Welk buikjequote:Op woensdag 24 november 2010 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha de fotografe zei op een gegeven moment dat het met mn handen voor mn buik wel leuk zou zijn. ze stoorde zich waarschijnlijk aan mn buikje
Tofquote:Op woensdag 24 november 2010 17:39 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
![]()
Studiereis naar Tsjechië in januari.
![]()
![]()
Dat was in de jaren 70 en 80 vrij gewoon.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
die bos haar(tussen dr benen)
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was in de jaren 70 en 80 vrij gewoon.
Ik weet het: tegenwoordig worden mensen allemaal gemaakt zonder schaamhaar, maar vroeger had men dat wel gewoon en David Hamilton fotografeerde het ook nog met z'n soft focus vaseline lensen.
Slaap zequote:
In Barcelona?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
Woehoe, het appartementje van mijn schoonzus is vrij dit weekend. Dat betekent dat we dit weekend hartje centrum slapen, leuk!
Uit 1994quote:Op woensdag 24 november 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk, dit zijn nou leuke protest-acties
http://www.nuentoen.nl/fo(...)-om-te-studeren.html
Ahquote:
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Uit 1994Man, da's haast antiek
Nu net, was nog onderweg. net binnen en zit nu muziek te luisteren op de meest relaxte manier ooit. Wat een chill bank is dit zegquote:Op woensdag 24 november 2010 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg TAV, ben jij ergens online of niet
Helaasquote:Op woensdag 24 november 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, ken je Madrid? Sol is echt centrum-centrum. Leuk! CafeetjesTapas
Echt?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
HelaasIk ben nog Spanje-maagd
Mijn enige internationale ervaringen voor de komende tijd wordt de kennismaking met mijn 6 amerikaanse collega's
Dat zijn allemaal dingen om leuk met z'n tweeen te doenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt?Nou, ik vind Madrid echt een aanrader en je vliegt er hartstikke goedkoop heen. Doen! Tapaatjes eten, wijntjes drinken, beetje musea kijken....
Jaquote:
Succes Bloessiequote:Op woensdag 24 november 2010 19:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ikke niet meer :
Zo omkleden en auditeren*ril
Musea moet je juist in je uppie doenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
Dat zijn allemaal dingen om leuk met z'n tweeen te doenHet gaat mij om de stad
Lekker wandelen, rondkijken, 's avonds ff hapje eten en dan snel door.
Nou. Dan laat je Los thuisquote:Op woensdag 24 november 2010 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Musea moet je juist in je uppie doenBeetje langs leuke pleinen kuieren, gebouwen kijken...
Ik zou best in m'n eentje willen, hoor.
Ja, dat krijg ik natuurlijk niet gedaan, want die is dol op z'n neefjesquote:Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Dan laat je Los thuisKunnen we eindelijk naar de Burger King
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat krijg ik natuurlijk niet gedaan, want die is dol op z'n neefjesTe leuk
Yeahquote:
Here comeeeeeeessssssssssssss....... BLUEZZZZZZZZ!quote:
* krakkemieke applaudiseertquote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Here comeeeeeeessssssssssssss....... BLUEZZZZZZZZ!![]()
![]()
Assertief zijn: Een Bluezzje doen. "Opzouten bij die ...!;quote:
Memoquote:
Moet jij niet kroeghangen?quote:
Euh, weet je dat wel zo zeker?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
En Steer, je moet net zo over je studie leren denken als over dames.
Huh? Why?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga opeens een beha op mijn boodschappenlijstje zetten.....
Ja, sinds hij in E woont, gaat het relaxter lijkt het. Dus iets relaxter denken lijkt me wel goed......quote:
Krak? Volgens mij woont-ie niet meer in E?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, sinds hij in E woont, gaat het relaxter lijkt het. Dus iets relaxter denken lijkt me wel goed......
Ik heb er een nodig en bij Memo denk ik altijd aan lingerie. En aan mooie piercings. Maar die heb ik niet nodig.quote:
Hoi!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef Sarabi het volgende:
Even een snelle zwaaiik was populair vanavond, was druk in de winkel
19jaar geleden alweer....quote:Op woensdag 24 november 2010 19:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ikke niet meer :
Zo omkleden en auditeren*ril
Ik word oud.....quote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Krak? Volgens mij woont-ie niet meer in E?
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben al weer thuis!
Jij was er toch niet vanavond??
Oh barst...woensdag. Nou ja, wel dusquote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben al weer thuis!
Jij was er toch niet vanavond??
Nou, het is wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh barst...woensdag. Nou ja, wel dusBesloot een avondje thuis te blijven ipv concertje in R'dam te gaan doen
Bankhangen is goed als je je slapjes voelt!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
Nu bankhangen met Bourne UIltimatumEn Tony's Chocoloney's
DUS is Brinkman schuldig?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)id_over_verleden.xml
5 stuks dus bij de PVV en waarschijnlijk 6, want Brinkman weigerde mee te doen.
Nee. Niet bij voorbaat. Vraag me alleen af waarom hij als enige kamerlid weigerde mee te doen.quote:
Beetje typisch voor zo'n 'democraat in hart en nieren' inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Niet bij voorbaat. Vraag me alleen af waarom hij als enige kamerlid weigerde mee te doen.
Volgens hem om principiele redenen. Zie het bericht.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Niet bij voorbaat. Vraag me alleen af waarom hij als enige kamerlid weigerde mee te doen.
Toevallig nou weerquote:Op woensdag 24 november 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)id_over_verleden.xml
5 stuks dus bij de PVV en waarschijnlijk 6, want Brinkman weigerde mee te doen.
Ah! Dat vroeg ik me al lang af. Is dat gecomponeerd voor de CL? Of bestond het al?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Toevallig nou weer
Tijd voor een stukje klassieke muziek
Dan wil ik weten op grond van welke principes dat dan is.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens hem om principiele redenen. Zie het bericht.
Het is voor het begin van de CL in 1992 speciaal gecomponeerd. Het is een afgeleide van Handel's "Zadok the Priest" from the Coronation Anthems.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ah! Dat vroeg ik me al lang af. Is dat gecomponeerd voor de CL? Of bestond het al?
Van die andere dingen weet ik niks.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan wil ik weten op grond van welke principes dat dan is.
Net zo principieel als hij met z'n drankprobleem in Nieuwspoort om ging en net zo principieel als de aangiftes door een aannemer die tegen hem liepen ?
En net zo principieel democraat, maar toch blijven zitten in een fractie die met z'n allen tegen hem stemt en de PVV niet wil democratiseren?
Tja...dan heb je op z'n minst de schijn wat tegen je als je als enige van alle kamerleden niet meedoet aan zo'n enquête.
Bedankt!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is voor het begin van de CL in 1992 speciaal gecomponeerd. Het is een afgeleide van Handel's "Zadok the Priest" from the Coronation Anthems.
Jij bent scherp na zo'n tukkie...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan wil ik weten op grond van welke principes dat dan is.
Net zo principieel als hij met z'n drankprobleem in Nieuwspoort om ging en net zo principieel als de aangiftes door een aannemer die tegen hem liepen ?
En net zo principieel democraat, maar toch blijven zitten in een fractie die met z'n allen tegen hem stemt en de PVV niet wil democratiseren?
Tja...dan heb je op z'n minst de schijn wat tegen je als je als enige van alle kamerleden niet meedoet aan zo'n enquête.
Borisz blijkt toch een klassiek-kennerquote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is voor het begin van de CL in 1992 speciaal gecomponeerd. Het is een afgeleide van Handel's "Zadok the Priest" from the Coronation Anthems.
Ik heb soms zo mijn momenten.quote:
Weet ik tochquote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef borisz het volgende:
Ik klassiek kenner![]()
Ik ken dit toevallig omdat dit de Champions League hymne is en dan ga ik wel even door met hoe en wat maar een klassiek kenner totaal niet.
Die kan iedereen toch mee-neurieen?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Borisz blijkt toch een klassiek-kennerDeze ken je vast ook wel:
Ik klikte even snel. En ik heb ook geen verstand van uitvoeringen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet ik toch
Krakkemieke, wat een akelige uitvoering van een verder prachtig stuk
Wat vind jij dan een mooie uitvoering?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet ik toch
Krakkemieke, wat een akelige uitvoering van een verder prachtig stuk
Ik heb een puist op mijn tiet. Da's pas erg.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb n spier in mn bil verrekt ofzo, best irritant
Ik zit er aan te denken om ontslag te nemen, kan ik er de hele dag op zittenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik geloof het direkt, zag er heerlijk uit!
Maar dan moet je hem via marktplaats verkopen om weer aan geld te komen!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om ontslag te nemen, kan ik er de hele dag op zitten
Dat is heel irritant ja!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb n spier in mn bil verrekt ofzo, best irritant
Ik zit, maar wel in mijn longchair deel, dus met de benen recht vooruitquote:
We hebben de hocker, de oude bank en de oude stoel nog, daar gok ik eerste even opquote:Op woensdag 24 november 2010 21:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar dan moet je hem via marktplaats verkopen om weer aan geld te komen!
Zoeen die echt zeer doet en wil uitbarsten?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een puist op mijn tiet. Da's pas erg.
Heb je een chaise longe gekocht? En heb je ergens foto's staan (want dan ga ik even teruglezen!) Ik wil ook zo'n stoel.....quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben de hocker, de oude bank en de oude stoel nog, daar gok ik eerste even op
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoeen die echt zeer doet en wil uitbarsten?
Ze is nog aan het zingen. Duurt tot ca. 10:15 voordat we weten of ze de rol heeft de lead mag gaan zingen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef Tezz het volgende:
Hoi!
Is er al Bluezznieuws? Zie we haar volgend jaar bij The Voice?
Vast wel!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is nog aan het zingen. Duurt tot ca. 10:15 voordat we weten of ze de rol heeft de lead mag gaan zingen.
Ik ook. Ze noemen het een tepel.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef Tezz het volgende:
Ik heb een puist op mijn tiet. Da's pas erg.
Voor de duidelijkheid: het deel waar hier de schapenvacht ligt is de longchair (leuning loopt ook niet helemaal door, maar dat zie je niet zo goed op de foto) de ander hoek is een normale zitting.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je een chaise longe gekocht? En heb je ergens foto's staan (want dan ga ik even teruglezen!) Ik wil ook zo'n stoel.....
Ik zit al 2 jaar niet meer lekker op een bank, maar op die van jullie zou ik het weer willen proberen!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: het deel waar hier de schapenvacht ligt is de longchair (leuning loopt ook niet helemaal door, maar dat zie je niet zo goed op de foto) de ander hoek is een normale zitting.
[ afbeelding ]
Wauw! Heel mooiquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: het deel waar hier de schapenvacht ligt is de longchair (leuning loopt ook niet helemaal door, maar dat zie je niet zo goed op de foto) de ander hoek is een normale zitting.
[ afbeelding ]
Is goed mam. Doe ik straks.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Insmeren met calendula. Daar gaat het van over.
Calendula voor ontstekingen en arnica voor blauwe plekken heeft toch elk gezin in huis?quote:
Ik heb er toch op gelet, sorry.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:16 schreef TAV74 het volgende:
Let overigens niet op de tafeltjes, die gaan er binnenkort uit
Wel verdommequote:Op woensdag 24 november 2010 21:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb er toch op gelet, sorry.
Jazeker heb ik dat in huis! Tss, ik heb een achtjarig kind rondlopen. Iedere dag wel een blauwe plek of een schaafwond.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Calendula voor ontstekingen en arnica voor blauwe plekken heeft toch elk gezin in huis?
Had ik ook. Toen ik het elke dag ging wassen, was het over. Ik was er TE voorzichtig mee.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook pukkeltje in mn decolletetussen mn boobs ook, echt irritant
Ja. Maar gelukkig gaat dat al een stuk beterquote:Op woensdag 24 november 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bankhangen is goed als je je slapjes voelt!
En het dan gebruiken voor jezelf he!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jazeker heb ik dat in huis! Tss, ik heb een achtjarig kind rondlopen. Iedere dag wel een blauwe plek of een schaafwond.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Maar gelukkig gaat dat al een stuk beter![]()
Oh fijn!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Maar gelukkig gaat dat al een stuk beter![]()
ik was t gewoon elke dag hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Had ik ook. Toen ik het elke dag ging wassen, was het over. Ik was er TE voorzichtig mee.
Hmm, nieuwe batch op zondag SOL! Zou ik zeggen. Tot zondag krokant houden lijkt me lastig.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
even inbreken hier, heeft iemand hier ervaring met kroepoek bakken en het bewaren ervan? Heb net wat gebakken om te proberen. (en nu kan ik niet meer stoppen met etendamz wat is dat lekker
) maar hoelang zou het houdbaar zijn als ik het in een tupperwarebak bewaar? Heb het eigenlijk pas zondag nodig voor de rijsttafel maar ik werk graag voor
Ben bang dat het wel wat taai en muf wordt als je het nu al maakt en dan bewaart tot zondag.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
even inbreken hier, heeft iemand hier ervaring met kroepoek bakken en het bewaren ervan? Heb net wat gebakken om te proberen. (en nu kan ik niet meer stoppen met etendamz wat is dat lekker
) maar hoelang zou het houdbaar zijn als ik het in een tupperwarebak bewaar? Heb het eigenlijk pas zondag nodig voor de rijsttafel maar ik werk graag voor
Fotoquote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh in dat geval heb ik er twee op 1 tiet.
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Calendula voor ontstekingen en arnica voor blauwe plekken heeft toch elk gezin in huis?
Ah....ik weet waar ik zondag eetquote:Op woensdag 24 november 2010 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:
Dit dusquote:Op woensdag 24 november 2010 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben bang dat het wel wat taai en muf wordt als je het nu al maakt en dan bewaart tot zondag.
Vers op het laatste moment maken is toch het lekkerst.
Die microdermal? Ja brrrquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook pukkeltje in mn decolletetussen mn boobs ook, echt irritant
Oh, ja hoor, met Sol wil ie wel etenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....ik weet waar ik zondag eet![]()
Maar lieve schat, met jou wil ik ook etenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ja hoor, met Sol wil ie wel eten
Ik was er vandaagquote:Op woensdag 24 november 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar lieve schat, met jou wil ik ook etenWanneer kom je? Ga ik lekker koken voor je
Eentje maar?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:28 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx voor de reactie's dan stel ik uit tot zondagochtendbak zo nog wat en dan ga ik tot zondag er iedere dag één proeven om te testen tot wanneer het niet meer lekker is. Maar wilde nu geen risico nemen
I knowquote:
Hon-der-den restaurants in Den Haagquote:Op woensdag 24 november 2010 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
I knowMaar vandaag was geen goed plan
Grote rotzooi hier in huis
Is dat dat keurmerk waar ze het bij de KvW ook een keer over hebben gehad?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef golfer het volgende:
Heb voor morgen bij de Appie verantwoorde kipfilets gekocht:
Poulet de Paysanne, scharrelkip met vrije uitloop en gegarandeerd 81 dagen geleefd en gevoed met 100 % plantaardige mineralen en vitamines waarvan 75% granen.
3 sterren van het Beter Levenkeurmerk en dus 19 euro per kilo.
Ben benieuwd of het verschil met een gewoon (plof)kipfiletje te smaken is.
Eerder vandaag is vastgesteld dat de mensen in de SC zó gezond eten en ook stabiel blijven tot afvallen toe.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef LieLie het volgende:
Wij mogen wat lekkers bij de borrel omdat de meneer nog leeft. #slechtesmoes
Kloptquote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hon-der-den restaurants in Den Haag
Yups.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef LieLie het volgende:
Is dat dat keurmerk waar ze het bij de KvW ook een keer over hebben gehad?
Ja niet natuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptMaar ik was je serieus vergeten
En ik had eigenlijk naar een concert gegaan he, dus dan kan ik niet zomaar in een restaurantje gaan hangen met jou natuurlijk.
Maar vertel...hoe kn ik het goed maken![]()
19 EURquote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef golfer het volgende:
Poulet de Paysanne, scharrelkip met vrije uitloop en gegarandeerd 81 dagen geleefd en gevoed met 100 % plantaardige mineralen en vitamines waarvan 75% granen.
Nou, je kan natuurlijk ook speciaal een keer voor mij komenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja niet natuurlijk![]()
Maar ik kom vast ooit nog wel eens in het westen
Wie weet, maar je komt ook nog een keer speciaal voor mij in het noordenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, je kan natuurlijk ook speciaal een keer voor mij komen
Ik ben ook heel benieuwd of je het ook kunt proeven.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef AnneX het volgende:
Nou Golfer, dan lees ik graag jouw kiprecensie.
Want er is een verbod op ah kip in huize AnneX. die ligt te smoren in zijn eigen water.
Kiloknallers zijn de helftquote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
19 EURWTH.... Normaal betaal je 6 of zo
In een echt luchtdicht bakje moet het kunnen. Maar je kan het ook in de magnetron bakken.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:28 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx voor de reactie's dan stel ik uit tot zondagochtendbak zo nog wat en dan ga ik tot zondag er iedere dag één proeven om te testen tot wanneer het niet meer lekker is. Maar wilde nu geen risico nemen
Noordenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wie weet, maar je komt ook nog een keer speciaal voor mij in het noorden
Ik heb dat ook eens gedaan jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb nu al zo'n berg opIk bak voortaan alleen nog maar zelf kroepoek, wat een verschil zeg
Hier ook een favorietquote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gedaan jaErrug lekker
Ik heb vandaag ook nog niet gesnoept, behalve 2 sultana koekjesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eerder vandaag is vastgesteld dat de mensen in de SC zó gezond eten en ook stabiel blijven tot afvallen toe.
behalve moi.
Ja, zijn zeker niet kansloos.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef TAV74 het volgende:
Twente voetbalt wel gewoon mee in de CL![]()
Wat is dit dan? Het oooooooosten?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NoordenDa's Assen+ wat mij betreft. Zover omhoog woon je toch niet
Ja, het Verre Oosten. Alles voorbij Deventer valt daaronder.quote:
Als je het geen probleem vindt om je eerst door een stukje tekst heen te worstelen, moet je de versie van Diana Damrau eens bekijken op Youtube - Christina D is mij wat te vlak, ze heeft geen enkel 'drama' in haar uitvoering lijkt het welquote:
ik heb geen magnetronquote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In een echt luchtdicht bakje moet het kunnen. Maar je kan het ook in de magnetron bakken.
LOL, die kijk ik meestal! Maar ik vind het wel leuk om te kijken hoe het vroegah (Christina D.) en nu is.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je het geen probleem vindt om je eerst door een stukje tekst heen te worstelen, moet je de versie van Diana Damrau eens bekijken op Youtube - Christina D is mij wat te vlak, ze heeft geen enkel 'drama' in haar uitvoering lijkt het wel
Ben benieuwd, ik koop wel scharrel, maar de echt verantwoorde kip is echt nog te duur om standaard aan te schaffen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef golfer het volgende:
Mijn vader was fan van Maria Callas. Jammer dat ik niet meer met hem kan praten, maar wel leuk dat ik dat nu allemaal kan horen/zien.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je het geen probleem vindt om je eerst door een stukje tekst heen te worstelen, moet je de versie van Diana Damrau eens bekijken op Youtube - Christina D is mij wat te vlak, ze heeft geen enkel 'drama' in haar uitvoering lijkt het wel
Nou ja, ik vind dat je niet Der Hölle Rache kunt zingen alsof je Ave Maria zingt, zeg maarquote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL, die kijk ik meestal! Maar ik vind het wel leuk om te kijken hoe het vroegah (Christina D.) en nu is.
quote:Her acting and voice is beyond great but she looks like a crowned cabbage/broccoli. Why the color green? I mean if it was blue or black it wouldn't be a big deal, but green? Really? Shes the queen of the night not queen of the broccoli!
Maria Callas! Wij zijn ook fan hier!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn vader was fan van Maria Callas. Jammer dat ik niet meer met hem kan praten, maar wel leuk dat ik dat nu allemaal kan horen/zien.
Doet me weer aan onze Herman denken:quote:Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maria Callas! Wij zijn ook fan hier!
quote:Maria Callas reikte elk jaar een prijs uit aan het meest veelbelovende
zangtalent.
Maria Callas is, zoals u ongetwijfeld weet, enkele jaren geleden
overleden.
Haar initiatief heeft men voortgezet en sindsdien zijn er al vijfendertig
mensen
overleden.
Zó'n mooie vrouwquote:Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maria Callas! Wij zijn ook fan hier!
Alles voorbij Utrecht is buitenlandquote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Het oooooooosten?
SSt!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alles voorbij Utrecht is buitenland
Metal tijd
Waar treden ze op?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alles voorbij Utrecht is buitenland
Metal tijd
Voor ons ook. Maar dit is een probeersel.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef TAV74 het volgende:
Ben benieuwd, ik koop wel scharrel, maar de echt verantwoorde kip is echt nog te duur om standaard aan te schaffen.
Dat zou heel mooi zijn ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor ons ook. Maar dit is een probeersel.
Het mooie is natuurlijk wel dat als meer mensen het gaan aanschaffen de prijs vanzelf naar beneden gaat.
In Engeland is de kok/eigenaar van The River Cottage al een paar jaar bezig met een campagne om de plofkip de supermarkten uit te krijgen en de free-range er in te krijgen.
Het is nu al zover dat bij de Cisko's en andere grote ketens meer free-range dan plofkip wordt verkocht en de prijs daarvan ook steeds verder zakt.
http://www.chickenout.tv/
Hij is The Phantom himselve.quote:
Dit is de oude bezettingquote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waar treden ze op?
En is die blonde gitarist nog vrijgezel?
Ja inderdaad, Lakmé is een schattige operaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er zijn heel lieve liedjes hoor:
Oei! Ik ken alleen aria's......quote:Op woensdag 24 november 2010 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Lakmé is een schattige operaEindigt met een über-dramatische zelfmoord, toch?
Yeah babyquote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef golfer het volgende:
Telefoontje uit het muziekcentrum:
ZE IS DOOR EN GAAT IN HAAR EENTJE DE LEAD DOEN van Because the night.
Ze heeft 4 anderen verslagen met haar auditie.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef golfer het volgende:
![]()
Ik mis de leuke chicks in die clipquote:
WHOOHOOquote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef golfer het volgende:
![]()
Wat coolquote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef golfer het volgende:
![]()
Go Bloessiequote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef golfer het volgende:
![]()
Wat heb ik toch een rotleven!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
En Krak: in antwoord op je vraag of-ie nog vrijgezel is:
http://wiki.answers.com/Q/Does_Emppu_Vuorinen_have_a_girlfriend
hey waarom ben jij niet op msnquote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yeah babyNu kom ik echt wel fotograferen dus
Wordt wel een mega-druk weekend volgens mij
Geen idee waar je het over hebtquote:
Bluezz!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef golfer het volgende:
![]()
Sorryquote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat heb ik toch een rotleven!![]()
Ik las "hij is 78"quote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryMaar hij was toch te jong voor je joh
Hij is van 78
Da's legaal. Dus daar geef ik niks om!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryMaar hij was toch te jong voor je joh
Hij is van 78
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
En Borisz: dit bedoel ik dusHij heeft ook clips met leuke meiden
Nou, je wilde anders niks met mij want ik was een kindquote:Op woensdag 24 november 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's legaal. Dus daar geef ik niks om!
Dan zet je het geluid maar uitquote:Op woensdag 24 november 2010 22:18 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
Aardig nr. Niet mijn favo Armin werk.
Volgens mij is het een verhaal zoals Madama Butterfly: Indiase prinses legt het aan met een buitenlander, mag niet met hem trouwen, pleegt zelfmoord. Ofzo.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oei! Ik ken alleen aria's......
Huh? Jij een kind? Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, je wilde anders niks met mij want ik was een kindHij is jonger
Jij verandert wel makkelijk van gedachten zeg
Jawel...jij zei datquote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Huh? Jij een kind? Daar ben ik het niet mee eens.
Het zijn allemaal sprookjes ja. En dus dramatisch anders kan je aria's niet maken....quote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is het een verhaal zoals Madama Butterfly: Indiase prinses legt het aan met een buitenlander, mag niet met hem trouwen, pleegt zelfmoord. Ofzo.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel...jij zei datIk ga niet terugzoeken maar dat heb je zelf gezegd
Ik heb er nog trauma's van
Ik vind het een heel mooie bank!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
zit al weer een half uurtje heeeeeerlijk te loungen op mijn mooie bankie
![]()
Wij alle 3![]()
Jeey voor Bloessie trouwens!![]()
De neurotische sneeuw valt hier alleen ten zuiden van de taalgrensquote:Op woensdag 24 november 2010 22:24 schreef RobinOok het volgende:
Irri banner! Met die neurotische sneeuw!
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef borisz het volgende:
Mooi Rijtje toch.
Bruce Springsteen
Bloes
Oke Patty Smith en Jan Wayne slaan we even over
oh wat leuk !!! Handig om te oefenen in de studio.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef golfer het volgende:
![]()
Heel tofquote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
TnxWauwie, op het grote podium van het Patronaat in mijn uppie (met weliswaar 40 vrouwen achter me en een band) maar hoe tof is dah
Dat is geweldig en je verdient het!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
TnxWauwie, op het grote podium van het Patronaat in mijn uppie (met weliswaar 40 vrouwen achter me en een band) maar hoe tof is dah
quote:
En hoe lief is dat!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel tofEn we gaan dat mooi vastleggen
![]()
Hou es op! Je was dus de beste!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Of die 4 anderen waren zo slechtmaar ja Boris vond mijn klankleur, timing en 'tekstbeleving'
(gewoon geil kijken dus
) het best bij het nr passen.
Boris de koorleider he
Wat leuk! En goed!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
YupsTis Eng & Leuk en we krijgen ook nog een mental vocal coach over 2 weken
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
YupsTis Eng & Leuk en we krijgen ook nog een mental vocal coach over 2 weken
Jammer inderdaad, maar 4 klassen beter dan wat Ajax liet zien.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
Twente goed gedaan, maar ook gene resultaat.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Of die 4 anderen waren zo slechtmaar ja Boris vond mijn klankleur, timing en 'tekstbeleving'
(gewoon geil kijken dus
) het best bij het nr passen.
Boris de koorleider he
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef LieLie het volgende:
Oh, en Opstelten vroeg gisteren aan mij waar we vandaan kwamen, en ik zei groningen! Verkeerde antwoord
Nee, dan gaat de puist op mijn tiet nog groter worden denk ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Wil iemand een chocolade meringue?
Ik heb er 4 over.![]()
Neuh, meringues zijn vooral suiker.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, dan gaat de puist op mijn tiet nog groter worden denk ik.
maar ik woon in het dorp waar hij burgemeester is geweest! Zijn eerste bm-job ook, dus had vast reactie gekregenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Slimme jongens, die Borissen!
[..]
![]()
![]()
Maar altijd een goed antwoord natuurlijk.
En vanavond was je weg!!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
(heb je wel een beetje gemist hoor!!)
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
maar ik woon in het dorp waar hij burgemeester is geweest! Zijn eerste bm-job ook, dus had vast reactie gekregen
Yeahquote:Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef Tezz het volgende:
Trusten voor iedereen die gaat slapen!
En Bluezz, wijf! Wat top!!!!!![]()
![]()
![]()
We gaan samen rollen. Maar de vulling mag ze zelf bedenken!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
YeahEn eng
maar gaat B haar eigen sushies maken dan?
Elluk nadeel heb zu voordeel natuurluk..quote:Op woensdag 24 november 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
JahStomme werk van me ook (ik vergeet voor het gemak al die vakanties even uiteraard
![]()
)
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had mama D in mijn achterzak trouwens
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ging once.....
Going twice.....
Eet smakelijk! Recept hebben?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh! Oeh!! *vinger opsteekt*
Ja doe maarquote:Op woensdag 24 november 2010 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Recept hebben?
Ik vond het best makkelijk.
Aap ze, Dudequote:Op woensdag 24 november 2010 23:05 schreef Duderella het volgende:
Ik ga ouchen en apen. Dag lievelingen.
Dag bonobo liefje!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:05 schreef Duderella het volgende:
Ik ga ouchen en apen. Dag lievelingen.
ja, want ze haalde hem net weer uit d'r achterzak om alvast klaar te leggen voor het echte optreden in januari.quote:
Tof Bluezzie!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |