Welk buikjequote:Op woensdag 24 november 2010 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha de fotografe zei op een gegeven moment dat het met mn handen voor mn buik wel leuk zou zijn. ze stoorde zich waarschijnlijk aan mn buikje
Tofquote:Op woensdag 24 november 2010 17:39 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
![]()
Studiereis naar Tsjechië in januari.
![]()
![]()
Dat was in de jaren 70 en 80 vrij gewoon.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
die bos haar(tussen dr benen)
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was in de jaren 70 en 80 vrij gewoon.
Ik weet het: tegenwoordig worden mensen allemaal gemaakt zonder schaamhaar, maar vroeger had men dat wel gewoon en David Hamilton fotografeerde het ook nog met z'n soft focus vaseline lensen.
Slaap zequote:
In Barcelona?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
Woehoe, het appartementje van mijn schoonzus is vrij dit weekend. Dat betekent dat we dit weekend hartje centrum slapen, leuk!
Uit 1994quote:Op woensdag 24 november 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk, dit zijn nou leuke protest-acties
http://www.nuentoen.nl/fo(...)-om-te-studeren.html
Ahquote:
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Uit 1994Man, da's haast antiek
Nu net, was nog onderweg. net binnen en zit nu muziek te luisteren op de meest relaxte manier ooit. Wat een chill bank is dit zegquote:Op woensdag 24 november 2010 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg TAV, ben jij ergens online of niet
Helaasquote:Op woensdag 24 november 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, ken je Madrid? Sol is echt centrum-centrum. Leuk! CafeetjesTapas
Echt?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
HelaasIk ben nog Spanje-maagd
Mijn enige internationale ervaringen voor de komende tijd wordt de kennismaking met mijn 6 amerikaanse collega's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |