Welk buikjequote:Op woensdag 24 november 2010 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha de fotografe zei op een gegeven moment dat het met mn handen voor mn buik wel leuk zou zijn. ze stoorde zich waarschijnlijk aan mn buikje
Tofquote:Op woensdag 24 november 2010 17:39 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
![]()
Studiereis naar Tsjechië in januari.
![]()
![]()
Dat was in de jaren 70 en 80 vrij gewoon.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
die bos haar(tussen dr benen)
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was in de jaren 70 en 80 vrij gewoon.
Ik weet het: tegenwoordig worden mensen allemaal gemaakt zonder schaamhaar, maar vroeger had men dat wel gewoon en David Hamilton fotografeerde het ook nog met z'n soft focus vaseline lensen.
Slaap zequote:
In Barcelona?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
Woehoe, het appartementje van mijn schoonzus is vrij dit weekend. Dat betekent dat we dit weekend hartje centrum slapen, leuk!
Uit 1994quote:Op woensdag 24 november 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk, dit zijn nou leuke protest-acties
http://www.nuentoen.nl/fo(...)-om-te-studeren.html
Ahquote:
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Uit 1994Man, da's haast antiek
Nu net, was nog onderweg. net binnen en zit nu muziek te luisteren op de meest relaxte manier ooit. Wat een chill bank is dit zegquote:Op woensdag 24 november 2010 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg TAV, ben jij ergens online of niet
Helaasquote:Op woensdag 24 november 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, ken je Madrid? Sol is echt centrum-centrum. Leuk! CafeetjesTapas
Echt?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
HelaasIk ben nog Spanje-maagd
Mijn enige internationale ervaringen voor de komende tijd wordt de kennismaking met mijn 6 amerikaanse collega's
Dat zijn allemaal dingen om leuk met z'n tweeen te doenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt?Nou, ik vind Madrid echt een aanrader en je vliegt er hartstikke goedkoop heen. Doen! Tapaatjes eten, wijntjes drinken, beetje musea kijken....
Jaquote:
Succes Bloessiequote:Op woensdag 24 november 2010 19:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ikke niet meer :
Zo omkleden en auditeren*ril
Musea moet je juist in je uppie doenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
Dat zijn allemaal dingen om leuk met z'n tweeen te doenHet gaat mij om de stad
Lekker wandelen, rondkijken, 's avonds ff hapje eten en dan snel door.
Nou. Dan laat je Los thuisquote:Op woensdag 24 november 2010 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Musea moet je juist in je uppie doenBeetje langs leuke pleinen kuieren, gebouwen kijken...
Ik zou best in m'n eentje willen, hoor.
Ja, dat krijg ik natuurlijk niet gedaan, want die is dol op z'n neefjesquote:Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Dan laat je Los thuisKunnen we eindelijk naar de Burger King
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat krijg ik natuurlijk niet gedaan, want die is dol op z'n neefjesTe leuk
Yeahquote:
Here comeeeeeeessssssssssssss....... BLUEZZZZZZZZ!quote:
* krakkemieke applaudiseertquote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Here comeeeeeeessssssssssssss....... BLUEZZZZZZZZ!![]()
![]()
Assertief zijn: Een Bluezzje doen. "Opzouten bij die ...!;quote:
Memoquote:
Moet jij niet kroeghangen?quote:
Euh, weet je dat wel zo zeker?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
En Steer, je moet net zo over je studie leren denken als over dames.
Huh? Why?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga opeens een beha op mijn boodschappenlijstje zetten.....
Ja, sinds hij in E woont, gaat het relaxter lijkt het. Dus iets relaxter denken lijkt me wel goed......quote:
Krak? Volgens mij woont-ie niet meer in E?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, sinds hij in E woont, gaat het relaxter lijkt het. Dus iets relaxter denken lijkt me wel goed......
Ik heb er een nodig en bij Memo denk ik altijd aan lingerie. En aan mooie piercings. Maar die heb ik niet nodig.quote:
Hoi!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef Sarabi het volgende:
Even een snelle zwaaiik was populair vanavond, was druk in de winkel
19jaar geleden alweer....quote:Op woensdag 24 november 2010 19:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ikke niet meer :
Zo omkleden en auditeren*ril
Ik word oud.....quote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Krak? Volgens mij woont-ie niet meer in E?
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben al weer thuis!
Jij was er toch niet vanavond??
Oh barst...woensdag. Nou ja, wel dusquote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben al weer thuis!
Jij was er toch niet vanavond??
Nou, het is wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh barst...woensdag. Nou ja, wel dusBesloot een avondje thuis te blijven ipv concertje in R'dam te gaan doen
Bankhangen is goed als je je slapjes voelt!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
Nu bankhangen met Bourne UIltimatumEn Tony's Chocoloney's
DUS is Brinkman schuldig?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)id_over_verleden.xml
5 stuks dus bij de PVV en waarschijnlijk 6, want Brinkman weigerde mee te doen.
Nee. Niet bij voorbaat. Vraag me alleen af waarom hij als enige kamerlid weigerde mee te doen.quote:
Beetje typisch voor zo'n 'democraat in hart en nieren' inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Niet bij voorbaat. Vraag me alleen af waarom hij als enige kamerlid weigerde mee te doen.
Volgens hem om principiele redenen. Zie het bericht.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Niet bij voorbaat. Vraag me alleen af waarom hij als enige kamerlid weigerde mee te doen.
Toevallig nou weerquote:Op woensdag 24 november 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)id_over_verleden.xml
5 stuks dus bij de PVV en waarschijnlijk 6, want Brinkman weigerde mee te doen.
Ah! Dat vroeg ik me al lang af. Is dat gecomponeerd voor de CL? Of bestond het al?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Toevallig nou weer
Tijd voor een stukje klassieke muziek
Dan wil ik weten op grond van welke principes dat dan is.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens hem om principiele redenen. Zie het bericht.
Het is voor het begin van de CL in 1992 speciaal gecomponeerd. Het is een afgeleide van Handel's "Zadok the Priest" from the Coronation Anthems.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ah! Dat vroeg ik me al lang af. Is dat gecomponeerd voor de CL? Of bestond het al?
Van die andere dingen weet ik niks.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan wil ik weten op grond van welke principes dat dan is.
Net zo principieel als hij met z'n drankprobleem in Nieuwspoort om ging en net zo principieel als de aangiftes door een aannemer die tegen hem liepen ?
En net zo principieel democraat, maar toch blijven zitten in een fractie die met z'n allen tegen hem stemt en de PVV niet wil democratiseren?
Tja...dan heb je op z'n minst de schijn wat tegen je als je als enige van alle kamerleden niet meedoet aan zo'n enquête.
Bedankt!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is voor het begin van de CL in 1992 speciaal gecomponeerd. Het is een afgeleide van Handel's "Zadok the Priest" from the Coronation Anthems.
Jij bent scherp na zo'n tukkie...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan wil ik weten op grond van welke principes dat dan is.
Net zo principieel als hij met z'n drankprobleem in Nieuwspoort om ging en net zo principieel als de aangiftes door een aannemer die tegen hem liepen ?
En net zo principieel democraat, maar toch blijven zitten in een fractie die met z'n allen tegen hem stemt en de PVV niet wil democratiseren?
Tja...dan heb je op z'n minst de schijn wat tegen je als je als enige van alle kamerleden niet meedoet aan zo'n enquête.
Borisz blijkt toch een klassiek-kennerquote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is voor het begin van de CL in 1992 speciaal gecomponeerd. Het is een afgeleide van Handel's "Zadok the Priest" from the Coronation Anthems.
Ik heb soms zo mijn momenten.quote:
Weet ik tochquote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef borisz het volgende:
Ik klassiek kenner![]()
Ik ken dit toevallig omdat dit de Champions League hymne is en dan ga ik wel even door met hoe en wat maar een klassiek kenner totaal niet.
Die kan iedereen toch mee-neurieen?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Borisz blijkt toch een klassiek-kennerDeze ken je vast ook wel:
Ik klikte even snel. En ik heb ook geen verstand van uitvoeringen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet ik toch
Krakkemieke, wat een akelige uitvoering van een verder prachtig stuk
Wat vind jij dan een mooie uitvoering?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet ik toch
Krakkemieke, wat een akelige uitvoering van een verder prachtig stuk
Ik heb een puist op mijn tiet. Da's pas erg.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb n spier in mn bil verrekt ofzo, best irritant
Ik zit er aan te denken om ontslag te nemen, kan ik er de hele dag op zittenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik geloof het direkt, zag er heerlijk uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |