Uit het andere topic. Komt als het goed is online dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
quote:Op maandag 6 december 2010 20:43 schreef Nielsch het volgende:
Voorspellingen aflevering 8:Wat dat derde punt betreft ben ik 't niet met je eens, maar wie weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze serie heeft immers al meerdere onverwachte wendingen laten zien.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
staan niet meer online op de BNN website... ze hebben een beleid dat ze de afleveringen na verloop van tijd weer offline halen. Waarom weet ik niet precies, misschien willen ze een DVD uitbrengen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja ik weet waar de vids staan, maar waar zijn 1 t/m 4??
Ja dat denk ik ook.quote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
staan niet meer online op de BNN website... ze hebben een beleid dat ze de afleveringen na verloop van tijd weer offline halen. Waarom weet ik niet precies, misschien willen ze een DVD uitbrengen?
Spannuuund...!quote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Tamashii het volgende:
Waarom praat die gast zo moeilijk... Kohoor. Uitgescheeeheveen.
Omdat het een ontzettende koning isquote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Tamashii het volgende:
Waarom praat die gast zo moeilijk... Kohoor. Uitgescheeeheveen.
Worden die honderdduizend views niet meegeteld voor de kijkcijfersquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef idiot---boy het volgende:
wat een slechte kijkcijfers heeft Feuten. Vind je het gek als je de afleveringen allemaal op internet zet
dom zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |