misschien volgend seizoenquote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef sander89 het volgende:
Laatste aflevering valt aardig tegen.
Had Hanna Verboom nog goed kunnen maken door uit de kleren te gaan, maar dat gebeurde helaas ook niet.
Kijk eens op feuten.nl. Wie weet.quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Regenbui het volgende:
Iemand een link naar de laatste aflevering?
Mooi figuur was dat zeg.quote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Beetje matig einde inderdaad.
Leukste personage vond ik toch die Walkie Talkie gast.
Ja, wat een superspannende cliffhanger!quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Think_Pad het volgende:
Wat zou Marie Claire nou nog willen vragen dan ?
Volgens mij was dat afkappen van M-C door Bram (en de vreemde blik die M-C hem daarna toewerpt vanaf de trap) bedoeld om te laten zien dat hij de nieuwe "baas" is. Zal me niet verbazen als hij in een evt 2e seizoen meer Olivier-like is en stukken minder sympathiek.quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Think_Pad het volgende:
Zo, dat was de laatste aflevering (toch?)
Wat zou Marie Claire nou nog willen vragen dan ?
Dat verwacht ik ook dat Bram zich nu als Olivier gaat gedragen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij was dat afkappen van M-C door Bram (en de vreemde blik die M-C hem daarna toewerpt vanaf de trap) bedoeld om te laten zien dat hij de nieuwe "baas" is. Zal me niet verbazen als hij in een evt 2e seizoen meer Olivier-like is en stukken minder sympathiek.
Zijn zus is Hanna Verboom .. zo opgelost.quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die incestueuze trekjes van Olivier zijn ook niet verklaard, of wel?
Incest is alleen leuk als je het met een lekkere zus doet.quote:Op maandag 20 december 2010 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn zus is Hanna Verboom .. zo opgelost.
Of wellicht een eeneiige tweeling? Als tweelingen met elkaar sex hebben is dat toch alsof je sex met jezelf hebt. Niet viezer dan masturbatie dus.quote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Ziewoarut het volgende:
Was het niet zijn half-zus?
Dan ben je ook maar half een viespeuk
Lekker wachten op de eerste serieuze reactie hieropquote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Of wellicht een eeneiige tweeling? Als tweelingen met elkaar sex hebben is dat toch alsof je sex met jezelf hebt. Niet viezer dan masturbatie dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |