quote:Op maandag 13 december 2010 11:26 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals het nu is. Ben er nog niet tevreden over, vind het eigenlijk nog te druk
Mooi, maar wat ik vaker zie, en niet snap, is waarom je dan het batterij percentage en de tijd dubbel op hebt. Wat is daar het nut van?quote:Op maandag 13 december 2010 17:46 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, het komt al dichter in de buurt.
die drukte zit hem in je achtergrond, neem een achtergrond zonder rare lijnen, met eventueel een subtiel helderheidverschil, dan zal het mooi zijnquote:Op maandag 13 december 2010 17:46 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, het komt al dichter in de buurt.
Omdat ik over het algemeen m'n notification bar laat verbergen door LancherPro. Heb dat percentage er nu alleen inzitten zodat ik vanuit app's kan zien hoeveel sap m'n batterij nog heeft.quote:Op maandag 13 december 2010 17:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mooi, maar wat ik vaker zie, en niet snap, is waarom je dan het batterij percentage en de tijd dubbel op hebt. Wat is daar het nut van?
Ah, op die fietsquote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat ik over het algemeen m'n notification bar laat verbergen door LancherPro. Heb dat percentage er nu alleen inzitten zodat ik vanuit app's kan zien hoeveel sap m'n batterij nog heeft.
Heheheh mijn homescreen zijn wat noodzakelijk apps, nieuws en RSS, aandelen, agenda en taken en berichten van gmail, sms, twitter, facebook. Een grote informatie stroomquote:
Ik wil een vrij kale homescreen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heheheh mijn homescreen zijn wat noodzakelijk apps, nieuws en RSS, aandelen, agenda en taken en berichten van gmail, sms, twitter, facebook. Een grote informatie stroom
En dan doe je een halve dag met je accu? of valt dat nog mee.quote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heheheh mijn homescreen zijn wat noodzakelijk apps, nieuws en RSS, aandelen, agenda en taken en berichten van gmail, sms, twitter, facebook. Een grote informatie stroom
Het wordt overschat hoeveel energie dat kost. De meeste energie gaat verloren aan je scherm Android zelf is best wel zuinig. Kijk maar eens onder accugebruik bij instellingen hele grote kans dat meer dan 60% van je energie is gebruikt voor je scherm.quote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef exile79 het volgende:
[..]
En dan doe je een halve dag met je accu? of valt dat nog mee.
ik kom ook heel ver met een tankwagen achter mn auto, maar das de bedoeling niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:24 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Daarnaast extra accu+autolader kom ik heel ver
Zonder auto of extra accu redt ik vaak ook wel de hele dag met 30% over aan het eind van de avond. Maar soms gebruik ik mijn telefoon als hotspot voor mijn laptopquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kom ook heel ver met een tankwagen achter mn auto, maar das de bedoeling niet.
stoor me er nog steeds aan dat je de accu in de gaten moet houden om niet zonder sapf te vallen..
En je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
die drukte zit hem in je achtergrond, neem een achtergrond zonder rare lijnen, met eventueel een subtiel helderheidverschil, dan zal het mooi zijn
haha yeah, vaag??quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:35 schreef Luco het volgende:
[..]
En je hebt nog gelijk ook. Ben nu tevreden
. Enige jammere is dat als ik m'n telefoon reboot hij alle instellingen vergeet
solved 5.4 is uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef Luco het volgende:
Darky 5.3 is vrijgegeven, alleen heeft ze er 1 kleine bug inzitten. Ik wacht wel tot die hersteld is, tot die tijd ben ik blij met 5.2!
Geolocatie is kapottquote:Op woensdag 15 december 2010 07:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gruwelijk, maar eens even flashen dan he
quote:Op woensdag 15 december 2010 08:04 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Geolocatie is kapott![]()
(Niet via GPS maar via mobiele zendstations en wifi)
-Edit-
Na een re-flash van JJPU-stock direct naar Darky 5.4 doet die het weer![]()
Bij mij werkt ie gewoon, de EasyWeather widget ziet gewoon dat ik nu in Zwolle ben..quote:Op woensdag 15 december 2010 08:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]Zal zo eens kijken, hij is weer supersnel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |