Het 'corps' van de VU-universiteit, ik geloof dat het (vroeger?) ook wel het 'IAN' heette. Ze hebben er veel (of zelfs uitsluitend?) gemengde disputen. Voor de liefhebber, dusquote:
Net zoals dat in Eindhoven dus. Dat noemt zichzelf ook een Corps.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het 'corps' van de VU-universiteit, ik geloof dat het (vroeger?) ook wel het 'IAN' heette. Ze hebben er veel (of zelfs uitsluitend?) gemengde disputen. Voor de liefhebber, dus
de ravenburggracht oidquote:Op dinsdag 30 november 2010 03:50 schreef Bananenman het volgende:
Vraag me af waar dat zogenaamde huis van ze zit waar het gefilmd wordt. Aan een Amsterdamse gracht ja, maar welke?
Dat is een woordspeling op Rapenburg in Leiden.quote:
Rapenburgquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:56 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat is een woordspeling op Rapenburg in Leiden.
Hij zat er wel heel tof inderdaad!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik kreeg een soort van Godfather gevoel toen ik hem daar zo stoer zag zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:20 schreef vogelkooi het volgende:
Mijn verwachting :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |