Die ander, want Lapo = opener + die ander is eerderquote:Op woensdag 24 november 2010 19:56 schreef seasushi het volgende:
he, welke van de 2 nieuwe topics moet ik nu volgen?
Je denkt het iig, ik hoop stiekem wel op zoveel CMetjes sneeuw...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat ook niet gebeuren denk ik:p
Dat laatste gun ik je graagquote:Op woensdag 24 november 2010 20:00 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Je denkt het iig, ik hoop stiekem wel op zoveel CMetjes sneeuw...
lekker met me zoontje van 3 door de sneeuw banjeren
Nou ik woon in Almere, wij zitten precies met Almere in een "kuil"quote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste gun ik je graag
Alleen ik geloof het gewoon niet zo dat er zoveel sneeuw gaat vallen haha:$
Woon je in binnenland? Ik aan de kust namelijk dus daar verwacht ik al helemaal niks haha.
Haha ja precies soort van berg gebied woon jij dus maar dan zonder bergen hahaha. Wel cool!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Nou ik woon in Almere, wij zitten precies met Almere in een "kuil"
Als er noodweer aankomt vanuit H'sum of Utrecht, verliest die zijn kracht boven Almere en woelt weer op precies na Almere en in lelystad is het dan feest.
Maar 1 voordeel hieraan, als het hier valt, blijft het meestal lang hangen
Deze gezien er nog een paar links in de OP zijn bijgekomenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:56 schreef seasushi het volgende:
he, welke van de 2 nieuwe topics moet ik nu volgen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef garnage-patrick het volgende:
je mag mij ook op de userkaart zetten.
Muntendam
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef Pino112 het volgende:
@Maker van de userkaart: Pino112 graag toevoegen bij Nieuwleusen.
Danku
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:23 schreef lezzer het volgende:
Ik wil ook wel op de userkaart. In De Peel, zeg maar zo'n beetje tussen Weert en Venlo in
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Zeg mij maar op die weerkaart in Nijverdal (OV)
En dan te bedenken dat ik sinds 98 in Almere woon... Veel sneeuw in Almere had de eerste paar jaar en toen ik weer vaker op bezoek ging in Voorburg (waar ik vandaan kkom) er wel sneeuw lag en in Almere niet...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja precies soort van berg gebied woon jij dus maar dan zonder bergen hahaha. Wel cool!
Zet mij ook bij Den Haagquote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze gezien er nog een paar links in de OP zijn bijgekomen![]()
Hier nog een paar aanvragen voor de FOK!User kaart
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Eente vergeten...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze gezien er nog een paar links in de OP zijn bijgekomen![]()
Hier nog een paar aanvragen voor de FOK!User kaart
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier hetzelfde, vanaf oktober ongeveer, moest ook wel, anders werd het gedurende de nacht te koud idd.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:50 schreef Asgard het volgende:
[..]
Lol!
Wij hebben tropische vogels en bij ons is het ook pas sinds eind oktober aangegaan.
Ik neem jou ook niets kwalijk hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef lezzer het volgende:
Ik ben er anders best wel ooit hoor
Wel vooral bij wind/regen ende schneeuw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |