Jij stlet ook alleen maar kutvragen hequote:
Doc JPO heb ik geinstalleerd, dat was toen de 'quote:Op woensdag 15 december 2010 13:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb Doc Rom nog nooit een keer fatsoenlijk getest, is die een beetje de moeite waard? Ik het gevoel dat sinds de laatste JPU-rom van Darky dat iedereen aan het overlopen is
Ik neem mezelf altijd weer voor he, nee deze rom houdt je er gewoon een tijdje op. Nee als die iets langzamer is of er werkt 1 ding niet 100% ga je niet wipen /cleanflashen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doc JPO heb ik geinstalleerd, dat was toen de '' ROM.
Heb ook JPU van Doc geflasht, toen nog versie 2, maar die vond ik langzamer dan Darkys 5.1
Darky
Ik raadt Lagfix af om eerlijk te zijn het is nadelig voor je batterijduur en ook niet meer nodig eigenlijk. Probeer het maar eens een keer zonderquote:Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef Luco het volgende:
enige nadeel van 5.4 is dat je ook een nieuwe Voodoo kernel moet flashen. Barcode Scanner FC't steeds bij mij en hij herkent m'n externe SDkaart niet als ik 'm aansluit op de PC.
Het is niet de lagfix zelf maar puur de kernel? Als ik die erop heb staan kan ik altijd nog /disable lagfix erbij donderen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:45 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik raadt Lagfix af om eerlijk te zijn het is nadelig voor je batterijduur en ook niet meer nodig eigenlijk. Probeer het maar eens een keer zonder
Hmm inderdaad, BS FC't hier ook.. Zal wel bugje zijn, gewoon even wachten tot 5.5quote:Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef Luco het volgende:
enige nadeel van 5.4 is dat je ook een nieuwe Voodoo kernel moet flashen. Barcode Scanner FC't steeds bij mij en hij herkent m'n externe SDkaart niet als ik 'm aansluit op de PC.
Heb je dat niet per ongeluk uitgezet bij je notifactionbar (dat ding wat je naar beneden kan trekken waar sms/mail e.d. verschijnen)?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik heb een paar uur geleden mijn galaxy opnieuw gestart, en nu gaat het scherm niet automatisch meer in landscape modus als ik hem draai? (Ook niet naar nog een nieuwe opstart)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke heb jij gedownload? De overgeklokte?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:01 schreef Luco het volgende:
Als je dus de nieuwe Voodoo kernel flasht ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=823300 ) zijn alle bugs als het goed is weg. BS FC't hier niet meer in ieder geval.
Nee, de gewone.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke heb jij gedownload? De overgeklokte?
BackLightNotification, gaan je 2 knopjes branden als je een email/sms/oproep hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef Luco het volgende:
Die zat dus ook in die Voodoo kernel ingebakken volgens mij
Wat is BLN
Vind ik niet 'quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef Luco het volgende:
5.5 is alweer uit van Darky. Gaat verdomd rap, steeds kleine bugfixes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |