Wist niet dat Marie-Claire bij dat ongeluk haar baarmoeder had verloren, maakt 't verhaal toch iets begrijpelijker vanuit Olivier's kant.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef Mula het volgende:
[..]
Die littekens waren hetgene waar zo'n beetje het verhaal om draait! M-C stapt dronken/oiv drugs bij Hendrik in de auto, krijgen ongeluk waardoor M-C in ziekenhuis beland en baarmoeder kwijt raakt. Olivier is boos op bolhuis, wil geen familielid van hem bij Itika en vermoord Freek.
Wat dan precies? Vond het één van de minste afleveringen met meer vragen dan antwoordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond aflevering 8 echt wel goed. Hoop dat er een tweede deel komt.
Ik vind idd ook dat ie via een zijdeur is afgevoerd. Wat was nou ook al weer de reden dat die Hendrik werd opgepakt? Toch niet voor de fraude van z'n pa neem ik aan....quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:58 schreef Ziewoarut het volgende:
Had inderdaad ook nog gehoopt dat Bolhuis nog zou terugkomen.
Aangezien de familie Bolhuis wel vaker buiten de wet om bepaalde spelletjes speelt (stilzwijgen ongeluk van MC, verzoek voor hetzelfde voor Freek) had ik eigenlijk verwacht dat zij zelf Olivier nog te grazen zouden nemen voordat de politie dat had kunnen doen.
Bedreiging van die achterlijke getuige.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:01 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik vind idd ook dat ie via een zijdeur is afgevoerd. Wat was nou ook al weer de reden dat die Hendrik werd opgepakt? Toch niet voor de fraude van z'n pa neem ik aan....
En drugshandel, aldus Olivier "Niet zo flauw Hendrik, we weten allemaal dat je dealt hier".quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:09 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Bedreiging van die achterlijke getuige.
Dankjewel, dacht dat het een angstdroom was van oli4 over zijn zus maar het was dus echt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef Mula het volgende:
[..]
Die littekens waren hetgene waar zo'n beetje het verhaal om draait! M-C stapt dronken/oiv drugs bij Hendrik in de auto, krijgen ongeluk waardoor M-C in ziekenhuis beland en baarmoeder kwijt raakt. Olivier is boos op bolhuis, wil geen familielid van hem bij Itika en vermoord Freek.
Ik neem aan dat, je daar in seizoen 2 achterkomt.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:04 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben ook nog steeds wel heel erg benieuwd wat MC nou wilde vragen.
Komt er een seizoen 2?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:00 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat, je daar in seizoen 2 achterkomt.
Misschien wel, wil je met me trouwen?![]()
Velen gaan er wel vanuit omdat ze in de slotaflevering zeggen: "bestel nu de DVD van seizoen 1!"quote:
Haha ja, heb ook wel eens interviews gezien van GTST-acteurs die boze blikken kregen omdat ze iets 'fouts' hadden gedaan in de seriequote:Op donderdag 23 december 2010 10:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zag de actrice die Karin speelt lopen in de stad. Lijkt me toch lastig te weten dat honderd duizenden je naakt hebben rond zien sletten, ook al is het niet echt
Wel een nipslip:quote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef sander89 het volgende:
Laatste aflevering valt aardig tegen.
Had Hanna Verboom nog goed kunnen maken door uit de kleren te gaan, maar dat gebeurde helaas ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |