Mine !quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I will come and steal your prrretty cabinet.
Wat zijn Chanel make-up musthaves?
Dit dus eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mine !![]()
Ooo en ik wil nog steeds chanel paradoxalMaarrrrr ik geef alleen maar om nagellak en niet om ander make-up.. zooi
Ik vind Paradoxal heel tof. Heel subtiel.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik twijfel dus heel erg over Paradoxal, Vendetta of Gondola, of toch een Dior lakje waarvan ik het nummer niet meer weet.
Ik hou van sneeuwquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom sneeuwt het al in die banner? Ik wil nog geen sneeuw.(Helemaal morgen niet, want trein + sneeuw = onheil)
Sneeuw an sich is tof, sneeuw in combi met trein is minder tof.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh bah, wat irritant, die DM-blokjes vallen over m'n quote- en editknop heen.
Inderdaad, die mascara is serieus de beste die er is! Geeft ook geen zwarte vegen onder je ogen aan het einde vd dag. Waterproof gebruik ik niet want slecht voor je wimpers dus daar kan ik niet zoveel over zeggen, maar de normale mascara..quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef princess-a het volgende:
Debsterr: de mascara Inimitable is echt een aanrader! Waterproof helemaal
Ja, heb hem vorige week nog gekochtquote:Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef Juud- het volgende:
Is Lemony Flutter weer te koop ja? Toen ik een 1,5mnd terug bij Lush was, zei de verkoopster dat -ie tijdelijk uit het assortiment was omdat 1 van de bestanddelen op dieren getest werd oid.
Ik ben ook fan! Duur, maar echt goed!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Juud- het volgende:
[..]
Inderdaad, die mascara is serieus de beste die er is! Geeft ook geen zwarte vegen onder je ogen aan het einde vd dag. Waterproof gebruik ik niet want slecht voor je wimpers dus daar kan ik niet zoveel over zeggen, maar de normale mascara..
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, heb hem vorige week nog gekocht
Is echt een aanrader!!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Juud- het volgende:
[..]
goed dat ik het weet, dan ga ik 'm ook alsnog kopen!
Jawel hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef Maria2.0 het volgende:
Is er iemand die bij een Lush winkel in de buurt woont en eventueel een proefje Lemony Flutter voor me zou kunnen scoren?![]()
Mijn nagelriemen zijn uitgedroogd lijkt het wel en het niet velletjes pulken wordt daardoor steeds moeilijker. Ik ben zo benieuwd of dat spul ook voor mij goed werkt..
ik wil ook nog geen sneeuw! alhoewel het mij wel heel leuk lijkt om de kittens voor het eerst in een dikke pak sneeuw te zienquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom sneeuwt het al in die banner? Ik wil nog geen sneeuw.(Helemaal morgen niet, want trein + sneeuw = onheil)
Ik bedoelde een proefje, dus een klein beetje om te proberen of het echt godenspul isquote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel hoorallen hij past niet door de brievenbus, dus ik weet niet of je naar de meet komt dan kan ik hem meenemen, en anders wordt het brievenbuspost dus dat is 6,75 ... volgens mij kun je hem van via hun website ook bestellen want dat zijn ook de verzendkosten en dan heb je hem sneller
maar als je wilt dat ik meeneem laat maar weten!
Ze SCHIJNEN maatregelen te hebben genomen. Wat een voordeel zou zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sneeuw an sich is tof, sneeuw in combi met trein is minder tof.
Nighty! Oh, en als je nog naar lush gaat en ze hebben Baby Face nog... wil je er dan 2 ofzo voor me meenemen?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
eeen genoeg gespammed, ik ga op bedje liggen!
truste alvast dames
Ik geloof er geen bal van dat het effectief gaat zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze SCHIJNEN maatregelen te hebben genomen. Wat een voordeel zou zijn
Een aantal belangrijke maatregelen zijn:quote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van dat het effectief gaat zijn.
Postte het net in het Lush topic toevallig maar als je een goede vervanging zoekt voor Babyface moet je Ultrabland eens proberenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nighty! Oh, en als je nog naar lush gaat en ze hebben Baby Face nog... wil je er dan 2 ofzo voor me meenemen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een aantal belangrijke maatregelen zijn:
• 2300 wisselsverwarmers vernieuwd
• Treinen winterbestendig gemaakt en getest
• Eigen weerbureau
• Alerte organisaties
Ik las waterbestendig
ik heb dus een nieuwe collega. En die werkte dus bij prorail hiervoor. En die zei dus. Dat het allemaal onzin isquote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een aantal belangrijke maatregelen zijn:
• 2300 wisselsverwarmers vernieuwd
• Treinen winterbestendig gemaakt en getest
• Eigen weerbureau
• Alerte organisaties
Ik las waterbestendig
Dit versterkt mijn vermoeden.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb dus een nieuwe collega. En die werkte dus bij prorail hiervoor. En die zei dus. Dat het allemaal onzin isdie 2300 wissels... is dikke onzin
die zijn helemaal niet vernieuwd. De enige wissels die ze verwarmd hebben zijn wissels bij sporen waar geen trein met passagiers overheen gaat
Dat zijn sporen op rangeerterreinen en zo.
![]()
En nog meer blabla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |