Niet heel realistisch. In werkelijkheid kun je aan de kont van de corpsmeiden afmeten hoeveelste jaars ze zijn. Hoe langer lid, hoe dikker de kont.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:40 schreef Geerd het volgende:
Sja al die wijven zijn ook wel lekker idd
en hoe beroerder ze klinken met hun hese, schorre stemmen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet heel realistisch. In werkelijkheid kun je aan de kont van de corpsmeiden afmeten hoeveelste jaars ze zijn. Hoe langer lid, hoe dikker de kont.
Het valt me juist op dat het behoorlijk goed gedaan is. De meeste dingen kloppen, hooguit slaan ze de plank af en toe mis met een detail of een opmerking. "Wij van dit corps..."quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet heel realistisch. In werkelijkheid kun je aan de kont van de corpsmeiden afmeten hoeveelste jaars ze zijn. Hoe langer lid, hoe dikker de kont.
Oké. En: corpsmeisjes hebben nooit een dikke kont, jij bedoelt VU-corpsmeisjesquote:Op donderdag 25 november 2010 00:46 schreef k_man het volgende:
Ik zal het er in het vervolg wel expliciet bijzetten als iets ironisch bedoeld is.
VU-corps? Wat is dat?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Oké. En: corpsmeisjes hebben nooit een dikke kont, jij bedoelt VU-corpsmeisjes
Thanks, ik download hem wel, kan niet fullscreen daarquote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef seventhseagulll het volgende:
http://content2c1a.omroep(...)4/331/1066/22266.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |