quote:Op woensdag 24 november 2010 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
Nicole heeft Machiel en Astrid laten bannen?
en was dat plaatje zo ranzig dan?
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest serieus bijna kotsen
Terecht ookquote:
dat linkjequote:Op woensdag 24 november 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
Wat? Is As gebanned? What the hell for
Omdat ze dacht mij met iets te kunnen hosselenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
Om die mosselquote:Op woensdag 24 november 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
Jezus, wat een ontzettend kinderachtige actie. Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:09 schreef omearos het volgende:
[..]
dat linkje
ik had een TR gedaan, om die link weg te laten halen. Blijkbaar was het genoeg voor een ban
Stel je aan zegquote:
Alsof As jou wil hosselenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Omdat ze dacht mij met iets te kunnen hosselen
Jawel.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:11 schreef Daywalk3r het volgende:
David welk plaatje faalt?
Die van mij toch niet he?
Je wil me gewoon terugpakken omdat ik dat topic volrammelde laatst.quote:
Deze is ook mooi en onbekend.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:11 schreef ReMcOrE het volgende:
deze is relatief onbekend van de Party Animals, maar wel tof
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:14 schreef ACT-F het volgende:
Het eerste wat ik wilde posten was precies de TT
Hij opende een topic met hetzelfde plaatjequote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
van Astrid weet ik het nu, maar waarom heeft Machiel nou een ban dan?
toch blij dat ik de andere bandjes er onder geknupt heb danquote:Op woensdag 24 november 2010 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er komt echt fucking veel sneeuw
Die maakt een apart topic aan in ONZ met dat plaatje als OPquote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
Die was zo snugger om met die link een nieuw topic te openenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
Om het posten van hetzelfde plaatje als As. Terwijl As geen plaatje postte, maar alleen een link.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
Ohjah, ff vergeten...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om het posten van hetzelfde plaatje als As. Terwijl As geen plaatje postte, maar alleen een link.
Blijkbaar zitten hier tere zieltjesStelletje NSB'ers.
Vertel eens wat ik ook weer heb misdaan?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ohjah, ff vergeten...
Jij bent altijd zo braaf
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij opende een topic met hetzelfde plaatje
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die maakt een apart topic aan in ONZ met dat plaatje als OP
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die was zo snugger om met die link een nieuw topic te openen
aha! bedankt voor jullie reacties...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om het posten van hetzelfde plaatje als As. Terwijl As geen plaatje postte, maar alleen een link.
dat moet ik dit weekend maar ff doenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
toch blij dat ik de andere bandjes er onder geknupt heb dan
Grappig om dit te lezen met die PI erbijquote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar zitten hier tere zieltjesStelletje NSB'ers.
Ha, zeiksnorquote:Op woensdag 24 november 2010 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grappig om dit te lezen met die PI erbij
Hoi snoepjequote:
Niets hoor, ik hou gewoon zo van jequote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens wat ik ook weer heb misdaan?
Blaat geen onzin.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niets hoor, ik hou gewoon zo van je
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar "The Return of the Mosselvrouw"
Nog 48 uurtjesquote:Op woensdag 24 november 2010 19:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar "The Return of the Mosselvrouw"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |