Inderdaad, respect voor die kerel dat hij zo actief is.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind ik niet '' hoor, dat vind ik
![]()
Tuurlijk, maar het irritante is dat je dan net flashed en er direct weer een nieuwe overheen kan gooien.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind ik niet '' hoor, dat vind ik
![]()
Zelfs rooten zorgt er al voor dat je garantie weggaat, dus een custom Rom ook al..quote:Op donderdag 16 december 2010 09:35 schreef Boomvorm het volgende:
Door alle posts hier kan ik bijna de verleiding niet meer weerstaan om die rom erop te gooien. Ik heb alleen de telefoon simlock vrij bij de mediamarkt gekocht, iets van 2 maanden geleden. Hoe zit het met mijn garantie zodra ik er een custom ROM opgooi?
In dat geval is mijn garantie sowieso al verloren gegaan, aangezien ik hem heb geroot.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfs rooten zorgt er al voor dat je garantie weggaat, dus een custom Rom ook al..
Ik weet niet of Samsung kan zien dat je hem in het verleden al eens geroot hebt, zo nee dan lijkt me dat er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
In dat geval is mijn garantie sowieso al verloren gegaan, aangezien ik hem heb geroot.
"Een stock rom erop gooien herstelt dit weer?"
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
Sinds ik WhatsApp erop heb staan, moet ik hem ook minstens 1 keer per dag opladen.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb nog steeds een probleem met mijn batterij. Heb er al verschillende apps afgeflikkerd (onzin spelletjes etc.) heb de bewegende achtergrond vervangen voor een stilstaande. Ik kijk elke keer bij taakbeheer of er nog iets staat te draaien (niet dus) maar toch moet ik elke dag opladen en het lijkt wel alsof ie steeds sneller leegraakt
Zou het aan die simpele flip-clock liggen die ik op mijn scherm heb staan?
Oh dat is nou net die ene die er zeker niet afgaatquote:Op donderdag 16 december 2010 13:29 schreef Justinn het volgende:
[..]
Sinds ik WhatsApp erop heb staan, moet ik hem ook minstens 1 keer per dag opladen.
Nee.quote:
Hij voelt nog sneller, kleine bugfixesquote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
vraag is misschien een beetje vaag maar is het de moeite waard om dat te doen?
oke dat was mijn vraag, hoezo antwoord je dan nee? altijd van die geinpoten hier op fok, doet me denken aan dat filmpje!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Hij voelt nog sneller, kleine bugfixes
Ik zou het wel weten
Wat is er precies anders aan dan de stock rom?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef jampot het volgende:
Ik heb Darky's rom 5.5 ook draaiende
Anders google je zelf even.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:59 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Wat is er precies anders aan dan de stock rom?
[edit]nvm, kan natuurlijk ook zelf even googlen[/edit]
Nog niet gezien hier, maar wel beter dat Samsung dit doet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:57 schreef Pino112 het volgende:
En er is tevens een nieuwe firmware via KIES:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=877864
Yep, heb m er zojuist op gezetquote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef Luco het volgende:
Darky's v6.0 is uit, op basis van de JPX 2.2.1 versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |