die dan de boeken kopen sporen alleen maar weer aan tot dit soort rotzooi ... plus dat er altijd wel weer mensen zijn die het na gaan doen omdat het "stoer" is...
Nee, eerder belachelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vind je foto's van schaamlippen in een museum ook zo schokkend?
Ik ga jullie levens verpesten later.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, eerder belachelijk
Ik zit er echt niet op te wachten om dat te zien![]()
Nah, dan gaan we je gewoon boycottenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga jullie levens verpesten later.
Lukt nietquote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nah, dan gaan we je gewoon boycotten
Ja, daarom is het een 'goed' boek.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Lukt niet![]()
![]()
![]()
Maar meisjes, jullie snappen toch wel dat dit soort reacties juist de intentie van de schrijver is?
Jouw favoriet is Rembrandt?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of een PETA oprichten maar dan voor 'moderne' mongolen 'kunstenaars' met zulke zieke gedachtegang.
GROENE VERF GOOIEN FTW
dat dus ... en die worden niet mishandeld en die geven zich vrijwillig op om geschilderd te wordenquote:
Nee totaal niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jouw favoriet is Rembrandt?
Ja preciesquote:Op donderdag 25 november 2010 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, daarom is het een 'goed' boek.
Maar ik vind hem daarom nog wel ziek.
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Maar ook niet mensen die foto's van schaamlippen kunst vinden
Dat is Dada, antikunstquote:Op donderdag 25 november 2010 13:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:RIjuvgzMWJT_bM:http://i6.photobucket.com(...)7.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
oh myquote:Op donderdag 25 november 2010 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan beter van Man Ray
whutt?quote:
ik heb dat ook altijdquote:Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net foto's laten maken voor het planbord op m'n werk, I do not likez photos of me
nouja, je zal er maar je mooie blouse mee strijken, denk ik danquote:Op donderdag 25 november 2010 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
whutt?
Dit is niet gebruikt om dieren mee te mishandelen hoor
Dát is nou precies de gedachte van Dada.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, je zal er maar je mooie blouse mee strijken, denk ik dan![]()
dan moet je je ff bij bibi meldenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben een lijst voor je aan het maken ,,, ik mag hopen dat je met auto en aanhanger gaat?
Je kan er ook van maken 'dat is een urinoir, dat is geen kunst, net zomin als een driehoek op een wit vlak kunst is.'. Of foto's als dezequote:
Die's vet. Maar ik heb altijd geleerd dat Duchamp een van de eersten was met zo'n 'radicaal' idee dus daarom gebruik ik die altijd om mensen te overtuigen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan beter van Man Ray
Dat is precies het punt.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, je zal er maar je mooie blouse mee strijken, denk ik dan![]()
coolquote:Op donderdag 25 november 2010 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dát is nou precies de gedachte van Dada.
iets met een functie veranderen, heel simpel, maar zodat het geen functie meer heeft
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan moet je je ff bij bibi melden
lijstjes in m'n pm/DM/mail/sms dan maar hequote:Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
maar ik wil een handcremetje die jij gepromote haden ik wil vaaaaaaaaaast nog wel iets
En ze deden alles volgens de wetten van het toeval om te voorkomen dat vooroologse ideeën hun werk zouden beinvloedenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
According to its proponents, Dada was not art, it was "anti-art". Everything for which art stood, Dada represented the opposite. Where art was concerned with traditional aesthetics, Dada ignored aesthetics. If art was to appeal to sensibilities, Dada was intended to offend. Through their rejection of traditional culture and aesthetics, the Dadaists hoped to destroy traditional culture and aesthetics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort dingen vind ik dus echt awesome.
Spoiler omdat groot, zal ze zo resizen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
iehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort dingen vind ik dus echt awesome.
Spoiler omdat groot, zal ze zo resizen.![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zulke rare dingen heb ik vorig jaar in Duitsland gezien ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort dingen vind ik dus echt awesome.
Spoiler omdat groot, zal ze zo resizen.
Was een aparte 18+ zaal, ook niet echt efficiënt want we waren geen 18![]()
PM hem wel! kan jou niet smsenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lijstjes in m'n pm/DM/mail/sms dan maar he
niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PM hem wel! kan jou niet smsen
ja, volgens mij heb ik nog wel een flesjequote:Op donderdag 25 november 2010 13:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mirjam ik las ergens ooit dat jij nog nagellakverdunner over had? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Moet jij eigenlijk niet werken ofzo?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PM hem wel! kan jou niet smsen
pauzequote:Op donderdag 25 november 2010 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk niet werken ofzo?
Nee, sorry.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, volgens mij heb ik nog wel een flesje
kom je naar de meet?
Als je geen zin hebt om op te sturen voor een vergoeding dan laat maar zitten haha, dan ga ik zelf wel op zoek.quote:
dit laat mij d'r wel slecht uitzien zo he?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om op te sturen voor een vergoeding dan laat maar zitten haha, dan ga ik zelf wel op zoek.
Beetje zielig hequote:Op donderdag 25 november 2010 13:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dit laat mij d'r wel slecht uitzien zo he?
het was gewoon omdat dat makkelijker is.
het is de eerste keer niet dat iets kwijtraakt in de post.
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dit laat mij d'r wel slecht uitzien zo he?
het was gewoon omdat dat makkelijker is.
het is de eerste keer niet dat iets kwijtraakt in de post.
Zo bedoel ik het helemaal niet, zie de PI. Ik snap ook wel dat dat makkelijker is, en daarom zei ik als je geen zin hebt om op te sturen laat maar zitten. Want voor mij is het ook een kleine moeite om zelf op zoek te gaan.quote:
nouja, gehaat?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Zo bedoel ik het helemaal niet, zie de PI. Ik snap ook wel dat dat makkelijker is, en daarom zei ik als je geen zin hebt om op te sturen laat maar zitten. Want voor mij is het ook een kleine moeite om zelf op zoek te gaan.
Tering ik maak mezelf hier wel gehaat hč.
snowfairyquote:Op donderdag 25 november 2010 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
WELKE DOUCHEGEL MOET IK NOU NEMEN?
Nouja gister begonnen mensen ook al te zeiken over drie klikken en dat ik dat niet snapte en boehoe. En vandaag begonnen mensen op mijn mening te kotsen en dan nu dit.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, gehaat?
het was gewoon geen handige combo
maar ik wil 'm best opsturen hoor
Kneipp!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
WELKE DOUCHEGEL MOET IK NOU NEMEN?
euhmm wat kostte het ook al weerquote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja gister begonnen mensen ook al te zeiken over drie klikken en dat ik dat niet snapte en boehoe. En vandaag begonnen mensen op mijn mening te kotsen en dan nu dit.Beetje naar. En ik bedoel het allemaal niet lullig maar mensen schijnen me gewoon niet te begrijpen ofzo (niet alleen hier trouwens, ook op school en de mensen die me wel snappen die wonen ver weg) dus heb het een beetje gehad met alle misverstanden. Maargoed, ik bedoelde het dus niet zo, integendeel.
Okies, zou inderdaad tof zijn.Wat wil je ervoor hebben?
een mix van allemaal, want snowfairy stinkt heul nietquote:Op donderdag 25 november 2010 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan kiezen uit
The bodyshop perzik, framboos of dreams unlimited
Kopen!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik niet en stinkt
[..]
Heb ik ook niet
3 euro oid?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhmm wat kostte het ook al weer
iets van 1,65 ofzo?
plus een vergoeding voor postzegel en bubbelenvelop
Had ik nou dinsdag nog maar honey I washed the kids zeep gekochtttquote:Op donderdag 25 november 2010 13:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een mix van allemaal, want snowfairy stinkt heul niet
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is eht een teken dat ik echt moet gaan douchen omdat ze op Animal Planet zeggen dat ze een egel gaan douchen
Je brengt hetgene wat je zegt gewoon niet echt goed over, als je iets duidelijker bent dan krijg je vast stuk minder gedoe eromquote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja gister begonnen mensen ook al te zeiken over drie klikken en dat ik dat niet snapte en boehoe. En vandaag begonnen mensen op mijn mening te kotsen en dan nu dit.Beetje naar. En ik bedoel het allemaal niet lullig maar mensen schijnen me gewoon niet te begrijpen ofzo (niet alleen hier trouwens, ook op school en de mensen die me wel snappen die wonen ver weg) dus heb het een beetje gehad met alle misverstanden. Maargoed, ik bedoelde het dus niet zo, integendeel.
Okies, zou inderdaad tof zijn.Wat wil je ervoor hebben?
ik ruik je helemaal hier stinky, ga douchen!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is eht een teken dat ik echt moet gaan douchen omdat ze op Animal Planet zeggen dat ze een egel gaan douchen
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hebben zelfs sharana wasberen![]()
[ afbeelding ]
Dan moet ik voor alles wat ik zeg een ellenlang verhaal gaan typen. Mensen zouden ook van het aardige in de mens uit kunnen gaan. En PI's maken doorgaans vrij veel duidelijk op fora en in het echt een gezichtsuitdrukking ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je brengt hetgene wat je zegt gewoon niet echt goed over, als je iets duidelijker bent dan krijg je vast stuk minder gedoe erom
SI!!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Ik vind jou zo tof.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
hoe gaan ze heten?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:05 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb echt een bazen naam bedacht voor ze.
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
phineas en ferb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
phineas en ferb.![]()
Vernoemt naar deze 2 helden.
[ afbeelding ]DAT IS GAAAAAAAAAAAAAAFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Kut.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik
BADGER BADGER BADGER BADGER in mn hoofd
[ afbeelding ]
I can't be helped
[..]
phineas en ferb.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.awesome
[..]
phineas en ferb.![]()
[ afbeelding ]nice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil er ook een ... dan gaat ie vast wel iets van SCSI of iets anders heten ... blijf een nerdje![]()
It's my pleasurequote:
Het is een koe en het knoeit, een knoeiquote:Op donderdag 25 november 2010 14:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
En op m'n hand..en op m'n bureau
WTF, normaal knoei ik nooit zo idioot
De subdinges made my day.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is een koe en het knoeit, een knoei![]()
Bij nader inzien is je ava toch een poes, jammer
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
It's my pleasure
[..]
Het is een koe en het knoeit, een knoei![]()
Bij nader inzien is je ava toch een poes, jammer
Ja ik snapquote:Op donderdag 25 november 2010 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ava een koe was, vandaar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dashondquote:Bijnamen van de teckel zijn:
* Doxie
* Hotdog
* Accordeonhond
* Worsthond
* Dachsen
* Dackel
Accordeon.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dashond
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:20 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een nieuwe sig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |